Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå? Ny tråd!

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-17, 09:31   #341
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 262
Luftslottet er et glitrende lys på stjernehimmelenLuftslottet er et glitrende lys på stjernehimmelenLuftslottet er et glitrende lys på stjernehimmelenLuftslottet er et glitrende lys på stjernehimmelenLuftslottet er et glitrende lys på stjernehimmelenLuftslottet er et glitrende lys på stjernehimmelenLuftslottet er et glitrende lys på stjernehimmelenLuftslottet er et glitrende lys på stjernehimmelenLuftslottet er et glitrende lys på stjernehimmelenLuftslottet er et glitrende lys på stjernehimmelenLuftslottet er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!

Jeg har hatt en raus med bøker om andre verdenskrig, men er nå på pausefisk: Kjerringer av Helene Uri. Ganske underholdende, så langt.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Sponsede koblinger:

Gammel 13-10-17, 11:57   #342
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anne B. Ragde: Alltid tilgivelse.

Er skeptisk, men må jo vite hvordan det gikk med den gjengen der.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-17, 15:08   #343
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Akkurat ferdig med Ninefox Gambit av Yoon Ha Lee. Hersket.

Neste bok: Blackwater #1: Flood av Michael McDowell. Eller kanskje hele serien på seks bøker, den kommer som en samlet megadings på Kindle. Southern Gothic familiesaga med semi-Lovecraftianske elvemonstre på kjøpet...

Gammel 13-10-17, 15:22   #344
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lest flere utrolig fine bøker i sommer og høst, som jeg virkelig anbefaler. Flere av dem er gode og gamle. Som å finne glemte skatter, egentlig:

Et godt liv - Jens Johanson
Søndager i august og Ungdomstid- Patrick Modiano
The blindfold - Siri Hustvedt
Tilværelsens uutholdige letthet - Milan Kundera

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-17, 17:52   #345
Candy Darling
Rebel without a clue

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 47
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har akkurat startet på "Berge" av Jan Kjærstad. Det blir morsomt å fornye et gammelt bekjentskap, håper jeg.

- Jason Isbell -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-17, 20:22   #346
Robyn
Dannet

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Etter en liten avsporing med Lucinda Riley og The Olive Tree er jeg halvveis i bok nr 5 av Ginny Dyes The Bregdan Chronicles, The Last Long Night.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:04.