Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rengjøring av blender...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-06, 09:52   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.329
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rengjøring av blender...

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er ikke mer jobb å demontere min blender enn det er å skru lokket av et syltetøyglass, så det er liksom ikke den helt store jobben, synes jeg.

Enig. Jeg demonterer hver gang, ellers syns jeg ikke den blir 100 % ren.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 10:26   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rengjøring av blender...

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vi har for øvrig en blender fra Kitchen Aid, og alle delene av den kan vaskes i oppvaskmaskin (bortsett fra motoren, da). Vi demonterer den og putter alle delene i maskinen, og det har gått bra de fem årene vi har hatt den.

Vi har også blender fra Kitchen Aid og den står det på at kun glasset går i oppvaskmaskin. Jeg har allikevel kastet både gummilokket og plastbunnen inn i vaskemaskinen ved et par anledninger, men ser tydelig at hardplasten forandrer farge og begynner å se "inntørket" ut.

Det lille plastmålebegeret i toppen tar jeg også i vaskemaskin sammen med glasset, men ingen av de andre delene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 10:28   #23
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rengjøring av blender...

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Da kan man jo bare ha zalo i istedet.















:kremt:

Den varianten har jeg prøvd en gang.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 10:32   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rengjøring av blender...

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Enig. Jeg demonterer hver gang, ellers syns jeg ikke den blir 100 % ren.

Helt enig. Jeg ante ikke at min blender kunne demonteres, helt til en bekjent viste meg det. Da lå det mye rart gørr rundt gummien, ja...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 01:22   #25
kadabra
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 100
kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Rengjøring av blender...

Jeg har en krups. Den vasker jeg for hånd- eller av og til bare fyller jeg den med varmt vann+ zalo,setter den på foten, og kjører den litt. Skylles og vips, gulle rent

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 11:33   #26
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rengjøring av blender...

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Noen på jobben til Teomannen hadde prøvd seg med Zalo i oppvaskmaskinen, da det var tomt for oppvaskemaskinmiddel, med det resultat at det tøt såpeskum ut av døren på maskinen som la seg utover gulvet i en radius på tre meter fra døren.

Dette har jeg greid også
Fikk med en flaske Neutral oppvask/diskmedel når jeg kjøpte Neutral vaskepulver i Sverige i fjor. Vet ikke helt hva jeg tenkte, men jeg var lissom overbevist om at det var til "diskmaskinen". Tenkte litt på det når den var flytende, men jeg koblet fortsatt ikke... :dobbelt flau:

Resultatet var en oppvaskmaskin som det bare tøt ut skum av. Og det ga seg ikke heller...Guri meg, for en jobb!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no