Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røde prikker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-06, 19:47   #21
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg har ikke gitt noen røde prikker. Er jeg uenig med noen, diskuterer jeg det heller, enn å gå "bak ryggen" og gi prikk.

Det er en fin filosofi

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:47   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg har ikke gitt noen røde prikker. Er jeg uenig med noen, diskuterer jeg det heller, enn å gå "bak ryggen" og gi prikk.

Og noen gjør begge deler.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:48   #23
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

JJeg gjør det hvis jeg syns noen går over min grense for ufin (og det er ganske sjelden), eller hvis noen rett og slett provoserer meg på den rette måten til den rette tiden. Jeg skriver som regel en forklarende tekst, og har tilgode å kalle noen dust, fjott eller idiot. Tror jeg da.



Forøvrig kan man da både diskutere saken og gi rød prikk?

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:50   #24
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.



Forøvrig kan man da både diskutere saken og gi rød prikk?

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:52   #25
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Røde prikker?

Jeg rødprikker ved personangrep

Fra ett annet (unevnt) forum så har jeg opplevd å få rødprikk tilbake med kjærlige tilbakemeldinger som; Din j.. fitte og du skal vel drite i hva jeg skriver..

Imponerende hva folk greier å lire ut av seg

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:54   #26
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av AvivA, her.

Er litt for snill til det

Hm...... jasså.... så du mener at jeg ikke er SNILL altså

Jeg kommer snart til Bodø

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:55   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde prikker?

Jeg synes egentlig mange tar disse prikkene LITT vel seriøst.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:55   #28
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Jeg rødprikker ved personangrep

Fra ett annet (unevnt) forum så har jeg opplevd å få rødprikk tilbake med kjærlige tilbakemeldinger som; Din j.. fitte og du skal vel drite i hva jeg skriver..

Imponerende hva folk greier å lire ut av seg

Sånn språkbruk beviser at rødprikken var velfortjent

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:58   #29
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes egentlig mange tar disse prikkene LITT vel seriøst.

Amen!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 19:59   #30
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes egentlig mange tar disse prikkene LITT vel seriøst.

Enig. Det er likevel ikke koselig å få prikket "fitte", "rævhøl" eller andre sjellsord etter seg. Selv om det ikke betyr noe i den store sammenhengen.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 20:00   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde prikker?

Selvfølgelig ikke, hadde noen brukere her gitt meg en prikk med slike ord, hadde synet mitt på brukeren vært ødelagt for alltid, slik oppførsel sluttet de fleste med i løpet av ungdomsskolen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 20:19   #32
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde prikker?

Jeg tror aldri jeg har delt ut en rød prikk i løpet av den tiden jeg har deltatt i diverse fora. Jeg har heller aldri fått en rød prikk, men har oppfattet dem dit hen at de gis hvis man er (sterkt) uenig i ett innlegg og ønsker å gi uttrykk for det på en mer "privat" måte ift. den man prikker? Jeg foretrekker å debattere åpent eller ikke delta i debatten i det hele tatt, men det er bare sånn jeg er. Grønne prikker deler jeg gjerne ut i forskjellige sammenhenger.

At noen velger å bruke skjellsord sammen med en prikk sier vel mer om giver enn om mottaker?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 20:21   #33
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde prikker?

Mine røde prikker sitter ganske langt inne, og jeg rødprikker kun når noen er virkelig ufine, enten mot meg eller andre. Jeg skriver alltid en saklig kommentar når jeg sender avgårde en prikk, enten den er grønn eller rød. Ord som fjott, tulling eller idiot ser man sjelden at jeg bruker.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 20:26   #34
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Jeg rødprikker ved personangrep

Fra ett annet (unevnt) forum så har jeg opplevd å få rødprikk tilbake med kjærlige tilbakemeldinger som; Din j.. fitte og du skal vel drite i hva jeg skriver..

Imponerende hva folk greier å lire ut av seg

Det synes jeg blir litt veldig frekt! Håper virkelig du ikke tok til deg noe av det. For slike tilbake mld ser jeg nesten på som en form for mobbing.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 20:27   #35
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Hm...... jasså.... så du mener at jeg ikke er SNILL altså

Jeg kommer snart til Bodø

En liten fugl fløy forbi og nevnte det Jeg var vell rimelig høygravid sist gang du var her. Nå får du se småen.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 20:28   #36
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Selvfølgelig ikke, hadde noen brukere her gitt meg en prikk med slike ord, hadde synet mitt på brukeren vært ødelagt for alltid, slik oppførsel sluttet de fleste med i løpet av ungdomsskolen.

Sant sant

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 20:29   #37
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

At noen velger å bruke skjellsord sammen med en prikk sier vel mer om giver enn om mottaker?

Man skulle nok tro det ja.

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 20:56   #38
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av AvivA, her.

En liten fugl fløy forbi og nevnte det Jeg var vell rimelig høygravid sist gang du var her. Nå får du se småen.

Du var veldig gravid da ja Tenkte du kom til å rømme byen etter uttalelsen min her, men tøffe jenter lar seg ikke skremme

Sorry at det ble litt internt her dere

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 20:59   #39
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røde prikker?

Jeg gjør som det passer meg. Det er en prikk. Ikke en drapstrussel.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 21:00   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Røde prikker?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg gjør som det passer meg. Det er en prikk. Ikke en drapstrussel.

Ja, sant?

Folk tar jo helt av når det gjelder røde prikker. Jeg fatter ikke alt oppstyret.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no