Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvordan få på bilde på teams på telefonen?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-20, 11:35   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan få på bilde på teams på telefonen?

Har teams på telefonen og er i møte. Ser alle andre, men jeg får ikke satt meg på video? Og finner ikke det på innstillinger heller. Noen gode tips? Har gitt teams appen alle tillatelser på innstillnger i appen så vidt jeg kan se. Endret dette forrige gang når jeg ikke fikk det til, men da fikk jeg heller ikke opp bilde.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 11:46   #2
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan få på bilde på teams på telefonen?

Når du godtar et møte, så klikk på kamera slik at du blir med med kamera? Det og innstillinger, at du har gitt appen tilgang til kamera. Jeg bruker mobilen, og har ikke hatt problemer med det.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 12:09   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få på bilde på teams på telefonen?

Jeg får liksom ikke opp kamera som alternativ når jeg godtar møte og heller ikke denne gangen når jeg gikk inn via link jeg fikk på møteinnkallingen. Men har klart det på et møte før sommeren å få til kamera på meg selv, men etter det har jeg ikke brukt teams før nå siste par ukene igjen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 12:24   #4
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan få på bilde på teams på telefonen?

Har du gitt Teams tilgang til å bruke kamera?

Jeg kan skru video av meg selv av og på ved siden av der jeg skrur av og på egen høyttaler når jeg bruker Teamsappen på telefon.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 12:33   #5
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få på bilde på teams på telefonen?

Det var det jeg kunne den gangen jeg fikk det til første gangen før sommeren, men den knappen er ikke der nå. Må nok sjekke innstillinger i appen da, men inne i selve teams har jeg gitt alle tilganger og de står at alle er med.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 12:35   #6
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få på bilde på teams på telefonen?

Går jeg inn på appen så står det at ingen tillatelser er nektet. Så det er merkelig. Har nytt møte klokka 13, så får håpe jeg får det til da.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 13:43   #7
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan få på bilde på teams på telefonen?

Legg ut skjermbilde av hvordan det ser ut på skjermen din. Da er det lettere å hjelpe. Evt kontakt it-support på arbeidsplassen din.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-20, 14:08   #8
Dansma
Superduperaktiv
 
Dansma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 765
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Sv: Hvordan få på bilde på teams på telefonen?

Min søster hadde samme problem; fikk ikke opp valget om å sette på kameraet.
Hun måtte oppdatere hele telefonen.
Da fikk hun frem kameraet.
Bare et tips hvis telefonen din nettopp er blitt oppdatert.

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no