Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Anbefal meg: bordduker av god kvalitet

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-10, 22:49   #1
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Anbefal meg: bordduker av god kvalitet

Ja, da skal vi ha julaften hjemme hos oss og det er dekking/pynting av bord som er min oppgave. Men det er ikke særlig bra kvalitet på de dukene vi har, er det noen som kan anbefale et sted man får kjøpt bra duker? (Oslo og Follo er det aktuelle området.)

Takk

*knis* Er det en modde som kan endre overskriften, ellers blir jeg anbefGAL

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 23:01   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefgal meg: bordduker av god kvalitet

Norway Design fører Georg Jensen damask, som er fantastisk kvalitet og nydelig design.
Du kan se utvalget her: www.damask.dk

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 08:24   #3
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg: bordduker av god kvalitet

Jeg synes denne damaskduken er så fin! Enkelt mønster i litt sånne "organiske" former. Finnes i flere farger. Det er Stelton, mange glassmagasiner har den.

  Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 09:12   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg: bordduker av god kvalitet

Jeg har akkurat kjøpt denne i helt hvitt, og den er nydelig. "Arne Jacobsen" fra Georg Jensen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 09:28   #5
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg: bordduker av god kvalitet

Å! Den var også snaskens!

  Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 23:34   #6
Elastica
Aktiv
 
Elastica sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 103
Elastica er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg: bordduker av god kvalitet

Begge de to siste dukene er virkelig flotte! Og den første, Embrace, er ikke så veldig dyr heller, om jeg ikke husker feil.

Elastica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 23:37   #7
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg: bordduker av god kvalitet

Skikkelige damaskduker. Da har du duker for livet!

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 14:55   #8
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg: bordduker av god kvalitet

Tusen takk for svar

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 15:25   #9
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg: bordduker av god kvalitet

Teflonduker er min venn. I fjor kjøpte jeg røde duker til alle border på Princess som holder godt. De er like ordentlige duker, men har et belegg på toppen som ikke merkes (og som reduseres etter mange vask) og søl trekker ikke ned i duken så fort. En kan bare tørke av før det trekker nedi.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 21:01   #10
emma71
utfordrer ikke
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 688
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Sv: Anbefal meg: bordduker av god kvalitet

Den Stelton-duken var lekker!
Men med tanke på hvilke gjester du får bør du kanskje heller satse på tipset til Elisabet.

__________________
Mamma til storebror, født jan 06 og lillesøster, født april 09.
emma71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 21:35   #11
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg: bordduker av god kvalitet

Jeg kjøpte en hvit teflon-duk på Princess som virkelig ser ut som en damask-duk (det er stor forskjell på teflon-dukene). God kvalitet, tyngde på stoffet, kan vaskes i maskinen, og søler man på den tørker man bare av med en gang siden det ikke trekker inn i stoffet. Ganske enkelt genialt om man regner med at det blir litt søl. Og det blir det som regel hos oss i allefall, uansett om det er barn tilstede eller ei.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-10, 21:54   #12
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg: bordduker av god kvalitet

Opprinnelig lagt inn av emma71, her.

...med tanke på hvilke gjester du får bør du kanskje heller satse på tipset til Elisabet.

Hi hi :-)

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no