Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Turn!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-07, 19:47   #1
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Turn!

Flere enn meg som er turninteresserte? Jeg elsker å se på og følge med i kvinneturn, men vi har ikke EuroSport, så ddet blir ekstremt sjelden jeg får sett noe. Har mine gode gamle opptak fra OL ti år tilbake å nyte, men det er liksom ikke det samme.
Hvem er favorittene deres?
Hvordan får dere fulgt med?

__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 19:49   #2
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Turn!

Er ikke spesielt intresert i turn, men synes det er flott å se på flinke turnere i feks. OL! Helt utrolig hva de får til med de kroppene sine

Synes herreturn er fasinerende også, jeg da!

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 20:01   #3
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Turn!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 20:02   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Turn!

Å se menn i tricot er aldri en ulempe. *enkel*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 20:04   #5
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turn!

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Å se menn i tricot er aldri en ulempe. *enkel*

Turn-on?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 20:05   #6
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Turn!

Jeg liker kvinneturn bedre enn herreturn.

__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 20:07   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Turn!

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Turn-on?

Noe sånt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 20:07   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Turn!

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Jeg liker kvinneturn bedre enn herreturn.

Du er lesbisk, ja?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 20:11   #9
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Turn!

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Turn-on?

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 20:18   #10
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Turn!

Kvinneturn er definitivt mer spennende å se på enn herreturn, men noen av de mannlige utøverne derimot!

Det er altfor lite turn på TV - ser nesten aldri noe som helst av det jeg...

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 20:36   #11
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Turn!

Jeg digger turn, har fulgt med siden jeg var liten og ble fan av Mary-Lou Retton.

Har jo vært mange fantastiske turnere opp gjennom tidene, de senere årene har jeg ikke minst latt meg imponere av amerikanske, russiske og rumenske turnere. Den jeg husker best fra de siste årene er vel Svetlana Khorkina.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 20:37   #12
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Turn!

Er ikke spesielt interessert i turn, men så masse på før.

Nå er eldstejenta med på turning, så jeg får sett litt rulle og hjul innimellom

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 21:25   #13
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Turn!

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Du er lesbisk, ja?

Bifil i såfall. Men ikke så vidt jeg vet. Ikke foreløpig i hvert fall (man skal jo aldri si aldri, og nå som det er blitt så in også )

__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 21:28   #14
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Turn!

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg digger turn, har fulgt med siden jeg var liten og ble fan av Mary-Lou Retton.

Har jo vært mange fantastiske turnere opp gjennom tidene, de senere årene har jeg ikke minst latt meg imponere av amerikanske, russiske og rumenske turnere. Den jeg husker best fra de siste årene er vel Svetlana Khorkina.

Khorkina er en av mine favoritter . Også Lilija Podkopaeva, hun var veldig flink! Hun nye kinesiske fra i høst imponerte også veldig, hva var det hun het igjen? Hun raceren i hopp og frittstående?

__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004

Sist redigert av Møøse : 08-05-07 kl 10:32. Årsak: Måtte fremstå som litt mindre lesbisk :knegg:
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 22:10   #15
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.976
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turn!

Jeg får ikke fulgt med på NOE sport på TV for tiden. Alt unntatt landslagsfotball har blitt nedprioritert etter at mann og barn begynte å kreve sin (u)rettmessige plass i tilværelsen min.

Min far var aktiv turner da han var ung, så vi har tilbrakt mange timer foran skjermen under turnmesterskap. OG jeg er så gammel at jeg husker Olga Korbut. Og Nadia Commanechi og Nelly Kim. Men jeg kan ikke navn på noen av de atletene som er aktive i dag.

Jeg og liker kvinneturn best, men frittstående for menn er fantastisk også!

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 22:21   #16
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Turn!

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Khorkina er en av mine favoritter . Også Lilija Podkopaeva, hun var veldig flink! Hun nye kinesiske fra i høst imponerte også veldig, hva var det hun het igjen? Hus raceren i hopp og frittstående?



Tenk at vi er flere...

Og jeg har vært sammen med han ene kommentatoren som kommenterer for eurosport og på picnic i hagen hos Flemming Solberg.

Hun het Cheng Fei hun jenta som var sinnsyk under VM i Århus.

http://img.nrk.no/img/613258

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 22:22   #17
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Turn!

Hvordan er det jeg gjør det igjen for å få bildet til å vises direkte og ikke en link?

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 22:28   #18
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Turn!



Vakkert!

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 10:32   #19
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Turn!

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.



Tenk at vi er flere...

Og jeg har vært sammen med han ene kommentatoren som kommenterer for eurosport og på picnic i hagen hos Flemming Solberg.

Hun het Cheng Fei hun jenta som var sinnsyk under VM i Århus.

http://img.nrk.no/img/613258

Takker og føler seg i samme båt som ingrid-lille!

__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 10:33   #20
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Turn!

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.



Vakkert!

Enda enda bedre! Hun var virkelig noe hun Cheng Fei, altså. Håper hun vinner alt i Kina til neste år :ber:

__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no