Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Ufrivillig deltatt på konkurranse og betaling av dette

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-11, 20:37   #1
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ufrivillig deltatt på konkurranse og betaling av dette

Gah, jeg blir sprø! Jeg brukte lommelykta på telefonen min i går, og greide på en eller annen måte å komme nær noe på skjermen. (mulig det var en reklame tilknyttet app-en, eller så kom jeg inn på nett på noe vis)
Plutselig fikk jeg ei melding om at jeg var med i konkurransen, og at det kostet 180 kr annenhver uke å delta. Hyl. Jeg sendte umiddelbart STOPP til nummeret som var oppgitt, og fikk bekreftelse tilbake at jeg nå hadde avsluttet abonnementet på konkurransen. Tror forresten det dreide seg om en Alfa Romeo konkurranse. Slettet desverre meldingen i går. I dag ser jeg at jeg er belastet 180 kr via telefonregningen. Så utrolig surt! Er det noe jeg kan gjøre, har man noen rettigheter?

Annet enn å huske å å sette på tastelåsen før jeg bruker lommelykt på en touch-telefon neste gang, vel å merke?

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 21:15   #2
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ufrivillig deltatt på konkurranse og betaling av dette

Ville tro man kunne brue telefonsalgparagrafen som gir angrerett? Kanskje? Ville hørt med Forbrukerrådet.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 21:24   #3
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ufrivillig deltatt på konkurranse og betaling av dette

Jeg ble også ufrivillig med i en slik konkurranse, sendte epost til arrangør, hørte aldri noe, ble belastet 180 kr. Det var 6 meldinger a kr 30 og de meldingene kom alle på 0.5 minutt..

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 22:15   #4
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ufrivillig deltatt på konkurranse og betaling av dette

Tror du vil slite med å komme noen vei der. Synest jeg hører støtt og stadig folk det skjer med, men ingen kommer noen vei.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no