Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Romslig vinterbukse str. 140-146

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-16, 15:02   #21
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Romslig vinterbukse str. 140-146

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

Det var de fire kilometrene da. Skulle egentlig anbefale Skogstad-butikken på Metro, men da må du altså ut å kjøre.

Og det er vel nesten dobbelt så langt også. Gå'kke det, nei. (Og det er ikke bare kjørevegring heller, faktisk, i dette tilfellet, men mangel på bil de nærmeste dagene.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 15:41   #22
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Romslig vinterbukse str. 140-146

DA skjønner jeg godt at det er en utfordring ja!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 15:59   #23
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Romslig vinterbukse str. 140-146

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Og det er vel nesten dobbelt så langt også. Gå'kke det, nei. (Og det er ikke bare kjørevegring heller, faktisk, i dette tilfellet, men mangel på bil de nærmeste dagene.)

Ja, det slår meg jo selvsagt nå..

Har nesten kjørvegring selv om dagen, hjelpe meg så glatt det er! Håper du finner bukse å få kjøpt i nærheten!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 16:46   #24
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Romslig vinterbukse str. 140-146

Northface vinterbuksa fra Obs, finnes bl.a i sort, marine og lilla.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 16:57   #25
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Romslig vinterbukse str. 140-146

Vært innom Obs nå - fryktelig utplukka, og endelig verre på Name It. Dette er jeg redd bærer i retning av bestilling på nett. (Den de har på Obs het noe mer North, men ikke Northface, tror jeg ..? 500 var ikke særlig billig heller.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 17:02   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Romslig vinterbukse str. 140-146

Har du sjekket hva Polarn har igjen? Lekmer? flust? sportmann? xxl?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 17:17   #27
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Romslig vinterbukse str. 140-146

Storebror har de siste årene hatt vinterbukse fra HM. Relativt vid model med mulighet for stramming i livet. Billig (399kr) og bra bukse. Anbefales.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 17:29   #28
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Romslig vinterbukse str. 140-146

Skogstad kan bestilles på nett.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-16, 19:47   #29
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Romslig vinterbukse str. 140-146

Her brukes slalombukse med seler som utebukse. Type fra Phoenix som er regulerbar i lengden.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 10:08   #30
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Romslig vinterbukse str. 140-146

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Vært innom Obs nå - fryktelig utplukka, og endelig verre på Name It. Dette er jeg redd bærer i retning av bestilling på nett. (Den de har på Obs het noe mer North, men ikke Northface, tror jeg ..? 500 var ikke særlig billig heller.)

Så ergelig - så på Obs hos meg igår igjen disse sorte Northpeak vinterbuksene. Selges på tilbud nå til 299,- i sort og de ha alle størrelser opp til 14 år. Tydeligvis stor forskjell i utvalg ja. Alt vintertøy til 40% avslag der.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 10:18   #31
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Romslig vinterbukse str. 140-146

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Vært innom Obs nå - fryktelig utplukka, og endelig verre på Name It. Dette er jeg redd bærer i retning av bestilling på nett. (Den de har på Obs het noe mer North, men ikke Northface, tror jeg ..? 500 var ikke særlig billig heller.)

Så ergelig - så på Obs hos meg igår igjen disse sorte Northpeak vinterbuksene. Selges på tilbud nå til 299,- i sort og de ha alle størrelser opp til 14 år. Tydeligvis stor forskjell i utvalg ja. Alt vintertøy til 40% avslag der.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 10:38   #32
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.461
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Romslig vinterbukse str. 140-146

Jeg har kjøpt noe på Lindex som jeg syntes så ok ut i fasongen - har også barn som ikke passer rett inn i slim fit.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-16, 12:01   #33
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Romslig vinterbukse str. 140-146

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Så ergelig - så på Obs hos meg igår igjen disse sorte Northpeak vinterbuksene. Selges på tilbud nå til 299,- i sort og de ha alle størrelser opp til 14 år. Tydeligvis stor forskjell i utvalg ja. Alt vintertøy til 40% avslag der.

Hm, ja, da tar jeg meg en ny tur innom i dag, tror jeg.

Forresten også litt dumt at sportsmerker ofte bare har "annethvert år"-størrelser. 9-åringen er 140 cm høy, så 10/140 er liksom akkurat passe nå, mens det kan være to år til 12 år passer i lengden.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no