Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kan noen forklare meg hvordan jeg regner ut dette?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-10, 16:54   #1
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan noen forklare meg hvordan jeg regner ut dette?

I 80 km/t kjører du forbi en bil som kjører i 60 km/t. Hvor lang forbikjøringsstrekning trenger du?

I 80 km/t kjører du forbi en bil som kjører i 60 km/t. Hvor lang fri veistrekning trenger du?

Hvordan regner jeg ut dette?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 17:11   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.084
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen forklare meg hvordan jeg regner ut dette?

Det der husker jeg ikke. Min mann er en racer på det der, spesielt bremsestrekninger.
Det er jo typisk teorikunnskap som ikke er all vedens nyttig, sånn helt egentlig. Man har jo ikke tid til å regne ut slikt på forhånd IRL.

:ikke til mye hjelp:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 17:20   #3
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan noen forklare meg hvordan jeg regner ut dette?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det der husker jeg ikke. Min mann er en racer på det der, spesielt bremsestrekninger.
Det er jo typisk teorikunnskap som ikke er all vedens nyttig, sånn helt egentlig. Man har jo ikke tid til å regne ut slikt på forhånd IRL.

:ikke til mye hjelp:

Jeg er helt enig i at det ikke er den viktigste teorien, men jeg bør kanskje finne ut hvordan man regner det ut om jeg får spørsmål om det på teorien.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 17:41   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.084
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen forklare meg hvordan jeg regner ut dette?

Nå er det lenge siden jeg tok teorien, men er det ikke fortsatt multiple choice?
Det kan andre her svare bedre på enn meg.
Men uansett: Om det er dette du sitter og sliter og styrer med, så vil jeg våge å påstå at du bruker energien på helt feil sted. Og om jeg ikke tar feil, er dette noe kjørelærer vil forklare når du skal ha forbikjøring.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 18:17   #5
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan noen forklare meg hvordan jeg regner ut dette?

Jeg spurte kjørelæreren. Hun svarte at hun var elendig på mattematikk.

Jeg har jo flere valg, men det hjelper jo ikke så mye om jeg ikke har peiling. Svarene på oppgavene over er hhv. 425 meter og 700 meter.

Mulig jeg bruker energien feil ja.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 18:20   #6
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Kan noen forklare meg hvordan jeg regner ut dette?

Er det ikke eksempel i boka da?

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 18:45   #7
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan noen forklare meg hvordan jeg regner ut dette?

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Er det ikke eksempel i boka da?

Nei, isåfall er jeg blind.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no