Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kypros - hva skal vi velge?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-14, 11:01   #1
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.856
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Spørsmål

Kypros - hva skal vi velge?

Det ser ut til at vi bestemmer oss for ferie i turistfelle neste sommer. På barnas premisser. Både mann og jeg er noe skeptisk, men alt for barna. Det kan se ut til at vi lander på Kypros, og etter litt lesing på FP og øvrige internettet står valget mellom Sunwing Sandy Bay og Bluevillage Nausicaa Beach.

Det andre valget er: All inclusive eller ikke? Det som taler for er fri tilgang på is og drikke, som de uansett kommer til å mase om dagen lang. I tillegg antar jeg at de alltid har noe som barna liker. På restaurant går det stort sett i pasta med ketchup uansett hvor mye godt de har å velge i.

Noen som har erfaring med ett eller begge feriested og som vil anbefale det ene foran det andre? Og tar vi all inclusive eller ikke?

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 12:07   #2
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Vi var på Althea beach høstferien for ett år siden. Vi hadde all inlusive og var veldig fornøyde med både maten og løsningen generelt. Mye variert og deilig at barna hadde fri tilgang på is og drikke hele dagen. Vi voksne også, men det gjorde ting så mye enklere med at jentene kunne ordne opp selv.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 12:08   #3
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.013
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Vi har vært på et annet Blue Village på Kypros, og trivdes godt. Vi valgte all inclusive, da maten i området rundt Ayia Napa var langtfra like god. Biff og pommes frites over alt. På vår Blue Village var det flere forskjellige salater. Da ble jeg glad. Og det var deilig å kunne la barna hente seg is og drikke når de ville.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 12:12   #4
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Althea beach er et Blue Village hotell også.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 16:47   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Vi har vært på begge

Nausicaa: Dette ligger nydelig til. God service. Virkelig nydelig mat (All inclusive en uke, en uke uten). Små bassenger, som ikke blir kloret godt nok. Alle barna ble syke etter å bade der (noe vi aldri har opplevd på alle Sunwing-feriene våre). Nydelig strandpromenade. Fig Tree er lite og koselig, men synes det manglet gode spisesteder. Men hotellet har jo som sagt nydelig mat

Sandy Bay: Nylig oppusset. God service. Flotte bassengområder. Bedre spa og fitnessavdeling enn BV. Bedre barneopplegg enn BV. Miniland er supert. God mat (men mulig det var hakket bedre på BV?). Flott fotball og tennis, multisportcourt. Her er det ikke så mye i nærheten, så man må belage seg på buss evt. taxi.

Skal se om jeg kommer på noe mer

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 17:03   #6
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.835
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Vi har vært på Kypros mange mange ganger, og liker uten tvil Fig Tree Bay bedre enn Agia Napa.

Vi har vært på Nausicaa 2 ganger. Det ligger vakkert til og har ok treningssenter hvis dere bryr dere om det.
Jeg kan ikke uttale meg om bassengene, da vi kun er ved sjøen.
Vi har opplevd flere ganger pr tur at det er skittent i sjøen ved Sandy Bay. (Suwing) Alt fra plast, bind, søppel m.m flyter i sjøen.
Det går buss til Agia Napa 3 ganger i timen fra FigTree Bay, koster ca ingenting, og tar vel ca 20 min etter hvor mye folk som går av og på.
Det er god mat i Fig Tree Bay, men vi er som regel i Agia Napa for å spise 3-4 ganger på 14 dager. Har funnet favotritt restauranter begge plasser.
Jeg er imot all iclusive, så det har vi aldri. (Handler om at hotellene tjerner godt på dette, mens lokalbefolkningen sliter.) Pluss jeg hadde blitt lei av å spise samme sted dag ut og dag inn. Virker ikke videre koselig heller.

Kan anbefale deg flere gode spiseplasser både i Agia Napa og i Fig Tree Bay.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 17:39   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Ayia Napa har mye bedre spisesteder, ja Byen har ellers lite sjarm, sånn sett er Fig Tree bedre. Men har man tenkt å være mye på hotellet så er Sunwing bedre. Er basseng viktig, så er også SW stedet. Strand, så ville jeg valgt Fig Tree, dog var det rent og pent på stranden i SB da vi var der i sommer.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 20:35   #8
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.020
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Sandy Bay er strøkent og Sunving er renere og bedre enn Star Tour. Om du er opptattav anlegg og bassenger drar du dit. Da ville jeg hatt AI, jeg synes Agia Napa er totalt usjarmerende.

Om du vil ha noe med litt mer særpreg, er Fig tree Bay bedre tror jeg, men har ikke vært der.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 21:32   #9
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.856
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Høres ikke bra ut med basseng man blir dårlig av. Men det kan jo skje overalt. Husker med gru bæsj i barnebassenget på Mallorca. Takk for tips! Ser kanskje ut til å være hakket bedre på SW? Det som tiltaler meg mest med ai er fri tilgang til is og drikke for barna. Samt at vi kan spise nær rommet og få lagt barna i noenlunde rett tid. Ser i tidligere tråder at det går an å velge bort middagen enkelte dager for å gå et annet sted å spise, og det er jo en fin mulighet.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 21:41   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Man trenger ikke ha AI for å ha fri tilgang til is og drikke til barna. På SW så har de Lollo & Bernie klippekort med 10 klipp til bruk for is og drikke i barene. Vi endte opp med La Tasca Inclusive den sommeren som var, da vi fant ut at vi kunne kjøpe mye is for 5000,- Med Inclusive så spiser man også så mye is (og drikker) så mye man vil ved måltidene.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 21:41   #11
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.835
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Sandy Bay er strøkent og Sunving er renere og bedre enn Star Tour. Om du er opptattav anlegg og bassenger drar du dit. Da ville jeg hatt AI, jeg synes Agia Napa er totalt usjarmerende.

Om du vil ha noe med litt mer særpreg, er Fig tree Bay bedre tror jeg, men har ikke vært der.

Vi har vært på Sandy Bay 8-10 ganger (x 14 dager), det har alltid vært en del søppel i sjøen. Iallefall halvparten av de 14 dagene vi har vært der.
Dere har vært heldige hvis dere har sluppet det.
P.g.a all skitten i sjøen i Agia Napa, byttet vi til Fig Tree Bay. Der har vi vært 5 ganger nå, trives mye bedre der ja.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 21:50   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Jeg synes det er finere i Fig Tree Bay, særlig fordi Sandy Bay ofte har en del søppel i vannet, pga formen på selve bukten der.
Og så er jeg helt imot AI, så jeg ville ikke valgt det - klippekort på is og brus til ungene er jo et alternativ. og jeg har ikke hatt problemer med å finne gode restauranter hverken i fig tree bay/protaras eller Aiya Napa.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 21:50   #13
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.020
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Vi har vært på Sandy Bay 8-10 ganger (x 14 dager), det har alltid vært en del søppel i sjøen. Iallefall halvparten av de 14 dagene vi har vært der.
Dere har vært heldige hvis dere har sluppet det.
P.g.a all skitten i sjøen i Agia Napa, byttet vi til Fig Tree Bay. Der har vi vært 5 ganger nå, trives mye bedre der ja.

Jeg snakker om selve anlegget.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 21:53   #14
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.020
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Vi hadde forøvrig Sunving inclusive i Tyrkia ifjor, og jeg synes det er en ok mellomløsning. Men da forsvinner konseptet med så mye is og brus man vil (for oss er det ikke ønskelig, og det er bare halvkjip kuleis. Vi kjøper heller innpakket is i begrensede mengder).

Det er et stykke fra Sandy Bay inn til byen med tre slitne barn.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-10-14, 22:03   #15
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Vi var på Bluevillage Nausicaa Beach for to år siden, og vi forelsket oss helt. Flott anlegg på en nydelig plass. Vi hadde all inclusive, og var veldig fornøyd med det. Veldig god og variert mat.

Bassengene var ikke store, men vi oppfattet de som rene og velholdte, og vi ble ikke syke. Veldig kurant å ligge på hotellområdet med tilgang til både basseng og sjø. Minuset her er vel om man har små barn som vil i sjøen. Bratte trapper ned til sjøen fra hotellområdet, og dypt i vannet. Men ikke lang vei bort til skikkelig strand.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 21:22   #16
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.096
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Drar opp denne. Tror vi står mellom synsing i sandy bay eller et annet hotell i fig tree bay. Usikker ass.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 21:27   #17
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.567
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Vi skal bo på Ocean Beach Club, som åpnet i fjor. Det ligger på samme område som Sunwing, om jeg forstod de rotete beskrivelsene til Ving riktig. Jeg har ikke vært der før, og aner ikke hva vi går til. Så jeg har ingen anbefaling. Men vi landet på å bestille frokost, og ikke mer. Jeg tenker det er greit å komme seg litt ut av resorten også, og det er kjøkken så man kan lage mat selv.

Dere som forteller om søppel på stranden - er det slik på Nissi Beach også?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 21:29   #18
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Jeg liker Fig TRee Bay ca 100 ganger bedre enn Nissi og Sandy.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 21:53   #19
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Nei, Nissi har aldri vært forsøplet når vi har vært der. Og ja, OBC ligger ytterst mot havet, foran SW. Veldig fin beliggenhet.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-18, 22:06   #20
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.096
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kypros - hva skal vi velge?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg liker Fig TRee Bay ca 100 ganger bedre enn Nissi og Sandy.

Ok. Hvorfor? Og er det slik at det ikke er restauranter rundt sandy? Vi vil ut og spise, ikke AI.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no