Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Burde jeg bytte?!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-06, 22:35   #1
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Burde jeg bytte?!

Har akkurat fått en kjempestilig hettegenser av merket Gant. Den må byttes til en større størrelse, men samtidig er jeg litt redd for at jeg kommer til å i stedet bytte den med de fine Reimatecskoene som passer perfekt til Juniors vinterdress. Burde jo egentlig ikke det, siden den er fått i gave, men samtidig så koster de de samme og det er jo litt råflott med en genser til 800 kr (!) og mer fornuftig med sko til det samme? Ikke sant?

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:38   #2
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

Fullstendig enig.. og er du riktig heldig så er de utsolgt for genseren i større størrelse og da passer det jo glimrende å bytte den i de skoene du egentlig vil ha

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:44   #3
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Fullstendig enig.. og er du riktig heldig så er de utsolgt for genseren i større størrelse og da passer det jo glimrende å bytte den i de skoene du egentlig vil ha

Stemmer i!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:46   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

Jeg hadde definitivt valgt skoene framfor genseren, ja!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:48   #5
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

Dette hjelper jenter

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 23:55   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

Jeg hadde garantert byttet – og sagt at de var utsolgt for størrelsen, hvis jeg var redd for å såre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:00   #7
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

De reiser til Spania en av de nærmeste dagene og kommer ikke tilbake før til jul. Ikke ser vi de så ofte heller, det er jo bare faren og stemoren min Så de kommer ikke til å finne det ut, det er ganske sikkert.

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:01   #8
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

Sko! Sko! Sko!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 00:13   #9
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.813
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

Jeg ville tatt skoene. Barn ødelegger eller vokser fra dyre gensere like raskt som plagg fra billigkjeder.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:43   #10
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

Definitivt sko.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 12:48   #11
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg hadde garantert byttet – og sagt at de var utsolgt for størrelsen, hvis jeg var redd for å såre.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 12:50   #12
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

Opprinnelig lagt inn av Jr., her.

De reiser til Spania en av de nærmeste dagene og kommer ikke tilbake før til jul. Ikke ser vi de så ofte heller, det er jo bare faren og stemoren min Så de kommer ikke til å finne det ut, det er ganske sikkert.


Far'er legger aldri merke til sånt

LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 12:52   #13
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

Heller sko enn genser synes nå jeg

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 14:06   #14
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

Bytt.
I utgangspunktet er jeg ikke tilhenger av å bytte gaver, noen har tenkt en tanke bak gaven de har valgt til deg.
Men (og det er et stort men) det er dumt å sløse. Og det er jo sløsning hvis du får noe du ikke trenger, samtidig som det er noe annet du trenger.
Vi har for mye ting! Moder Jord vil helst at du bytter

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 14:48   #15
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

slutter meg til koret: bytt hvis du føler for det. Liker også godt disse Gant hettegensere (jeg går ut ifra, at den var til deg selv) men synes de er aaaaaalt for dyre.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 18:12   #16
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

slutter meg til koret: bytt hvis du føler for det. Liker også godt disse Gant hettegensere (jeg går ut ifra, at den var til deg selv) men synes de er aaaaaalt for dyre.

Niks, den var til guttungen. En fin rød hettegenser til den nette sum av 784 kr. Er verden blitt gal?!? Noen har bare for mye penger. Hadde han fått en flekk på den jeg ikke fikk bort, hadde jeg sikkert følt at verden ikke kom til å stå til påske. Til jul fikk han en håndlaget bamse av de samme, til ca samme pris, veldig fin, men den står bare i hylla.

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 18:18   #17
Sulphur
Plæstic pusher
 
Sulphur sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 267
Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

Åh.. Reimatec kommer i sko også??

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 19:16   #18
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

Opprinnelig lagt inn av Jr., her.

Niks, den var til guttungen. En fin rød hettegenser til den nette sum av 784 kr. Er verden blitt gal?!? Noen har bare for mye penger. Hadde han fått en flekk på den jeg ikke fikk bort, hadde jeg sikkert følt at verden ikke kom til å stå til påske. Til jul fikk han en håndlaget bamse av de samme, til ca samme pris, veldig fin, men den står bare i hylla.

Da ville jeg kjappe meg til butikken endda fortere !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 20:27   #19
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

Åh.. Reimatec kommer i sko også??

Jepp! Har akkurat oppdaget det selv, da jeg sjekket ut vinterdresser på hjemmesiden deres. Og det er ei her inne som anbefaler de veldig. Når de i tillegg står i stil med vinterdressen til Junior er jeg solgt ihvertfall

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 20:36   #20
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Burde jeg bytte?!

Ja! BYTT!
Er helt sikker på at din far ønsker at barnebarnet har gode varme føtter mens han har "sandal-vær" i Spania.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no