Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Uniform hjemme

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 21:58   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform hjemme

Har jeg hatt på meg noe a la drakt så bytter jeg til jeans. Aldri treningstøy når jeg ikke trener, hvis jeg ikke er syk, da. Da føler jeg meg så sjuskete. :uff:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:07   #22
rakka
Aktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 144
rakka er litt kul
Standard

Sv: Uniform hjemme

Dongri er uniform hjemme. Dongri og en singlet som er lang i livet. Genser hvis det er litt kaldt.

rakka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:27   #23
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform hjemme

Jeg bruker de samme klærne hjemme som på jobb. Bortsett fra at jeg ofte går barbent hjemme, og det gjør jeg sjelden på jobb. ("Joggebukser" eller lignende eier jeg heller ikke, og ikke pysj heller.) Men nå går jeg i ganske så uformelle og behagelige klær på jobb, da.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:29   #24
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Uniform hjemme

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Ingen andre som føler for å bruke "natures uniform" etter jobb, altså?



Det blir gjerne til det, eller underbukse og BH. Hvis jeg tar av meg klærne etter at jeg kommer hjem da, pleier ihvertfall ikke å skifte til andre klær.

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 22:33   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform hjemme

Jeg har på meg vanlige klær. Dongeribukser som regel. Treningsklær bruker jeg kun til trening, og hvis jeg har på meg såkalte kosebukser koser jeg meg ikke i det hele tatt, men føler sjuskete og ekkel. Da blir jeg misfornøyd selv om jeg er mutters alene :håpløst forfengelig: Kunne til nød hatt det på hvis jeg var sjuk, for da føler jeg meg som en dass uansett, men jeg har ingen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:04   #26
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Uniform hjemme

Jeg har en skikkelig flott hjemmeuniform. En gammel og velbrukt adidas-bukse og en veldig sliten og falmet rød t-skjorte størrelse "one-size" (dvs. veldig romslig) med påskriften "Bevar Christiania". Og du verden, så sexy jeg blir.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:10   #27
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform hjemme

Jeg går stadig rundt i sullebukse og singlet eller t-skjorte her hjemme. Iler inn på badet og skifter hvis det ringer på!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:21   #28
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.982
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uniform hjemme

Sko må av, og sokker, når jeg kommer inn døra. Det hender jeg tar på en fleecebukse etter jobb hvis jeg har hatt på meg "slitsomme" klær, men som regel dasser jeg rundt i olabukse både på jobb og hjemme. Stiller til gjengjeld med sko på jobben

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 23:26   #29
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Uniform hjemme

Jeg går i de samme klærne hjemme som jeg har på meg på jobb.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 13:20   #30
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Uniform hjemme

Jeg tar av meg jobbetøy når jeg er ferdig på jobben
Det tøyet er altfor fint til å leke rundt med Oliver eller hunden, eller for den saks skyld lage mat i
Noe av det må renses også

treningstøy bruker jeg på treningsstudio eller når jeg trener

Kosetøy trener jeg ikke, det er to vidt forskjellig katagori tøy

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 13:31   #31
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Uniform hjemme

Jeg skifter gjerne klær flere ganger for dagen. Det er ingenting som er herligere enn å krype inn i en god pysj om ettermiddagen etter en slitsom dag på lesesalen. :kosemose: Men så får vi plutselig besøk, eller så kommer jeg på at jeg må ut og handle, eller ta et annet ærend, og da er det tid for neste skift.

Mannen elsker å kaste av seg buksa når kvelden nærmer seg. Slenger den fra seg med et nytelsesfullt "aaaaah" og et fornøyd smil. Dersom vi ikke hadde bodd i første etasje, er jeg sikker på at han ville kastet trusa også.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 14:14   #32
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform hjemme

Jeg elsker å gå i treningsklær!!! Når jeg suller rundt i hjemmet, ute og går tur med hunden, ute og leker med barna, i 120 på butikken eller bare sløver meg på sofaen, ja da kan jeg godt ha på meg hengslete treningsbukser, slitte t-shirts og adidas slippers...

Aller helst går jeg med en "Better bodies" -bukse, en litt trang singlet og hette-jakke.

...men du ser meg aldri uten sminke!! Gud forby!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 20:51   #33
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Uniform hjemme

Har ingen kosebukser. Det nærmeste jeg kommer er ei grå pysjbukse. Jeg skifter ikke til den når jeg kommer fra jobb, men tyr ofte til den etter dusjing/ bading ettermiddag/ kveld. Ellers går jeg for det meste i olabukser hjemme.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:13   #34
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform hjemme

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Nei, det har jeg ikke.
Det hender jeg tar på meg en pysjamasbukse dersom jeg har vært i dusjen eller boblet litt om kvelden.


Samme her, joggebukser trener jeg bare i

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 15:44   #35
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Uniform hjemme

Uniform hele arbeidsdagen holder, føler gjerne for å pynte meg litt ekstra når jeg kommer hjem. Så derfor går jeg omtrent alltid med kjole/skjørt hjemme.

Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 14:20   #36
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uniform hjemme

Hm, har aldri brukt kose/joggebukse hjemme jeg... blir stort sett dongeri.
Ser litt deilig ut.. men har aldri kommet meg helt dit?!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 02:21   #37
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Uniform hjemme

Ååå, ingenting er som en deilig varm dusj etter jobb, rett i kosebuksene og en myk god genser, drikke en kopp kakao, og se en god film på tv.

Og bonusen ville ha vært storm utendørs.

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:11   #38
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uniform hjemme

Uniform hjemme er et must

Ingenting er så deilig å gå i som en god kosebukse. Ikke joggebukse.
Jeg har mange kosebukser, i forskjellige farger, så uansett hva jeg har på meg på overkroppen har jeg en bukse som matcher.
Det er også viktig at buksene ser ok ut. Slaskete bukser meg knær i kastes.

Det første jeg gjør når jeg har vært ute er å bytte til disse buksene.
Jeg orker ikke krølle meg oppi sofaen med en trang jeans.
Spesielt ikke nå som jeg ammer, bysser og koser med lillegutt.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no