Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ang. henting og levering i bhg o.l.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-09, 22:56   #41
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Jeg forstår heller ikke menn, eller kvinner, som ikke vil.
Syns det er koselig å hente/levere jeg, ta del i barnas hverdag ...

Tidligere reiste mannen kollektivt. Han ville hente og levere alikvel.
Selv om det var ganske slitsomt for han...
Midtvinters, med umåka gangvei, 2 barn i søskenvogn, pc, pikkpakk og laaaang omvei for å klare komme seg til barnehagen, så ville han fordet.
Han syns vel det er betydelig mer behagelig nå, som han også kjører, men han har aldri ikke villet.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 22:57   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Jeg elsker den gleden jeg ser i ansiktet til ungene mine når jeg henter de!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 22:57   #43
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

I utgangspunktet synes jeg det er en selvfølge at man skal dele. Nå blir det stort sett til at mannen leverer minstemann i barnehagen på morgenen og så blir jeg hjemme og sender snuppa avgårde når det er på tide for henne å gå til skolen. Selv begynner jeg som regel ikke før 09 på morgenen. På ettermiddagen er det oftest mannen som henter begge to. Jeg er ferdig på skolen ved 14-15 tiden og da drar jeg rett hjem for å jobbe (hjemmekontor).

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 22:58   #44
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Det går ikke an ikke å ville. Himmel og hav. Man må jo dele på det.
Stort sett henter den ene og leverer den andre hver dag, hvis det ikke er noe spesielt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 22:58   #45
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Jeg liker også å hente (og levere) i barnehagen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:00   #46
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Selvsagt er det en glede å hente eller levere i barnehagen for de fleste, men poenget er jo først og fremst at det gjøres, enten man vil eller ikke.

Jeg synes jeg ser Teomannen fortelle meg at han ikke vil hente i barnehagen. – Jeg synes jeg ser meg selv høre ham si det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:00   #47
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.096
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Opprinnelig lagt inn av Anneg, her.

hehe.. han sier jo at han må starte lastebilen også da.. og at han skal være ute til kunden til 0700.. så jeg aaner ikke..

og jeg er det jo ikke så nøye med.. for jeg lager avtalene mine dagen før, og trenger ikke ta avt før kl 08 men da må jeg jo jobbe senere og.. og jeg er mer effektiv fra morran av.. og ettersom han jobber somregel overtid så blir det jo jeg som må hente, for jeg slutter først..

Jeg synes du kan føye til listen din at du er mer samvittighetsfull enn mannen din .

Om han hadde vært kvinne, så ville han fått det til å både hente og levere .

Opprinnelig lagt inn av Anneg, her.

men poenget mitt er at mannen ALDRI vil hente eller levere..

en skjelden gang henter han ungen i bhg..

Ville han ha barn?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:01   #48
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Jeg har ikke noe problem med å skjønne at folk ikke har lyst. Men jeg skjønner ikke voksne folk som tror at de kan velge det vekk og ikke være med på å dele på foreldrejobben.

Jeg er faktisk så drittlei av foreldre som furter, sutrer og piper når de er forventet å gjøre foreldrejobben til ungen som de selv har satt til verden. Fiskedask skulle de hatt. :yrkesskade:

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:04   #49
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Eller en real omgang med et balltre.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:07   #50
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Vi deler på det. Det er fordi vi begge har lyst til å ha god kontakt med bhg, og vi liker begge å hente.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:07   #51
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Om han hadde vært kvinne, så ville han fått det til å både hente og levere .

Sludder.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:09   #52
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har ikke noe problem med å skjønne at folk ikke har lyst. Men jeg skjønner ikke voksne folk som tror at de kan velge det vekk og ikke være med på å dele på foreldrejobben.

Det var omtrent det jeg prøvde å si lenger oppe også, men du sa det bedre.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:10   #53
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Mannen pendler og jeg slutter før han, dvs. jeg henter alltid. Vi leverer som regel sammen, eller jeg drar litt senere og leverer da. (Når eldste derimot begynner på skolen så vil nok dette styre mye når vi drar om morgenen). Jeg jobber 80% og velger da å ha kortere dager. Jeg jobber 6 km fra barnehagen, mens mannen jobber 5 mil fra den. Jeg vil jobbe mindre, hente og ordne sammen med ungene. Han vil jobbe 100%, og trives med sin jobb.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:11   #54
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det var omtrent det jeg prøvde å si lenger oppe også, men du sa det bedre.

Takk! Men du har superordet for å beskrive sånt som dette:

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Om han hadde vært kvinne, så ville han fått det til å både hente og levere .

Og jeg tørte ikke å bruke det, det er det du som har copyright på.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:15   #55
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Takk! Men du har superordet for å beskrive sånt som dette:

Teofelia-uttrykk i farta.

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Om han hadde vært kvinne, så ville han fått det til å både hente og levere .

Vissvass!


Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:19   #56
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Teofelia-uttrykk i farta.

Vissvass!



Aaaaand she shoots, scores and deliveeeers!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:22   #57
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Er det ikke morsomt å hente i barnehagen da? Jeg har nå farta ut og inn der siden desember 2003, og fortsatt gleder jeg meg til å se dem når jeg kommer.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:24   #58
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Er det ikke morsomt å hente i barnehagen da? Jeg har nå farta ut og inn der siden desember 2003, og fortsatt gleder jeg meg til å se dem når jeg kommer.

Joda, mange synes det er veldig hyggelig, men det er ikke poenget. Poenget er at det må gjøres enten man liker det eller ikke, og det er ikke noe som den ene foreldren har noe med å definere seg bort fra ansvaret med fordi man "ikke vil".

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:25   #59
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Aaaaand she shoots, scores and deliveeeers!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 23:32   #60
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.

Gubben er utpreget A-menneske, så han er på jobb kl 6.30 og jobber til 15.
Jeg er student og har nokså variable dager, men har aldri begynt tidligere enn kl 9.
Stort sett leverer jeg, mens han henter. Da får jeg som regel begynt på middagen før de kommer hjem, og så spiser vi i 15.30-tiden. Da har vi masse ettermiddag igjen sammen, og det er slik vi ønsker å ha det.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no