Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-17, 11:21   #481
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Planen er Gerbera i ulike rosafargar. Nokre enkeltvis i små, vide vasar, nokre i større vasar og nokre enkeltvis i høge smale vasar. Tenker også nokre heliumballongar i eine hjørnet. Og ein heliumballong med navn på stolane til barna. Men kvar går grensa for barn? Blir 10-11-åringane furtne for å få ballong og såleis definert som barn?

Kvite dukar. Kvitt servise. Rosa bordkort.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv  
Gammel 23-02-17, 12:09   #482
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.217
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Storesøster og jeg bestilte invitasjoner og bordkort i går så nå er vi også i gang. Vi skal ha selskapet hjemme hos mine foreldre så lokaler, stoler, bord, servise, bestikk osv i er i boks.
Vi må ordne duk, pynt, blomster og alt som skal serveres, ellers tror jeg alt i på stell.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 23-02-17, 17:02   #483
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Vi er ganske uformelle av oss, så vi lagde en gruppe på Facebook og sendte invitasjon derfra. Siden alle detaljer rundt dagen ikke er i boks, tenkte vi det var greit om alle svarte der, så kunne vi legge til opplysninger etter hvert. Det har bare fungert sånn passe, for noen har svart i andre fora enn i gruppa og noen har lurt på hvor det har blitt av invitasjonen i posten. Så ikke noen knallidé. Og jeg føler meg skikkelig teit. For det var jo gjennomtenkt, men så ble det liksom litt feil.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 23-02-17, 17:04   #484
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Jeg kom plutselig på at jeg kanskje skal lage en fotobok til han. Jeg har laget mange, mange digitale sider opp gjennom årene, og noen av de kan jo komme i en bok til han. Han synes sikkert ikke det er så kult nå, men en gang kan det jo hende at han setter pris på det. 1-2 sider pr år eller noe sånt kanskje.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 23-02-17, 20:53   #485
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Kva blomsterpynt tenker dokke som har gutar?

Eller, for å vere meir korrekt; kva er fin blomsterpynt til konfirmant som ikkje like rosa og rødt

. Hvite duker, svart eller blå (et sted mellom kongeblå og marine) organzaløper, hvite roser... bordkort (svarte) som ser ut som spill-kontroller. Servietter har jeg ikke funnet enda.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 24-02-17, 15:57   #486
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Så ikke noen knallidé. Og jeg føler meg skikkelig teit. For det var jo gjennomtenkt, men så ble det liksom litt feil.

Jeg tror du må konkludere med at verden ikke er klar for invitasjon til konfonfirmasjon via FB enda.

rine er ikke aktiv  
Gammel 24-02-17, 20:55   #487
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Jeg vurterte å lage gruppe på FB til de som skal bake og hjelpe til og sånn. Kanskje det ikke funker heller ...?

Jeg har en venninne som nevnte hun kunne hjelpe meg meg å lage blomsteroppsatser. Hun er flink, så mulig jeg skal spikre det med henne. Vi skal jo ha på rastuarant, men skal ha kakene hjemme så tenkte til hjemmet.

Har man bordkort på restaurant? Mannen mener vi ikke trenger ...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 25-02-17, 12:05   #488
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Planen er Gerbera i ulike rosafargar. Nokre enkeltvis i små, vide vasar, nokre i større vasar og nokre enkeltvis i høge smale vasar. Tenker også nokre heliumballongar i eine hjørnet. Og ein heliumballong med navn på stolane til barna. Men kvar går grensa for barn? Blir 10-11-åringane furtne for å få ballong og såleis definert som barn?

Kvite dukar. Kvitt servise. Rosa bordkort.

Tror de gjerne vil ha ballong. Selv 13-åringen blir litt sånn

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 25-02-17, 12:07   #489
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg vurterte å lage gruppe på FB til de som skal bake og hjelpe til og sånn. Kanskje det ikke funker heller ...?

Jeg har en venninne som nevnte hun kunne hjelpe meg meg å lage blomsteroppsatser. Hun er flink, så mulig jeg skal spikre det med henne. Vi skal jo ha på rastuarant, men skal ha kakene hjemme så tenkte til hjemmet.

Har man bordkort på restaurant? Mannen mener vi ikke trenger ...

Man trenger ikke bordkort. Det kan allikevel være fint hvis man vil legge til rette for at folk skal bli bedre kjent og mingle litt, f.eks. på tvers av familier. Da er bordkort muligheten. Når de går fra bordet vil mange likevel klistre seg på sine nærmeste.

Charlie er ikke aktiv  
Gammel 19-03-17, 21:32   #490
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Nå drar det seg til !

Konfirmanten har endret på planene og ønsker seg lasagne, til min store lykke og glede. Langt mindre jobb enn koldtbord.
Det blir spekefjøl til forrett. .Mannen til venninna mi lager trefjøler til meg av bjørk. Bordpynt blir eføy, stein og skjell. Lager bordkort av glatte steiner.
Inviasjonene sendes ut i morgen, (folk fikk datoen i vinter)
Det blir rundt 40 gjester. Kakebakere skal rekrutteres, ellers er det meste under kontroll. Jentene (16 og 18) til bestvenninne hjelper meg på kjøkkenet.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv  
Gammel 19-03-17, 21:42   #491
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Nå skal vi snart ut og kjøpe dress. Har ventet lengst mulig fordi han vokser veldig nå, men tør ikke vente så lenge at alt blir utsolgt heller.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 19-03-17, 21:53   #492
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Nå skal vi snart ut og kjøpe dress. Har ventet lengst mulig fordi han vokser veldig nå, men tør ikke vente så lenge at alt blir utsolgt heller.

Inne på tanken, han har grodd ut av den vi kjøpte til begravelse i desember!

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv  
Gammel 19-03-17, 21:53   #493
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Dressen har jeg ikke tenkt på enda. Men må kanskje?

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 19-03-17, 23:14   #494
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Jeg begynner å få noen kakebakere under kontroll og har dresskjøp i snarlig kjøp, tror jeg.
Jeg har mailet med restauranten, men ikke fått svar (sendte mail i går). Bordkort er bestilt.

Største jobben blir å samle bilder i en iPdfremvisning, tror jeg. Kaahooten skal jeg utfordre konfirmanten om å lage selv. Tale må vi vel snart tenke på ... Begynner å bli litt småstressa, jeg. Påsken kommer litt ubeleilig.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 20-03-17, 09:34   #495
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Har laget tapasliste. Og skal lage all mat selv.Mamma lager fiskesuppe utenom. Jeg har bedt om fri fredagen før og hun skal konfirmeres lørdag.
Har også noen som skal hjelpe til med kakebaksten etc.
Bunaden er nesten i boks. Mamma monterer vest til stakk og jeg skal sy forkle. Mangler kun noen sølvmaljer som må kjøpes inn.
Vet hvordan vi skal pynte bord etc så må bare få handlet inn å lage bordkort.
Innbydelser er sendt ut og vi vil ha svar innen 20 april.
Tror jeg har kontroll...

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv  
Gammel 20-03-17, 09:43   #496
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Det begynner å ordne seg her også. Vi bestilte lokale før jul, men tenkte vi måtte ha festen hjemme om vi ble færre enn 15. Men nå blir vi ganske mange flere, så da vet vi at vi tar lokalet. Kjøkkenhjelp er fikset, og til helga skal vi kjøpe dress til konfirmanten. Vi ble enige om at vi ville ha sodd (jeg er jo trønder), og det skal mamma ta med ned fra Trøndelag. Har også fått tilbud fra flere om kakebaking. Det er fortsatt en del som må ordnes, men jeg er ikke så panisk som før.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 20-03-17, 11:02   #497
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Vi har egentlig ikke så mye å gjøre siden vi har det i lokale/restaurant, de ordner borddekking og pynt i hvitt. Men vi tenkte å lage slides med bilder av konfirmanten som skal rulle, men vi må ordne lerret og framviser selv. Det vet jeg ikke hvor vi skal få tak i. Lurte på å legge på musikk også.
Det helt supre for min del er at mine foreldre har spandert ny bunad på meg, min gamle er for liten. Jeg er utrolig takknemlig for det.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv  
Gammel 20-03-17, 11:25   #498
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Her blir det i HF regi i Grieghallen

Lokale midt i Bergen sentrum med flott utsikt og terrasse er booket, så har bestilt sol.
Dress er kjøpt.
Mat bestilt.
Bordkort laget.
Bordpynt under planlegging, poden må få være med og bestemme litt
Invitasjoner sendt.
Kaker baker vi og gjester

Har faktisk litt roen


Sist redigert av Anne : 20-03-17 kl 13:43.
Anne er ikke aktiv  
Gammel 20-03-17, 13:25   #499
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Sitat:

iPdfremvisning

Hva er dette? Jeg har lyst til å vise bilder til talen, men usikker på format.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-03-17, 18:21   #500
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva er dette? Jeg har lyst til å vise bilder til talen, men usikker på format.

Det skulle stå iPad. Vi skal ha kaffen hjemme så tenkte å prøve å få bilder på TV-en som rulle via appel-TV`en. Må nesten begynne på dette, for jeg har ikke så mange digitale bilder fra hans tidlige år.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no