Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Allværsjakke til de eldste tenåringene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-17, 12:19   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Allværsjakke til de eldste tenåringene?

Hvilken allværsjakke bruker ditt barn? Det er mest interessant å vite hva vg.barna bruker.

Jeg trodde at gutten min ville ha denne jakken fra HH som de aller fleste går med og var i byen for å kjøpe men den vil han ikke ha. Han sier at den er altfor vid og posete rundt magen.
Alt skal være åletrangt og heller for lite enn for stort så det er ikke så lett.
Tror han må ha noe som kan strammes nederst. Og kanskje også i livet.

Han pleier å ikke ville ha det samme som alle andre går med og tør å velge selv.
Men han vet egentlig ikke selv heller hvilken han vil ha. Så jeg trenger å se hva andres barn går med.

Litt usikker på om vi skal gå for en tynn skalljakke eller en type allværsjakke som også kan brukes utover vinteren..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-08-17, 12:25   #2
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Allværsjakke til de eldste tenåringene?

Allværsjakke er nok uaktuelt.

Jeg tror det blir en gummijakke, som jeg kaller det. En sort en. Dette er jente, så hva gutta vil ha vet jeg ikke så mye om.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-17, 12:27   #3
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allværsjakke til de eldste tenåringene?

Min 02-er fekk denne under her i sommar. Den var svært etterlengta. Dog held den maks ut oktober for den er ikkje fora på nokon måte.

https://www.zalando.no/the-north-fac...2f03i-k11.html

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-17, 13:51   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Allværsjakke til de eldste tenåringene?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Min 02-er fekk denne under her i sommar. Den var svært etterlengta. Dog held den maks ut oktober for den er ikkje fora på nokon måte.

Takk for tips. Ikke vær så sikker på det med at tykkelsen er en hindring. Gutten min brukte sommerdunjakken sin i hele vinter. Han hater klumpete og tjukke klær og er svært varm. Og så var det litt fordi han ikke fant vinterjakke som han likte. Det er til å bli sprø av.

Jeg sprayet den med impregnering sånn at han ikke skulle bli søkkvåt innover når det regnet og blåste som værst. Det funket jo.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-08-17, 13:57   #5
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allværsjakke til de eldste tenåringene?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Takk for tips. Ikke vær så sikker på det med at tykkelsen er en hindring. Gutten min brukte sommerdunjakken sin i hele vinter. Han hater klumpete og tjukke klær og er svært varm. Og så var det litt fordi han ikke fant vinterjakke som han likte. Det er til å bli sprø av.

Jeg sprayet den med impregnering sånn at han ikke skulle bli søkkvåt innover når det regnet og blåste som værst. Det funket jo.

Det har du heilt rett i. For vinterparkasen kjøpt i fjor var meir eller mindre ubrukt fordi den var så klumpete. Tynn dunjakke blei brukt meir.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no