Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-16, 12:44   #21
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Jeg handler mest fra Danmark. Molo, 4funkyflavours og AyaNaya er det mest fargerike vi har. Molo har fine tights som jentene bruker til ensfargede kjoler.

http://www.4funkyflavours.eu/shop/ca...e%7Casc%7Cpost

http://www.epleskrinet.no/manufacturers/aya-naya

Petit Louie har fine kjoler. Og Pompdelux har klær med farger, mønster og uten trykk.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 12:47   #22
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Vi hadde en slik legging i hus en gang, den ble mye brukt. Denne tunikaen var jo også søt. Me&I går opp til størrelse 146/152. Men webshopen er ikke all verden..

Det er nesten bedre å få en visning fra en som selger klær derfra, det er utrolig deilig bomull. Også blir det utsolgt utover i sesongen, ny kolleksjon er sikkert på vei snart! Jeg har ikke jenter som går i den størrelsen lenger, men har kjøpt mye fint til meg selv derfra.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 13:02   #23
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Polarn o Pyret har jo mye fint, de går opp til 152.

Ellers er vi på Cubus og Wow nå. Og str 152. Hva har skjedd?? Hun er jo bare 9!!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 13:08   #24
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Vi har også handlet på Zara siste år, der går barnestørrelsene til 14 år. Der et det farger og mønster. Kvalitet er ikke god nok til at klær kan arves, så jeg er ikke begeistret, men barna. Eldste er nettopp fylt ni år og er 149 cm.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 13:28   #25
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Det er nesten bedre å få en visning fra en som selger klær derfra, det er utrolig deilig bomull.

Jeg var på et slikt party en gang og kjøpte et par ting - fint, men uforholdsmessig dyrt, syntes jeg nok.

Takk for alle gode tips! Polarn o Pyret har jeg skydd på grunn av den maritime stilen, men jeg skal tilstå at de har en del fint også. Bare så synd at det tynnes ut i de større størrelsene og blir lite å velge mellom.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 15:35   #26
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.395
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Men Next? Nettshopping fra utlandet kvier jeg meg litt for (med mindre det gjelder sko som JEG bare MÅ ha ... )

Om du er i Stavanger av og til, så finnes Next der.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 17:38   #27
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Om du er i Stavanger av og til, så finnes Next der.

Sist jeg var i Stavanger, måtte jeg vise leg for å få kjøpt vin, så det kan nok ikke kalles "av og til", dessverre. (Jeg var vel riktig nok 30, og ikke 17, men det er tolv år siden.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 17:55   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.343
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Her går det mest i Cubus ettersom Wow omtrent blir for lite nå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 21:18   #29
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Jeg skulle også anbefale POP. De har da mye som ikke er maritimt, og størrelsene er jo ganske rause så det kan hun nok bruke en stund. Storebror er til min store sorg på vei ut av største størrelse der nå. De har mye salg i nettbutikken, og om du abonnerer på nyhetsbrev får du oppdatering så du kan være rask og sikre deg riktig størrelse.

Hva med Name it? Jeg synes de har mye ok til gutter, men vet ikke til eldre jenter.

Følger ellers med i tråden med stor interesse siden femåringen min snart er på vei inn i 134.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 21:39   #30
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg skulle også anbefale POP. De har da mye som ikke er maritimt, og størrelsene er jo ganske rause så det kan hun nok bruke en stund. Storebror er til min store sorg på vei ut av største størrelse der nå. De har mye salg i nettbutikken, og om du abonnerer på nyhetsbrev får du oppdatering så du kan være rask og sikre deg riktig størrelse.

Hva med Name it? Jeg synes de har mye ok til gutter, men vet ikke til eldre jenter.

Følger ellers med i tråden med stor interesse siden femåringen min snart er på vei inn i 134.

Name-it kan vel ikke akkurat sies å være fargerike på jentesiden. De har stort sett to farger: gammelrosa og burgunder. Og noen variasjoner over disse. Når de er helt crazy slår de til med ferskenrosa.

Jeg synes dessverre at utvalget blir sørgelig tynt hos POP når man kommer opp i de største størrelsene.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 21:40   #31
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Name-it kan vel ikke akkurat sies å være fargerike på jentesiden. De har stort sett to farger: gammelrosa og burgunder. Og noen variasjoner over disse.

Du har sikkert rett. Fargerike er de ikke nei.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-16, 21:43   #32
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Nå kom jeg på at jeg har kjøpt noen riktig fine kjoler og tunikaer fra King Louies barnemerke Petit Louie hos Zalando. Det hadde jeg nesten glemt (enda Liv har på seg denne i dag):



Bittelitt dyrt, synes jeg nok, men det hender jo (som nå!) det er rabatter. Veldig mye fint, om flere vil kikke! Her er alt i 146. Noen eksempler:





Åh,
Der ble vesla to kjoler rikere.
Ellers, ikke noen hjelp fra meg dessverre da vi har samme problem.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 02:24   #33
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

146 er ikke så veldig langt unna voksenstr S, ihvertfall ikke for kjoler, tigths og topper. Og av en eller annen grunn er det bedre utvalg i fargerike og barnslige voksenklær, enn i ungdomsavdelinga.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 08:30   #34
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Vesla her liker Wow og me&i. Det er mye rart på førstnevnte, men noen godbiter iblant.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 09:32   #35
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.343
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Vi har funnet mye på WOW, men så fargerikt er det ikke.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 09:40   #36
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

146 er ikke så veldig langt unna voksenstr S, ihvertfall ikke for kjoler, tigths og topper. Og av en eller annen grunn er det bedre utvalg i fargerike og barnslige voksenklær, enn i ungdomsavdelinga.

Ja, det er riktig. 9-åringen og jeg bruker begge XS i skjørt fra "ung voksen"-avdelingen på HM, bare at de lengdemessig passer bedre til henne enn til meg. Og barnetopper i 146 er ofte bredere enn voksentopper i XS og S, ser jeg på tørkesnora.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 09:50   #37
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.343
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Og barnetopper i 146 er ofte bredere enn voksentopper i XS og S, ser jeg på tørkesnora.

Det stemmer nok. Min på nesten 11 er nå så lang at hun går i hettejakker fra dameavd til Cubus. XS ble for smalt, så hun gikk rett i S.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 21:26   #38
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 909
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Det er synd Villervalla stopper opp på 140, ja. Vi handler mye der. Me&I ser jeg er foreslått, de har en del fargerike klær for barn og har litt større størrelser enn Villervalla, men jeg vet ikke helt hvordan man handler der utenfor handlekvelder hjemme hos folk?

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 21:33   #39
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Desigual har endel fine barneklær, tror de går litt opp i størrelse, men usikker på hvor langt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-16, 21:47   #40
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fargerike barneklær i str. 146 og oppover?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

http://www.4funkyflavours.eu/shop/ca...e%7Casc%7Cpost

Dette merket falt jeg for

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no