Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Turbukse til ungdom?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-16, 09:26   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Turbukse til ungdom?

Anledningen "skøytedag" innførte et nytt behov i heimen, nemlig turbukse til Hiawata. De har ikke lenger boblebukser hengende på skolen, og det ble enormt mye å pakke med når han måtte ha den med. Derfor tenkte jeg at han kunne trenge en turbukse, slik at han rett og slett kunne ha den på hele dagen, i stedet for å skifte når de skal ut på skøyter.

Han er lang og trenger derfor str. 170, men han er også så tynn at herrebukser vil falle av. Norrøna har smart stramming i livet, men koster way over det jeg har tenkt til å legge i en turbukse til et barn i den verste voksealderen.

Tips om andre gode turbukser? Tenker på av denne typen, med stramming i livet:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 09:30   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Jeg vet ikke, men er det ikke lurere å ha på noe man kan ta av etterpå når man skal på skøyter? Det blir jo ofte litt knall og fall, lett å bli våt. Jeg ville hvertfall gått for en tynn utebukse som er vanntett, som bare kan dras på. Tar ikke mye plass heller.

Men turbukser kan jeg ikke noe om, desverre.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 09:36   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

De skal ofte rett hjem etterpå, men en turbukse er jo nettopp litt vanntett da. Og jeg kan ikke kjøpe en spesiell bukse til hver eneste aktivitet, en turbukse kan han bruke nettopp på tur også. Men om det er noe som funker veldig mye bedre, er jeg seff åpen for innspill!

Han har jo regnbukse, men det skal han få slippe å ha på seg i åtte minusgrader altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 09:40   #4
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.054
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Hjemme mener jeg at jeg har en fra Reima i str 170. Den er lett foret (og hull på kneet) så den kan du få om du har behov for den.

Mener å huske at den har sånn stammeanordning i livet. Fargen er lys beige.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 09:44   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

De skal ofte rett hjem etterpå, men en turbukse er jo nettopp litt vanntett da. Og jeg kan ikke kjøpe en spesiell bukse til hver eneste aktivitet, en turbukse kan han bruke nettopp på tur også. Men om det er noe som funker veldig mye bedre, er jeg seff åpen for innspill!

Han har jo regnbukse, men det skal han få slippe å ha på seg i åtte minusgrader altså.

Ja, da skjønner jeg. Jeg tenkte de skulle tilbake på skolen etterpå, da er det ikke noe særlig å bruke samme bukse. Mine bruker ofte regnbuksa (skallbukse) hvis de ikke gidder å drasse på boblebukse/skibukse, har ikke hørt noen klager. Dobbelt lag med ull under - ulltights og litt tykkere ullbukse.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 09:44   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Sjekk gjerne, Jålebeinet! Han har foret utebukse som han bruker i akebakken, men den blir for varm til å sitte inne med hele dagen, så derfor tenkte jeg noe tynnere som han bare kan ha stillongs under på slike dager. Jeg er redd han dropper utebuksa jeg har sendt med, og bare går i stillongs og joggebukse i stedet. Og da blir han hvertfall våt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 09:52   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Ja, da skjønner jeg. Jeg tenkte de skulle tilbake på skolen etterpå, da er det ikke noe særlig å bruke samme bukse. Mine bruker ofte regnbuksa (skallbukse) hvis de ikke gidder å drasse på boblebukse/skibukse, har ikke hørt noen klager. Dobbelt lag med ull under - ulltights og litt tykkere ullbukse.

Jeg tror han føler seg for stor til å luffe rundt i ullbukse inne på skolen, så enten må det være noe han kan ha på seg hele dagen, eller dra over. Jeg bare tenker at regnbukse blir fryktelig klamt og deretter kaldt?

Jeg vurderte sånne skibusker også, men jeg må innse at vi rett og slett ikke er en skigående familie. Jeg har gitt opp skiopplæringen av Hiawata. Han får stå på snowboard i stedet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 09:59   #8
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror han føler seg for stor til å luffe rundt i ullbukse inne på skolen, så enten må det være noe han kan ha på seg hele dagen, eller dra over. Jeg bare tenker at regnbukse blir fryktelig klamt og deretter kaldt?

Jeg vet ikke, men skallbukser skal jo puste? Jeg bruker skallbukse når jeg er ute på vinteren og ikke går på ski, og det er ikke noe problem.

Janus har noen joggebukser i ull som kanskje kan brukes som mellomlag? De ser jo nesten ut som vanlig joggebukse.

Ellers har jeg hørt mye skryt av turbukser fra Norheim (tror jeg det var), men har ikke prøvd de selv.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 10:02   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Janus har noen joggebukser i ull som kanskje kan brukes som mellomlag? De ser jo nesten ut som vanlig joggebukse.

Ja, de har han hatt tidligere. Finnes bare i små størrelser. Skal sjekke ut nordheim, det er vel g-sports eget merke?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 10:08   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Snuppa bruker boblebuksa si når det er skøytedag (den hun også bruker når hun er ute å aker eller når hun står slalom). Hun har turbukse også som brukes når hun står langrenn om vinteren, men aller mest brukes på tur i skogen alle de månedene vi tross alt ikke har snø.

Hvis du skal ha turbukse til ham, så foreslår jeg å kjøpe en svart i damemodell fra Stormberg. De koster ikke så altfor mye (og de sender superkjapt og kan byttes rett ved jobben din hvis det blir feil). Knerten har funnet ut at ham må leve med å bruke belte på turbukser. Kunne belte være et alternativ for Hiawatha?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 10:11   #11
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, de har han hatt tidligere. Finnes bare i små størrelser. Skal sjekke ut nordheim, det er vel g-sports eget merke?

Mannen min har en joggebukse i ull fra Janus, så de finnes også i voksenstørrelser. Kanskje den minste damestørrelsen kan passe?

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 10:15   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Knerten har funnet ut at ham må leve med å bruke belte på turbukser. Kunne belte være et alternativ for Hiawatha?

Det blir så klumpete. Det er jo omtrent halve buksa som må strammes inn. Jeg skal få ham til å prøve min softshellbukse fra Norrøna så ser jeg om han evt. kan ha en damemodell. Problemet da er jo at den blir enorm over baken.

Skal titte over på Stormberg, tittet på nett og det er jo hyggelig pris.

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Mannen min har en joggebukse i ull fra Janus, så de finnes også i voksenstørrelser. Kanskje den minste damestørrelsen kan passe?

Takk, det visste jeg ikke! Sikkert fordi det ble alt for stort igjen når den største barnebuksa var for liten. Men da skal jeg sjekke det ut igjen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 10:21   #13
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Min jente hadde softshellbukse fra Stormberg i den alderen.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 10:30   #14
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Er ikke din sønn like gammel som min (11), eller husker jeg feil?

Her er boblebukser i bruk hver dag på skolen. Han leker i snøhauger, aker og står på skøyter i friminuttene, så her hadde han ikke greid seg uten. Han går i den til skolen og tar av seg i friminuttene. Har en name-it ullbukse under som ser ut som en joggebukse.

Men det er vel dette med kultur som er forskjellig kanskje. Vi som bor i winterwonderland er vant til at vi må bruke boblebukse om vinteren, så nesten alle barna gjør det på barneskolen.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 10:34   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Er ikke din sønn like gammel som min (11), eller husker jeg feil?

Her er boblebukser i bruk hver dag på skolen. Han leker i snøhauger, aker og står på skøyter i friminuttene, så her hadde han ikke greid seg uten. Han går i den til skolen og tar av seg i friminuttene. Har en name-it ullbukse under som ser ut som en joggebukse.

Men det er vel dette med kultur som er forskjellig kanskje. Vi som bor i winterwonderland er vant til at vi må bruke boblebukse om vinteren, så nesten alle barna gjør det på barneskolen.

Ja, 11 år. Jeg skulle gjerne sett at han hadde på seg boblebukse jeg altså, men jeg har spurt og det er visst ikke vanlig at de har det lenger. Jeg spurte om han ville ha, men han sa nei, de hadde så korte friminutt at det ble for knapp tid til å ta av og på.

Jeg har ansett vår skole for å ha en ganske "jordnær" og fornuftig elevmasse når det kommer til påkledning, men ett sted går tydeligvis grensen. Jeg tror de skal begynne å ake i Fys.ak-timene, så da må de jo ha boblebukse hvertfall to ganger i uka.

Vi har ikke hatt mer enn en uke med snø, så det henger det jo også sammen med. Vintersko tok vi ikke i bruk før i desember.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 10:42   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Fys.ak. er timene som gjør forskjell for mine unger også. Selv snuppa tar på seg boblebukse de to dagene i uka når det er fys.ak. for de er ute hver gang. (De har forresten en aldeles fantastisk fys.ak-lærer, så ungene digger dette faget.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 10:42   #17
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

05-jenta mi har turbukse fra Bergans, den er veldig god. Ganske smal i passformen, men egentlig ikke smal nok til jenta mi (men det er det ikke noe som er).

Vi bor jo i markakanten i superübersportland, og her bruker ungene vinterbukser til og fra skolen, på skolen og etter skolen når det er snø og kaldt. Femteklassingen min har vinterbukse fra PoP, og det ser jeg en del av vennene hennes har også.

Når hun står på skøyter på vannet like ved her vi bor har hun vanligvis på seg ullundertøy og skibukse (Swix). Det er jo ikke vanntett (men det gjør jo ikke noe dersom man er god til å stå på skøyter og ikke skal leke i våt snø i tillegg), men er veldig behagelig når man står på skøyter. Vinterbukse blir fort litt klumpete når man går på skøyter, men det er det ungene bruker når de skøyter i friminuttene og på SFO (de har skøyteis i skolegården, heldiggrisene).

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 10:44   #18
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, de har han hatt tidligere. Finnes bare i små størrelser. Skal sjekke ut nordheim, det er vel g-sports eget merke?


Jeg vet ikke hvor store barnestørrelser Janus har, men de har voksenstørrelser. F.eks en av de små damestørrelsene i grått?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 10:53   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg vet ikke hvor store barnestørrelser Janus har, men de har voksenstørrelser. F.eks en av de små damestørrelsene i grått?

Ja, Nera fortalte det! Skal absolutt sjekkes ut, han liker godt å gå i joggebukser ellers, og er veldig fornøyd med fys-ak og gym fordelt på fire dager i uka, slik at han kan gå i joggebukse.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-16, 11:31   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Rekker ikke lese tråden, men min jente som er like lang og nesten like gammel bruker Didriksons Bryn bukse i 160. Hun bruker den til og fra skolen nå. Den er altså foret. Jeg brukte den i går da jeg akte, gikk greit å få på selv om jeg nok burde hatt den i 170.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 13-01-16 kl 19:41.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no