Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva bruker du å pynte pavlova med?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-18, 11:04   #21
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva bruker du å pynte pavlova med?

Min favoritt er med vaniljekrem, appelsincurd, ristede pistasjekjerner og masse friske bær. Men den jeg lager selv har kun vaniljekrem (blandet) og masse friske bær. Tror jeg neste gang skal riste noen hasselnøtter og ha over, for litt krønsj.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 11:25   #22
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva bruker du å pynte pavlova med?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har en sønn som ikke liker bær, så i år har jeg laget pavlova med smash-sjokolade og salt karamellsaus. Og med vaniljekrem i midten.

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Den hadde jeg lyst til å prøve! Fortell gjerne i etterkant om det var en suksess

Skal prøve ut tipset om å holde krem og vaniljekrem separat

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Oooo, hadde tenkt å nevne den! Så reklame for den for et par dager siden, og den så jo helt magisk ut!! Må prøve!

Også kjempespent på å høre om den. Elsker Smash!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 11:26   #23
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva bruker du å pynte pavlova med?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Da kan jeg rapportere om at pavlova med smash ble i meste laget. Ungene var fornøyde, men jeg synes ikke det var noen favoritt.

Å der var fasiten, ja. Det var nok det jeg var redd for.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-18, 14:43   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du å pynte pavlova med?

Dette ble årets hos oss:



Ett lag med hjemmelaget vaniljekrem (ikke er blandet med annen krem), striper med bærsaus på kryss og tvers, ett lag med fløtekrem, jordbær, blåbær og physalisbær øverst. Kaken ble hyllet og lovpriset som seg hør og bør av alle som var til stede, og alle spiste mer enn de egentlig burde, så da antar jeg den ble bra nok.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no