Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

What to knit?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-11, 13:20   #1
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

What to knit?

Jeg kjeder meg. Det vil si, jeg kjeder meg ikke egentlig, men jeg sliter med å finne ut hva jeg skal starte på å strikke.
Her er køen min inne på Ravelry. Noen som har forslag til noe som ser morsomt ut? Evt får jeg strikke sokker en stund til jeg blir litt mer inspirert...


Sist redigert av Bobbelur : 27-12-11 kl 14:22.
Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 13:40   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: What to knit?

Jeg har dilla på sjal og skjerf for tida, og likte det du har på plass 129. Ellers var det mest sokker jeg likte i lista di. :lite hjelp å få:

(Det er noe galt med linken din, tror jeg; fikk feilmelding pga http:// to ganger, men når jeg tok bort den ene funket det.)

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 13:58   #3
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: What to knit?

Det manglet et kolon i linken jeg brukte.
Jeg anbefaler deg å gå løs på noe lite og festlig, om du er lei.
Disse fra køen din?
http://www.ravelry.com/patterns/libr...ails-and-slugs

Eller se innboksen.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 14:35   #4
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: What to knit?

Luftslottet: Mange takk!

Jeg har redigert linken nå - det manglet et kolon der ja.
Det er mange sokker på listen min, og jeg har en del sokkegarn i ulike kvaliteter liggende. Så kanskje det må bli noe slikt?

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 19:21   #5
Fnissa
Aktiv
 
Fnissa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 253
Fnissa er litt kul
Standard

Sv: What to knit?

Bokmerket- nr 39 var jo fiffig. og lite og lett!

Fnissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 19:52   #6
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: What to knit?

Uhm... ja, jeg har masse sånne småting i den køen. Jeg kan jo 'få unna' noen av dem også. Evt kan jeg kaste meg over heklekroken og hekle Babette. Jeg må kjøpe garn, men det må jeg nok med det meste i den køen.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 21:36   #7
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What to knit?

Jeg stemmer for Babette.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 22:45   #8
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: What to knit?

Jeg har et teppe som jeg strikker på nå. Det er av typen "Dette garnet og dette garnet og alt det der... joa - det passer sammen jo! Hva kan det bli? Håkkei - legg opp 250 masker og strikk i vei"
Så å hekle Babette er ikke så ille det da, jeg må bare bli enig med meg selv om garnsort og farger.

Ren ull? Syntetisk? Miks? Bomull? Oh, the choices!!

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no