Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

At jeg ikke tenkte på dere - skoleruten for høsten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 08:40   #1
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

At jeg ikke tenkte på dere - skoleruten for høsten?

Selvsagt spør jeg dere - her inne er det jo alltid noen som vet....

For å kunne planlegge diverse arrangementer i forbindelse med jobb, trenger jeg å vite hvor jeg kan finne skoleruten for høsten 2007. Altså oversikten over når de forskjellige "områdene" i Norge avvikler ferier osv, på barne-, ungdoms-, og høyere skole nivå....

Hvor kan jeg finne slikt? Jeg trenger et papir å legge frem i forbindelse med en sak, så jeg må ha noe "offisielt".

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 08:44   #2
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: At jeg ikke tenkte på dere - skoleruten for høsten?

Det varierer vel fra kommune til kommune (evt. fra fylke til fylke), så du må gå inn på de enkelte kommuner og fylker. Du kan forsøke å starte her:


http://skolenettet.no/templates/page...epslanguage=no

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 08:47   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: At jeg ikke tenkte på dere - skoleruten for høsten?

Som Veronal sier, det varierer både fra kommune til kommune og fylke til fylke.

Uanstt tviler jeg på om alle skolerutene er vedtatt enda. Er ikke det i Nordland, i hvert fall. Tror den blir vedtatt en av de nærmeste ukene.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 08:49   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: At jeg ikke tenkte på dere - skoleruten for høsten?

Her er skoleruten for Tromsø:

http://www.tromso.kommune.no/index.gan?id=16742&subid=0

  Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 08:50   #5
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: At jeg ikke tenkte på dere - skoleruten for høsten?

Tusen takk for svar begge to!

Da har jeg i alle fall et sted å starte letingen...

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no