Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvor små barn får julekalender?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-06, 17:10   #21
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor små barn får julekalender?

Lillesøster på 19 mnd skal nok også få kalender, eldstemann får pakkekalender. Det ville nok blir ramaskrik hvis bare han skulle få åpne noe...det må være likt nemlig. Men hun er såpass liten at det kanskje holder med noe litt mindre.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 18:07   #22
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor små barn får julekalender?

Ztjerna fikk julekalender i fjor han. Da var han 6 mnd. Riktignok bare hver 3. dag (han, mannen og jeg fikk alle hver vår dag ) men likefult. I år får han sin helt egne - og jeg og mannen ofrer vår. Regner med det blir en del spiselig sunt snacks, plastikkdyr og duplo.

Advent er nesten det beste med hele jula.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 18:27   #23
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor små barn får julekalender?

Ulvejenta fikk første gangen da hun var nesten tre. Litt usikker på hva jeg skal gjøre med Plutten ifht. når han skal ha første gang, og ikke minst hvor Ulvajentas skal plasseres så ikke en ivrig lillebror river i stykker hele greia!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:31   #24
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor små barn får julekalender?

Vi hadde ikke tenkt å innføre julekalender ennå (barnet er 1,5 år) - men så kom bestemor drassende med en riktig fin julekalender som vi må fylle. Har lavt ambisjonsnivå, men skal vel klare det også.

Jeg laget en gang en julekalender til en venninne med alle de twistbitene som ble til overs - dvs. japp, nøtti, caramel osv. Hun gjennomskuet meg.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:33   #25
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor små barn får julekalender?

Minste fikk ikke i fjor. Hun ble ett i januar. I år kommer hun til å få.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:37   #26
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor små barn får julekalender?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg laget en gang en julekalender til en venninne med alle de twistbitene som ble til overs - dvs. japp, nøtti, caramel osv. Hun gjennomskuet meg.

Det er jo de gode twist-bitene, jo!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:42   #27
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor små barn får julekalender?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg laget en gang en julekalender til en venninne med alle de twistbitene som ble til overs - dvs. japp, nøtti, caramel osv. Hun gjennomskuet meg.

japp og caramel kan du godt sende til min julekalender...jeg skal ikke gjennomskue deg!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:50   #28
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor små barn får julekalender?

Storesøster fikk kalender første gang da hun var to og et halvt. Storebror var 21 måneder, og lillebror som akkurat har fyllt to får for første gang i år.

Det hadde ikke nyttet å vente lenger for storebrors del, da ville det ha blitt rabalder, men lillebror som var 14 måneder i desember i fjor lekte med papiret de andre hadde tatt av og var fornøyd med det.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 19:54   #29
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor små barn får julekalender?

Jentungen fikk i fjor, da var hun nesten to år. Vi hadde en boks stående på kjøkkenbenken, og oppi der var det et par nye puslespillbiter hver dag. I år blir det nok noen nye legobiter hver dag.

Guttungen blir ett til jul, og han får ikke kalender før til neste år. Han kan heller få sutte på en legobit eller to.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 20:07   #30
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor små barn får julekalender?

Her hadde vi en liten plan om familiekaldender.... sånn at vi tar de 24 dagene og deler på meg, mannen og Hannah...

Mest fordi jeg har lyst på pakker selv

Men nå lurer jeg på om jeg dropper det, for det ER virkelig ikke nødvendig .. Hannah er jo bare 1,5 år nå.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 21:04   #31
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor små barn får julekalender?

Storebror fikk for første gang i fjor, da var han tre. Lillebror fikk også for første gang i fjor, da var han litt over ett år. Han skal ha alt som storebroren har, akkurat det har ikke forandret seg selv om det har gått et år.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 14:01   #32
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor små barn får julekalender?

Junior fikk pakkekalender for første gang i fjor, da var han nesten 3 år. I år får Snuppa på 1,5 år også pakkekalender, ellers blir det ramaskrik! Rettferdighetssansen står sterkt hos begge for tiden.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 18:45   #33
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor små barn får julekalender?

I år blir første gang Kasper får kalender. Han fyller 3 i februar. Han har ikke savnet noen kalender enda så jeg tror nok at han fint kunne klart seg uten nå også, men han vil nok høre om det og snakke om det i barnehagen så jeg synes det er greit nå.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-06, 18:54   #34
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.501
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor små barn får julekalender?

Oda fekk føste gang da ho var 1,5. Hadde ikkje tenkt at Hanna (1 ijanuar) skal få i år.

Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 20:50   #35
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor små barn får julekalender?

Lillegutt er snart 18 måneder, og hans farmor har laget en kalender til ham. Tror det var meninga hennes at den skulle brukes i år, for hun har stresset veldig med å få den avngårde (sendes) i tide. Men så sa hun også at hun skulle pakke inn forskjellige dyr til en bondegård, men de har jeg ikke sett noe til. Så må vel ut og handle snart, kan nesten ikke la være å bruke den.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 22:00   #36
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor små barn får julekalender?

Storebror fikk første gang da han var 2 år. Lillesnuppa på 2 mnd får ikke i år ...

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no