Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Avtaler i kalenderen forsvinner

HPs vevstove Forum for datasnakk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-17, 00:40   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Avtaler i kalenderen forsvinner

Jeg klarer meg ikke uten mobilen og kalenderen på den. Der har jeg min kalender, gutta sin, ishockeyen sine, fotballene sine og bursdager.
De eneste jeg gjør noe med er altså min egen og gutta sin. På gutta sin er det legeavtaler, bursdager, tannlegetimer etc.
Min har jo da alt som gjelder meg, og da mener jeg alt. Men, de siste 2 månedene så har avtaler plutselig blitt borte. Jeg vet med 100% sikkerhet at jeg har lagt de inn, men borte er de sånn helg plutselig.
Heldigvis får jeg påminnelse sms fra både kiropraktoren og sykehuset, så de har jeg fanget opp. Andre har jeg kommet på i siste liten fordi jeg har hatt på følelsen av at noe er glemt.
Dette har jeg aldri hatt problemer med før. Mobil skiftet jeg i sommer, så kan ikke skjønne at det er det heller.
Noen som har tips?

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no