Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Finnes det en ferdig glasur til sjokoladekake som er god?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-12, 10:40   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.816
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Finnes det en ferdig glasur til sjokoladekake som er god?

Tidsklemme.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 10:50   #2
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det en ferdig glasur til sjokoladekake som er god?

Jeg syns betty crocker ferdigglasur smaker godt

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 10:55   #3
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.394
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det en ferdig glasur til sjokoladekake som er god?

Nugatti?

Dersom den ikke allerede er ferdig blandet og klissete, så tar det ikke lenger tid å blande glasur enn å røre inn vann i noe sjokoladepulver, men det er enklere å delegere vannrøring til et barn.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 11:02   #4
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.816
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Finnes det en ferdig glasur til sjokoladekake som er god?

Ica fører betty crocker? Skal innom en plass der har Ica super, på vei hjem. Noteres. Ellers er siste utvei å blande den jeg pleier, rekker sikkert det også...., men jeg skal rekke så mye på så veldig kort tid idag, lizzm..

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 12:44   #5
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finnes det en ferdig glasur til sjokoladekake som er god?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Ica fører betty crocker? Skal innom en plass der har Ica super, på vei hjem. Noteres. Ellers er siste utvei å blande den jeg pleier, rekker sikkert det også...., men jeg skal rekke så mye på så veldig kort tid idag, lizzm..

ica har betty crocker, ja. Jeg bruker vaniljevarianten ofte, liker den til sjokoladekake.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 13:45   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det en ferdig glasur til sjokoladekake som er god?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

ica har betty crocker, ja. Jeg bruker vaniljevarianten ofte, liker den til sjokoladekake.

Ja, den er god. Meny har den i alle fall.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 13:52   #7
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.776
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det en ferdig glasur til sjokoladekake som er god?

Toro sin er ihvertfall helt rar. Den stivner ikke ordentlig, så man får et seriøst problem med å dekke den til - hvis noe kommer borti, fester kremen seg. Den blir også vekldig stygg når man skjærer, fordi kremen sitter fast på kniven og drar med seg krem langs "skjæresporet".

forøvrig syns jeg ikke det er mye tid å spare på å ikke lage den selv, men det er jo også farget av min dårlige erfaring... lykke til, uansett.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 14:49   #8
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det en ferdig glasur til sjokoladekake som er god?

Jeg likte også Betty Crocker sin da jeg prøvde i høst - både sjokolade- og vaniljevarianten. Vi brukte dem på muffins. gså tidsklemme:

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no