Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Går dere på Loppis-jakt?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-06, 18:58   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Jeg har omtrent vokst opp på loppis. Pappa var i bokavdelingen og jeg i sko, klær og leker.

Kjøpte mine første møbler på loppis, en lekker to-seter og stol fra 30-tallet som tydeligvis hadde stått i penstua til en gammel dame og var ikke synlig brukt i det hele tatt.

Har kjøpt endel bøker til Lille B, men står desverre ikke tidlig nok opp til å gjøre de ordentlige varpene ellers. Gleder meg bare til en annen tidsperiode enn den jeg liker best kommer på moten slik at jeg igjen kan finne kupp blant lamper og serviser.

Finner mye flotte tekstiler også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 19:24   #22
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Går dere på Loppis-jakt?

Nei, jeg synes det er slitsomt med ting som samler seg opp i skuffer og skap så jeg går ikke på loppemarket for å få tak i mer.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no