Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Tannbleking

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-09, 12:02   #1
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Spørsmål

Tannbleking

Noen her inne som har erfaringer med denne (el. andre alternativer):

http://www.dentway.no/produkter22.php

Kan jo være noen kroner å spare på å gjøre dette selv, men funker det??

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 12:12   #2
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tannbleking

Jeg har sett fra tannlegen. Jeg tror det er veldig lurt altså. Ikke minst fordi man da ikke får blekemiddelet utover tannkjøttet men avgrenser det til der det skal være.

Og det er bare dyrt den første gangen - skal man bleke mer kjøper man jo bare mer guffe og det koster ikke stort.

  Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 12:42   #3
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tannbleking

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har sett fra tannlegen. Jeg tror det er veldig lurt altså. Ikke minst fordi man da ikke får blekemiddelet utover tannkjøttet men avgrenser det til der det skal være.

Og det er bare dyrt den første gangen - skal man bleke mer kjøper man jo bare mer guffe og det koster ikke stort.

Får du spesialstøpte tannformer da? Ca pris?

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 12:58   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tannbleking

Det får du. Jeg mener jeg betalte rundt fire tusen den gangen. De er supre, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Det er gjort på et øyeblikk å lage dem. Den første gangen bleker man ganske mange netter for å få det fint, men senere holder det å bleke en natt hvis man vil friske opp.

  Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 13:53   #5
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tannbleking

Skjønner! Ja, man får vel det man betaler for . Noen problemer med ising i tennene under bleking?

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 14:13   #6
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.089
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tannbleking

@ Smilefjes: Hvor ofte er det nødvendig å friske opp fargen? Kommer sikkert litt an på kaffeforbruk osv., men sånn cirka?

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 10:05   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tannbleking

Kommer veldig an på hvor mye kaffe, coladrikker og te man hiver innpå. Ligger jeg unna det meste av sånt så holder de seg hvite og pene veldig lenge. Flere måneder.

Jeg kjenner ikke ising, men det er det noen som gjør. Det motvirkes med å skylle med fluor.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no