Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Jeg trenger hjelp til å få lagt musikken min inn på mobilen

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-09, 15:11   #1
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg trenger hjelp til å få lagt musikken min inn på mobilen

Jeg har nettopp kjøpt meg en Sony Ericsson W995. Siden det er en Walkmantelefon, så skulle jeg gjerne fått litt musikk inn på den. Hvordan gjør man det?
Jeg er temmelig uvitende på sånnt som dette. Jeg har musikk på iTunes på pcen nå, kan jeg få den over på telefonen?

Jeg har koblet telefonen til pcen med en sånn usb-greie som fulgte med, og har klart å overføre bilder fra telefonen til pcen, men lenger kommer jeg ikke.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 17:23   #2
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å få lagt musikken min inn på mobilen.

Du får opp en sånn liste ikke sant når du har satt i usbkablen, å da drar du musikk over til den flyttbare musikken om du skjønner hva jeg mener?

Du får spørsmål om å legge til filer eller noe i den duren, da åpner du den og drar over musikk på den måten

Jeg er forøvrig verdens dårligste på å forklare også.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 20:50   #3
Moonlight
prøver tilpasse seg livet
 
Moonlight sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 1.360
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å få lagt musikken min inn på mobilen.

Du fører filer TIL mobilen under samme prinsipp, finn musikken du skal ha, merk alle låter, kopier og lim inn i mappen du finner ved å gå inn på stasjonen til mobilen (E; eller F; er det vel)
Lim dem inn på minnekort, og ikke på selve mobilen.. dra de derfra inn i rett mappe ved å bruke mobilen.

Er veldig enkelt bare du kommer inn i det..

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 20:57   #4
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å få lagt musikken min inn på mobilen

Eg måtte installere programmet til SE for å få dette til å fungere skikkelig. Av ein eller annan grunn så fungerte ikkje kopier metoden som eg alltid har brukt.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 23:31   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å få lagt musikken min inn på mobilen

Jeg holdt på i flere timer å laget spillelister på pcen via pc-suite. Men det gikk ikke. Jeg måtte slette alt og lage spillelistene mine manuelt på telefonen etter å ha overført musikken fra pcen.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 11:13   #6
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å få lagt musikken min inn på mobilen

Jeg sitter og knoter med dette nå, men jeg får det ikke skikkelig til. Jeg har innstallert den der cden som fulgte med.
Hvilket modus velger jeg på telefonen da? Medieoverføring eller telefonmodus?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no