Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hører du på musikk?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-09, 18:53   #21
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Jeg hadde dødd uten musikk, så ja, jeg hører på musikk. Det er godt at det er stille av og til, blant annet liker jeg ikke å ha på musikk når jeg sover, men ellers hører jeg gjerne på musikk hele tiden.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 18:57   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Hm, jeg har på musikk når jeg sover også.

:sovespilleliste på iPod:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 19:00   #23
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hm, jeg har på musikk når jeg sover også.

:sovespilleliste på iPod:

Jeg drømmer sinnsvilt nok om jeg ikke skal ha soundtrack til det óg.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 20:59   #24
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Hører mindre og mindre på musikk, men når jeg først hører er det somregel i bil, og musikken er somregel fra forrige århundre.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 21:54   #25
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Jeg hører på musikk i bilen, når jeg kjører så langt at radioen går av stasjon.... Hjemme hører jeg aldri på musikk, har ingenting å spille musikk på. Fikk en iPod en gang, funderte litt på hva jeg skulle med den, og ga den videre.

Men jeg går på en og annen sær jazzkonsert

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-09, 22:02   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Etter å ha jobbet med musikk i snart 15 år så hører jeg lite på musikk utenom jobb. Jeg går riktignok endel på konserter, men på ipoden og hjemme velger jeg heller musikkprogrammer med prating også, ikke bare ren musikk. Jeg vet det er mange DJs som har det slik også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 00:05   #27
Mistral
Fluctuat nec mergitur
 
Mistral sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 943
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Jeg liker musikk, men hører i grunnen ikke på særlig mye. Setter nesten aldri på musikk hjemme, har aldri "propp i øret" når jeg er ute. Liker godt å gå på konsert, men gjør det sjelden. I grunnen hører jeg mest på musikk når jeg har på radioen når jeg kjører bil. Hvordan er dine musikklyttevaner?

Samme her, bortsett fra at jeg ikke har bil. Jeg har stadig ambisjoner om å bli flinkere til å sette på musikk, men det blir ikke noe av - antakelig trenger jeg stillheten mer. Det er synd, for jeg er virkelig glad i musikk og vi hadde nesten alltid musikk hjemme da jeg vokste opp.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 00:06   #28
alice
Newbie
 
alice sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 67
alice har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Jeg har stort sett musikk i bilen, cd'er som jeg har brent selv. Oftest lager jeg mp3-plater med både "min" musikk og noe til ungene.
Skal jeg ut og gå, har jeg med mp3-spiller.
Hjemme hører jeg igrunn lite på musikk.

alice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 12:32   #29
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Har alltid propper i ørene når jeg er ute og går, når jeg trener eller når jeg er på bussen. Helt herlig med musikk.

  Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 18:13   #30
Katie
:)
 
Katie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 401
Katie er litt kul
Standard

Sv: Hører du på musikk?

...

__________________
2004

Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 18:05.
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 19:14   #31
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Radio hjemme om morgenen og i bilen, evt cd i bilen, itunes hjemme, ipod på tur. Er veldig glad i musikk og føler det er terapi når jeg er litt sliten

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 19:15   #32
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Stort sett aldri. Jeg liker musikk, men det er så deilig med stillhet.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 20:49   #33
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Petre når jeg kjører min bil, cd i mannen sin bil, stort sett alltid musikk på øret når jeg går/sykler alene.
Har dårlig anlegg hjemme, så det er sjelden jeg hører musikk der.
Liker konserter, men er på det kun 1-2 ganger pr år (festivaler).

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 21:06   #34
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Veldig varierende, i grunnen.
Det går som regel i Spotify med barnesanger/musikk på full guffe, så når poden sover hender det at jeg nyter stillheten.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 21:10   #35
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hører du på musikk?

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Jeg liker musikk, men hører i grunnen ikke på særlig mye. Setter nesten aldri på musikk hjemme, har aldri "propp i øret" når jeg er ute. Liker godt å gå på konsert, men gjør det sjelden. I grunnen hører jeg mest på musikk når jeg har på radioen når jeg kjører bil. Hvordan er dine musikklyttevaner?

Som deg, men hører også på radio på badet om morgenen.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no