Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bein i rosinbolle?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-07, 18:03   #1
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Bein i rosinbolle?

Det tror jeg nemlig at jeg nettopp var så heldig å spytte ut. Eller etter å ha studert det nøyere så er jeg ganske sikker på at det var bein i rosinbollen som jeg begynte å spise på i sted.

Kan noen se på bildene og være så snill og berolige meg med at rosiner har bein eller noe sånt? Tror ikke jeg orker å spise noe middag i dag.


__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 18:17   #2
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bein i rosinbolle?

Det ser jo faktisk ut som bein ja
Jeg trodde du tullet når du ringte, men dette er jo bare ekkelt

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 18:17   #3
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bein i rosinbolle?

Det var jo skremmende mange, da.
Men gamle rosiner, kan ha sånne greinelignende "bein" i seg, ja.

Det er sikkert rosinrester. Uansett synes jeg du skal ringe/skrive og klage til bolleprodusenten, og så får du sikkert gavekort som erstatning.
Jeg er ram på å klage og få godtgjørelser.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 18:35   #4
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bein i rosinbolle?

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Det var jo skremmende mange, da.
Men gamle rosiner, kan ha sånne greinelignende "bein" i seg, ja.

Det er sikkert rosinrester. Uansett synes jeg du skal ringe/skrive og klage til bolleprodusenten, og så får du sikkert gavekort som erstatning.
Jeg er ram på å klage og få godtgjørelser.

LilleLeo nevnte også at det kunne være rosinrester, men på det "store" beinet i midten så henger det mange små bein på siden, akkurat som om det er en ryggrad eller noe sånt. Hvem kan jeg ringe til som kan finne ut av hva det er?

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 18:37   #5
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bein i rosinbolle?

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Uansett synes jeg du skal ringe/skrive og klage til bolleprodusenten, og så får du sikkert gavekort som erstatning.

Gavekort på 10 poser med rosinboller?

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 18:48   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bein i rosinbolle?

Ta vare på alle bitene. Ring Mattilsynet og/eller produsenten. Jeg tipper de kan ta imot bitene og sjekke hva det er fornoe. Produsenten vil sikkert helst at du skal sende bitene dit.

Har forøvrig også vært med på at rosiner har "greinlignende" greier i seg.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 19:13   #7
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bein i rosinbolle?

Rottefoten var i ei pølse, nå vet vi hvor det ble av resten av beinet.......................
(unnskyld, kunne ikke dy meg)
De små "beiene" kan linge litt på rosinstilker, men den litt større klumpen vet jeg ikke hva kan være.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 20:20   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bein i rosinbolle?

Æsj! - Jeg må innrømme at jeg synes det ligner litt på drue-klasestilker, men jeg har helt klart sendt det inn....Sånn just in case...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 20:36   #9
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bein i rosinbolle?

Det er da grenser for hvor mange druestilker som kan ende opp i en bolle.
Jeg har spist mye rosiner i mitt liv, men det er sjelden det dukker opp stilker.
Dette må du klage på.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 20:49   #10
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bein i rosinbolle?

Jeg ville ha klaget var jeg deg. Hvis dette er noe som kan komme fra rosiner er det jo greit å få vite det da.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 20:50   #11
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bein i rosinbolle?

Jeg har snakket med butikken og skal levere inn restene til de i morgen og så skal de sende det videre til produsenten. Jeg håper virkelig at det bare er sånne stilker, men det ser ikke sånn ut. Det er hvitt og det kjennes ut som bein. Minner veldig om små kyllingbein.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 21:49   #12
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bein i rosinbolle?

Nå har vi studert dette nøye og kommet frem til at det må være sånne stilker. Jeg har nok sett for meg det verste, og derfor vært overbevist om at det var bein.

Jeg kommer uansett til å klage i morgen, for disse bollene ble kjøpt til minstedatteren min på 2 år. Jeg liker egentlig ikke rosinboller engang, men av en eller annen grunn så spiste jeg en i dag. Og takk og pris for det, for småen kunne jo satt det der fast i halsen.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 22:07   #13
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bein i rosinbolle?

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Nå har vi studert dette nøye og kommet frem til at det må være sånne stilker. Jeg har nok sett for meg det verste, og derfor vært overbevist om at det var bein.

Jeg kommer uansett til å klage i morgen, for disse bollene ble kjøpt til minstedatteren min på 2 år. Jeg liker egentlig ikke rosinboller engang, men av en eller annen grunn så spiste jeg en i dag. Og takk og pris for det, for småen kunne jo satt det der fast i halsen.

Ja fy flate, det kunne jo blitt katastrofalt.
Håper du får en skikkelig forklaring og unnskyldning, og selvsagt plaster på såret! Dog ikke i form av 10 bolleposer som Claire foreslår...

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 22:07   #14
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bein i rosinbolle?

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Nå har vi studert dette nøye og kommet frem til at det må være sånne stilker. Jeg har nok sett for meg det verste, og derfor vært overbevist om at det var bein.

Jeg kommer uansett til å klage i morgen, for disse bollene ble kjøpt til minstedatteren min på 2 år. Jeg liker egentlig ikke rosinboller engang, men av en eller annen grunn så spiste jeg en i dag. Og takk og pris for det, for småen kunne jo satt det der fast i halsen.

Ja, det lignet mistenkelig på stilker/grener, som faktisk fint kan forveksles med bein. Jeg hadde nok reagert på samme måte som deg, for enkelte av
bitene var jo faktisk store.

(Carolin har vært på besøk, og jeg har også studert)

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 22:12   #15
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bein i rosinbolle?

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Ja fy flate, det kunne jo blitt katastrofalt.
Håper du får en skikkelig forklaring og unnskyldning, og selvsagt plaster på såret! Dog ikke i form av 10 bolleposer som Claire foreslår...

Tror ikke jeg har tenkt å kjøpe rosinboller på en stund.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no