Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilket skjørt er finest?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-13, 09:28   #41
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

Opprinnelig lagt inn av linne@, her.

Det nederste antrekket var helt . Likte både overdel og skjørt. Hvor bestiller du det fra ? Vila har et kjempefint skjørt i sølv. Har bilde på mobilen, men aner ikke hvordan jeg får lagt det inn her.

Skjørtet er hvertfall fra Vila, men vet ikke med resten.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 09:29   #42
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

Nr. 3.

(men mistenker du er en av dem som får alt til å se bra ut, så gå for det du liker best )

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 09:40   #43
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Nr. 3.

(men mistenker du er en av dem som får alt til å se bra ut, så gå for det du liker best )

Takk!

Er veldig spent selv. Det er hundre år siden jeg brukte miniskjørt sist, men fader heller, det er vel ikke for alltid jeg har denne kroppen som jeg har.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 09:43   #44
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

Vel. Nr tre i så fall.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 10:18   #45
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.394
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

Nr 1.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 11:48   #46
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

Nr. 1

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 17:35   #47
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

Likte nr tre best.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 18:24   #48
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

Jeg likte nr 1 best til fest, nr 3 er mer hverdags. Og de røde skoene var også veldig fine. Et antrekk jeg også kunne valgt. Utrolig hvordan de første som svarte har dissa deg....

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 21:44   #49
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg likte nr 1 best til fest, nr 3 er mer hverdags. Og de røde skoene var også veldig fine. Et antrekk jeg også kunne valgt. Utrolig hvordan de første som svarte har dissa deg....

Haha, jeg er ikke hårsår. Endte faktisk med nummer 2 (og nr 3, men det har ikke kommet enda). Og det er kjempekult. Mye finere på meg synes jeg. Så får bare bakenden skinne i morgen.


Nummer 1 var ikke fint i virkeligheten.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 22:01   #50
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

Hva slags topp styler dere festskjørt med?

Jeg er dårlig til å finne passende overdeler til skjørt, og det er veldig dumt for jeg liker i grunnen skjørt som plagg og tror jeg kunne blitt riktig nett og fin i det, bare jeg ble kledd opp fra topp til tå.

Får jeg se bilde av noe ala du skal bruke til skjørtet ditt?


Sist redigert av Nelly Nickers : 09-11-13 kl 07:02.
Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 22:05   #51
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det nederste. Det er nesten helt likt et jeg har, bare at mitt er grønt, og det gjorde svært stor lykke, og du og jeg er da ganske like i kroppsform, så vidt jeg husker.

Enig. Det nederste. Jeg er sikker på at du bør lekker-smekker i det.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 22:09   #52
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Utrolig hvordan de første som svarte har dissa deg....

Nuvel, det var vel mest blankheten i skjørtene, og ikke alt-kler-den-smukke-Kokos som ble analysert. Og jeg hadde ikke skrevet som jeg gjorde om jeg ikke følte at jeg kjente henne godt nok til å være ærlig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-13, 11:01   #53
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Hva slags topp styler dere festskjørt med?

Jeg er dårlig til å finne passende overdeler til skjørt, og det er veldig dumt for jeg liker i grunnen skjørt som plagg og tror jeg kunne blitt riktig nett og fin i det, bare jeg ble kledd opp fra topp til tå.

Får jeg se bilde av noe ala du skal bruke til skjørtet ditt?

Jeg har to alternative topper. De er sorte, den ene er figurnær og den andre er litt løs. Enkle uten dilldall på. Har ikke bestemt meg for hvilken enda.

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Enig. Det nederste. Jeg er sikker på at du bør lekker-smekker i det.

Takker!


Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Nuvel, det var vel mest blankheten i skjørtene, og ikke alt-kler-den-smukke-Kokos som ble analysert. Og jeg hadde ikke skrevet som jeg gjorde om jeg ikke følte at jeg kjente henne godt nok til å være ærlig.

Jeg skjønte det veldig godt altså, og måtte bare fnise av svaret ditt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-13, 12:27   #54
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

Nr.3.
Men altså, du kan ikke hete kokosbolle og være slank og smekker.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-13, 13:14   #55
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Nr.3.
Men altså, du kan ikke hete kokosbolle og være slank og smekker.

Folk får seg noen overraskelser der ja.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 12:22   #56
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

nr 1 eller 3. Heller mest mot 3 tror jeg.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-13, 12:25   #57
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Haha, jeg er ikke hårsår. Endte faktisk med nummer 2 (og nr 3, men det har ikke kommet enda). Og det er kjempekult. Mye finere på meg synes jeg. Så får bare bakenden skinne i morgen. Nummer 1 var ikke fint i virkeligheten.

Du handlet de i RL, eller? (Sånne klær er etter min mening umulig å nettshoppe, pga blankheten ser de som regel helt anderledes ut på nett og i RL)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 08:59   #58
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Du handlet de i RL, eller? (Sånne klær er etter min mening umulig å nettshoppe, pga blankheten ser de som regel helt anderledes ut på nett og i RL)

Nei, jeg bestilte på nett. Nr. 2 (som jeg endte med på julebordet på lørdag ettersom det var det eneste som kom i tide) var veldig fint. Langt i fra så speilblankt som på bildene og man kunne snu paljettene og de var sorte blanke på baksiden, så det ble veldig kult egentlig.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-13, 09:34   #59
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket skjørt er finest?

Så flott at det kom i tide til julebordet! [quote=kokosbolle;3843880Langt i fra så speilblankt som på bildene og man kunne snu paljettene og de var sorte blanke på baksiden, så det ble veldig kult egentlig.[/quote]Ja, jeg regnet med at det bildet ikke var helt reellt (jeg bare ramlet inn i tråden din rett fra at jeg satt og tok bilder av yngste med briller, og plagdes og plagdes på grunn av refleksen i brillene. Så kommentaren min var nok mer en frustrasjon over hvor vanskelig det er å ta bilder av blanke ting heller enn en kommentar og skjørtet. Litt hyggelig å høre at også proffe fotografer plages da, jfr kommentaren din om bildet og skjørtet i RL )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no