Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Napping av øyenbryn for dummies?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-12, 22:35   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napping av øyenbryn for dummies?

Jeg har ikke noen mystisk kunstig form på brynene, det er den naturlige formen minus "løshårene" under. Men deres syns likevel det blir mye finere linjer når jeg får fikset det profesjonelt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 22:42   #22
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.895
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Napping av øyenbryn for dummies?

Ja, det blir helt sikkert finere når noen som kan det gjør det. Men akkurat nå passer det veldig dårlig, så da får vi ta en nødløsning. Jeg kan jo ikke vente når jeg først har funnet ut at noe må gjøres. Jeg tar de hårene som åpenbart er på villspor, så kan sikkert resten vente til jeg skal klippe meg neste gang. Jeg tror frisøren min også gjør slikt.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 22:42   #23
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.895
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Napping av øyenbryn for dummies?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Bilde!!! Før og etter)

Ja, du kan jo drømme!

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 22:44   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napping av øyenbryn for dummies?

Ja alt hjelper.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 22:44   #25
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Napping av øyenbryn for dummies?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Ja, det blir helt sikkert finere når noen som kan det gjør det. Men akkurat nå passer det veldig dårlig, så da får vi ta en nødløsning. Jeg kan jo ikke vente når jeg først har funnet ut at noe må gjøres. Jeg tar de hårene som åpenbart er på villspor, så kan sikkert resten vente til jeg skal klippe meg neste gang. Jeg tror frisøren min også gjør slikt.

Det går fint an å gjere det sjølv også. Eg bruker som sagt fargeleggingstrikset eg har beskrive over.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 22:58   #26
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Napping av øyenbryn for dummies?

Og pass på at du ikke tar for mye mellom brynene. Har noen venninner som har gradvis fått større og større mellomrom mellom brynene, og det ser bare helt kårni ut.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 23:01   #27
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Napping av øyenbryn for dummies?

Jeg har brukt å gått til frisør for å nappe, men tenkte her om dagen jeg skulle ta hårene på villspor siden jeg ikke har kommet meg til frisø enda.
Men problemet er at det er så vanskelig å gjøre det på venstre!
Jeg sminker meg lett som en plett på begge øynene, men det er tydeligvis noe rart med øyekoordanisjonen når jeg skal nappe venstreøye!

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-12, 09:46   #28
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.346
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Napping av øyenbryn for dummies?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Ta en tur til en salong og få de vokset og formet. Koster ikke mange kronene, få kan du vedlikeholde de selv etterpå med pinsett.

Signerer denne.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no