Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

:grineler:

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-08, 23:57   #21
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: :grineler:

Jeg har faktisk ikke sett på Ungkaren på flere år. Så de første par årene, men så ble det hele veldig forutsigbart. Det demrer for meg når jeg hører "You mean the whole world to me!".

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 00:53   #22
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: :grineler:

Det er ustyrtelig morsomt å se på. Har sett noen minutter nå og da, og er seriøst imponert over alt som "means the world to him" -

  Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 01:08   #23
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: :grineler:

Har ikke fulgt med, men i dag måtte jeg se for jeg var på besøk hos noen som har sett alle (!) episodene. Det er virkelig ikke noe for meg. Det fant de jeg var innom også ut tror jeg, for de utbrøt "Ikke ødelegg idyllen" ett eller annet sted i programmet. Jeg tror jeg muligens bare så det komiske og overfladiske i det hele. (Også kommenterte jeg vel litt da - sånn innimellom)

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 09:40   #24
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: :grineler:

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Har ikke fulgt med, men i dag måtte jeg se for jeg var på besøk hos noen som har sett alle (!) episodene. Det er virkelig ikke noe for meg. Det fant de jeg var innom også ut tror jeg, for de utbrøt "Ikke ødelegg idyllen" ett eller annet sted i programmet. Jeg tror jeg muligens bare så det komiske og overfladiske i det hele. (Også kommenterte jeg vel litt da - sånn innimellom)

Idyllen??? I et realityshow??

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 12:37   #25
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.014
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: :grineler:

Ser dere på ungkaren når Tudor går samtidig? For noen prioriteringer.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 12:58   #26
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: :grineler:

Jeg såg på "Pussycat Dolls" på tv3 i går.
Makan til talent...

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 13:30   #27
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: :grineler:

Niesa mi på 15 var på besøk på lørdag og spurte pent om hun kunne se Paradise Hotel. Dumme meg trodde det var en såpeserie eller noe.

Det hender at mann og sønn ser på det derre Tila Tequila-showet på MTV noen ganger bare for å provosere meg. De synes nemlig det er rasende festlig å se hvor harmdirrende jeg blir av det showet.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 19:32   #28
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: :grineler:

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Idyllen??? I et realityshow??

Ja, nettopp. Det tenkte jeg også.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no