Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tips til gode dyner!?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-10, 14:30   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Spørsmål

Tips til gode dyner!?

Vi får penger av svigermor til jul og lurer på om ikke vi skal legge de pengene i nye dyner og puter til oss selv.

Tips til litt fluffy, gode dyner som ikke er altfor varme (gjerne helårs med andre ord). De må være 220 cm lange og helst ikke koste vinter og votter. Kvalitet til hyggelig pris, det liker vi!

Jeg har vel alltid vært litt anti dun, men hvis det finnes en skikkelig god dundyne som ikke klumper seg så veldig og faller helt sammen, nærmer vi oss - jeg har jo hørt rykter om at dun er veldig bra!

Tips til hva/hvor og cirka kvanta kosta mottas med stor takk.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 14:35   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til gode dyner!?

Ikke gjør som meg, i hvert fall.
Jeg rasket med meg en dyne på Ikea, og så ikke at den var 150 cm bred. Dermed hadde jeg null og niks dynetrekk som passet.

Men dynen er veldig god, da!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 11:22   #3
cog
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 3
cog har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tips til gode dyner!?

Dun fra moskusand er gode greier, og er å finne til ok priser, selv om en ok pris også kan være en del penger. Vi kjøpte vår på et dyneutsalg til Vestlandske dun.

Vår dyne er inndelt i firkantede kammer, slik at dunet ikke samler seg som en klump i fotenden.

cog er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 11:29   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til gode dyner!?

Kid har noen veldige gode helårsdyner i dun som holder dunene på plass. Koster vel omkring 2000.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 12:12   #5
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til gode dyner!?

jeg kjøpte ny dyne til snuppa på princess her forleden. en nordic night gåseduns dyne.. herregud den er så god at jeg har lyst på en selv..
kostet 1100 kr på salg.. vet ikke hva de koster egentlig.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 10:44   #6
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til gode dyner!?

Jeg har nettopp kjøpt meg ny dundyne på Princess, trooor det er Høie? Den var på salg til 1300,- og verdt det. :frossenpinne:

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 10:57   #7
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.832
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til gode dyner!?

Vi er veldig fornøyd med våre dyner fra Høie. Kjøpes rimelig på Jysk. Ofte har de f.eks sett med dyne+pute for en tusenlapp, og 1400,- for to sett.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 21:14   #8
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tips til gode dyner!?

Jeg kjøpte også nettopp gåsedundyner på salg hod princess. De er så utrolig gode, og vi sover veldig godt med dem. Etter det jeg har forstått skal dun virke varmt om vinteren og avkjølende på sommeren, men det kan hende at jeg tar feil.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 21:25   #9
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til gode dyner!?

www.ullkorga.no "sommerdynen". Vi har thermodynen og den gikk fint i sommer selv om det kan bli i varmeste laget. Sommerdynen er tynn og superdeilig.

Jeg er også antidun, for det er tortur å plukke de dunene.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no