Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Høstslipp av nyheter

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-12, 21:07   #21
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.435
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Opprinnelig lagt inn av Ivars_mamma, her.

Pizzaen til Meny er forøvrig ikke frossen pizza, men fersk pizza som lages i butikken. Den smaker omtrent som peppes, og med varmluft blir den faktisk riktig så god. Ny er den nå riktignok ikke. De fleste butikker startet med den i november i fjor.

Det er ikke Meny sin ferskpizza som omtales, det er iallfall ikke den jeg omtaler: Omtaler de to nye til Bigone; som kommer i sånn takeawayeske i stor størrelse ala nettopp takeaway. Vi prøvde den med biff og kjøttboller idag. Fulte med to små begre med rømmedressing som mannen synes var god og til pizzaen sa han "en av de tre beste kjøpepizzaene jeg har smakt." Jeg synes pizzaen var grei nok - min egen er bedre! Men det stemmer faktisk ganske godt at den er litt som standard hentepizza; en av de bedre kjøpepizzaene.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 21:09   #22
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Jeg kjøpte visst plutselig den sjokoladenugattien, så nå må bare helga komme.

Er ellers enig i at man står over sjokoladepudding.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 21:54   #23
Ivars_mamma
We weren't born to follow
 
Ivars_mamma sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 248
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Det er ikke Meny sin ferskpizza som omtales, det er iallfall ikke den jeg omtaler: Omtaler de to nye til Bigone; som kommer i sånn takeawayeske i stor størrelse ala nettopp takeaway. Vi prøvde den med biff og kjøttboller idag. Fulte med to små begre med rømmedressing som mannen synes var god og til pizzaen sa han "en av de tre beste kjøpepizzaene jeg har smakt." Jeg synes pizzaen var grei nok - min egen er bedre! Men det stemmer faktisk ganske godt at den er litt som standard hentepizza; en av de bedre kjøpepizzaene.

Leste visst litt dårlig jeg. Ikke prøvd denne nye varianten nei.

__________________
Mamma til Ivar, født nov 2008.
Ivars_mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 21:59   #24
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Får en sånn pizza plass i steikeovnen da?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 22:46   #25
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.435
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Får en sånn pizza plass i steikeovnen da?

jepp, utprøvd idag. Gikk akkurat på steikebrettet i ovnen(beha).

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-12, 23:21   #26
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Jeg kjøpte de pose-smoothiene fra Nestlé, godkjent av Kosegrisen. Kjøpte også en ny Go' Morgen-yoghurt, med solbær og blåbær, og så oppdaget jeg etterpå at det sto "mindre søt" også. Har ikke smakt på den enda da.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 08:07   #27
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Enig Hattifnatten, jeg liker å gå i matbutikkene på sensommeren og begynnelsen av høsten, mye deilig bær og grønnsaker.

Noen som vet om det er mye sukker i müslien i god morgen naturell? I lillebrors bhg skal de helst ikke ha med yoghurt med sukker, men denne kunne kanskje være et alternativ.

Endel av nyhetene kan forresten sees her:
http://www.handelsbladetfk.no/id/26438

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 08:23   #28
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Ja, jeg prøvde den go'morgen med jordbær og lime (tror jeg), mindre søt. Lot seg spise, men jordbærsmaken var ikke god.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 08:36   #29
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Nugatti kjøpes ikke pga. nøtteallergi.

Ikke her heller, og det er et sårt punkt for sjuåringen (enda hun aldri har smakt det... de andre sier jo at det er sååå godt). Jeg leste at i den nye har de tilsatt mer melk og tatt bort nøttene. Jeg skal granske innholdsfortegnelsen neste gang jeg er i butikken. Men sjansen er vel stor for at den inneholder spor.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 08:44   #30
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Nugatti uten nøtter høres ut som en selvmotsigelse.

I know.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 09:22   #31
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Høstslipp av nyheter

Jeg har smakt den nye nugattien. Grei nok, men ikke noe jeg kjøper igjen. For den vanlige røde er fortsatt mye bedre.

Og så har jeg smakt God middag Bali kyllinggryte. Den anbefales ikke. Grei nok, men den den vanlige gryteposen fra Toro smaker mye bedre.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no