Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kaffemaskin med kapsler - hvilken type?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-10, 20:17   #1
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kaffemaskin med kapsler - hvilken type?

Jeg har lyst til å kjøpe en slik maskin til mannen til jul, men jeg har virkelig ikke peiling på hvilken jeg skal velge. Han er ingen storforbruker av kaffe, og jeg selv liker det egentlig ikke engang, men har veldig lyst til å lære å like det ...

Jeg har fått med meg at "alle" skryter av Nespresso, men nå finnes det jo så mange typer! Jeg har ikke lyst til å legge ut altfor mye, maks 1500-1700, kanskje?

Noen som kan fortelle meg hva slags kapselbasert kaffemaskin jeg bare kjøpe?

Takk!

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-10, 21:48   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kaffemaskin med kapsler - hvilken type?

Inne på www.nybaktmamma.com ligger det en tråd nå med dette. Du får tilbakebetalt 400 kr fra Nespresso nå.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 16:56   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin med kapsler - hvilken type?

Philips Senseo.
Den får du kjøpt pads til i dagligvarebutikkene, og den kan lage kakao!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 17:50   #4
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kaffemaskin med kapsler - hvilken type?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Inne på www.nybaktmamma.com ligger det en tråd nå med dette. Du får tilbakebetalt 400 kr fra Nespresso nå.

Takk for tips, det er absolutt verdt å få med seg.

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 17:52   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin med kapsler - hvilken type?

De 400 kr du kan få tilbakebetalt fra Nespresso er et herk å få igjen, så jeg hadde ikke satset på det. Jeg måtte sende en klage for å få de igjen.

Jeg hadde ikke kjøpt en dyr om jeg ikke visste jeg kom til å bruke den en del.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 17:55   #6
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kaffemaskin med kapsler - hvilken type?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Philips Senseo.
Den får du kjøpt pads til i dagligvarebutikkene, og den kan lage kakao!

Ok, den har jeg ikke undersøkt. Men at den kan lage kakao, er egentlig en fordel, ja. Ser ut til at Nescafè Dolce Gusto også har den muligheten. Ikke lett dette her. Heller egentlig mest til Nespresso, fordi den ser ut til å komme best ut i tester, men disse andre har jo flere muligheter ...

Takk for tips, den skal undersøkes!

Andre innspill - fordeler og ulemper med de forskjellige typene?

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 17:56   #7
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaffemaskin med kapsler - hvilken type?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

De 400 kr du kan få tilbakebetalt fra Nespresso er et herk å få igjen, så jeg hadde ikke satset på det. Jeg måtte sende en klage for å få de igjen.

Jeg hadde ikke kjøpt en dyr om jeg ikke visste jeg kom til å bruke den en del.

Jøss. Vi har kjøpt 3 maskiner og har aldri hatt problemer med å få tilbake pengene.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 18:12   #8
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kaffemaskin med kapsler - hvilken type?

Hadde heller ikke problemer med å få tilbake 300 på de to maskinene vi kjøpte.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 18:13   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffemaskin med kapsler - hvilken type?

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Ok, den har jeg ikke undersøkt. Men at den kan lage kakao, er egentlig en fordel, ja. Ser ut til at Nescafè Dolce Gusto også har den muligheten.

Og så eies ikke Philips av Nestle.
Jeg har vurdert Philips-en, ikke minst pga. prisen (799,- for den minste). Vi drikker ikke kaffe, men har stadig gjester som drikker det og da er det lettere å brygge bare en kopp enn å finne hele kaffetrakteren og tjohei.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-10, 21:33   #10
Nutta
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 16
Nutta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kaffemaskin med kapsler - hvilken type?

Jeg kjøpte en nespresso 290 til min mann til bursdagen, og den har vi vært veldig fornøyd med. Fantastisk med fersk kaffe. Vi fikk tilbake betalt 400 kroner fra Nespresso etter kun korttid. Lett å bestille kapsler på nett.

Nutta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-10, 21:54   #11
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaffemaskin med kapsler - hvilken type?

Eg vurderer denne i julegåve:
http://www.expert.no/product/Product...ntifier=150699

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no