Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

12 år og neseblod om natten

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-10, 14:22   #1
Max
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 17
Max har et hav av muligheter foran seg
Standard

12 år og neseblod om natten

Hei

Er det greit å anta at en jente har "pirket" seg i nesa når hun som og det er derfor hun blødde neseblod i natt?

Max er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 14:23   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 år nesblod om natten

ja - det er det vel!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 14:23   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: 12 år nesblod om natten

Ja, det vil jeg tro at er greit.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 14:25   #4
sologmåne
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 109
sologmåne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: 12 år nesblod om natten

Det er nok ganske ufarlig.

sologmåne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 14:26   #5
Max
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 17
Max har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: 12 år nesblod om natten

takk

Max er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 14:27   #6
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 år neseblod om natten

Jeg skjønte ikke helt spørsmålet. Det du lurer på om det er normalt at pirking i nesa kan gi neseblod? Jeg for min del har alltid hatt lett for å blø neseblod, og begynner stadig å blø bare av å snyte meg litt. Det er verst i sommerhalvåret for min del, antageligvis pga. allergi.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 14:27   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 år og neseblod om natten

Da jeg var yngre blødde jeg neseblod hver gang jeg kom ut i kulden.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 15:25   #8
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: 12 år og neseblod om natten

Jeg forstår ikke spørsmålet.

Om det er greit å anta, som i at du luer på om det er slik at pirking kan medføre neseblod?
eller i at du mistenker at jenta pirker, og vil vite om det er greit at du antar det slik, når hun sier det ikke er slik?

Mannen blør neseblod absolutt uten å pirke, men det hjelper om han er flink å ta (gjerne dobbel dose) c-vitaminer, da slipper vi at puta ser ut som et blodbad fra tid til annen. Men ja, pirking kan absolutt også medføre blødning, naturlig nok. Og er i så fall absolutt normalt og ufarlig.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 17:06   #9
Max
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 17
Max har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: 12 år og neseblod om natten

Var litt redd for at det er et symptom mot noe annet alvorlig.

__________________
Max
Max er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 20:01   #10
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: 12 år og neseblod om natten

Jeg blødde neseblod hver natt i den alderen. Hadde ingen ting med pirking å gjøre. Jeg var lagd sånn. Det løste seg etter en tur hos øre, nese hals hvor de svidde av noen blodkar i nesen. Siden da har jeg knapt blødd neseblod.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no