Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Store barneflokker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-07, 21:48   #41
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Sier som andre at det kommer helt an på foreldrene, familien og innstillinger.

Jeg kunne aldri ha klart å dekket behovet til en barneflokk (flokk for meg er mer enn 2 ), men jeg kjenner mange som klarer det helt fantastisk.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 22:23   #42
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Store barneflokker

Det går fint.

Jeg ser ikke annet enn at det er vi som er trenere, foreldrekontakter etc etc.
Slik har det vært i alle år.
Selv om de er mange, har de altså ikke vært i den situasjonen at vi ikke har hatt tid i forhold til fritidsaktiviteter og annet.

Den leksehjelpen som nevnes her har vi aldri opplevd!
De har hatt, og har, gode rutiner i forhold til skolearbeidet. Ingen av dem har hatt mye behov for hjelp heller. Åtteåringen må påminnes leksene, som oftest, men han gjør de uten problemer når han først setter seg ned.

Dette er kanskje ikke rette stedet å si det, men jeg er veldig stolt av hele gjengen. Ingen ettermiddag er hyggeligere enn når alle er hjemme. De er blide og sprudlende hele gjengen. Ingen av dem har voldet oss bekymringer så langt.

Jeg abonnerer ikke på dårlig samvittighet.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 22:42   #43
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Opp til et eller annet punkt så tror jeg at foreldre med en kapasitet utover det vanlige klarer å få fordelene til å oppveie ulempene.

JEG hadde ikke kunnet gi en god oppvekst til så mye mer enn 4-5, tror jeg. Det har jeg rett og slett ikke kapasitet til. Det handler minst like mye om ren og skjær kapasitet, som av det tradisjonelle "ressurssterke". Men jeg kjenner jo folk som generelt har mye større kapasitet enn det jeg har. Jeg er sikker på at dersom de kanaliserte den kapasiteten den veien så kan de gi mange barn en god oppvekst. Selv om det ikke blir voldsomt mye ren praktisk oppfølging per barn.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 22:44   #44
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker




Disse har etter dette bildet ble tatt i -04 fått minst tre barn til. Om jeg ikke husker helt feil, venter de nå nr 18.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 22:49   #45
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Store barneflokker

Jeg tror barn i store barneflokker kan få vel så mye oppmerksomhet, og få tilfredsstilt sine behov for både oppmerksomhet og andre ting, selv om de er mange om "beinet".

Dette fordi de får oppmerksomhet på andre måter, som feks kie nevner, fra andre søsken, eller annen familie, og, ikke minst, fordi barna skrur ned forventningene.

Vi er alle supermødre, for våre barn vet ikke om noe annet, sånn er det med barn i store familier, de vet ikke hvordan det er å være i en liten familie. Bortsett fra de eldste, som kan ha vage minner fra da de var "bare tre" eller noe.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 22:51   #46
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Tror dere at barna får dekket alle sine behov i familier det det er enormt mange barn? La oss ta utgangspunkt i 6-14, f.eks.

Ja, det tror jeg. Det vil si: Hvilken omsorg barna får er mer avhengig av andre ting enn antall søsken.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 07:22   #47
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.



Disse har etter dette bildet ble tatt i -04 fått minst tre barn til. Om jeg ikke husker helt feil, venter de nå nr 18.

Javel.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 07:36   #48
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Ja, det er skikkelig smart å få så mange barn når man er avhengig av donasjoner for å gi dem mat, klær og et tak over hodet, syns du ikke.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 07:42   #49
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Når det gjelder lekser, så synes jeg det er litt rart at de færreste av de som tviler på om et foreldrepar klarer å hjelpe en søskenflokk på f.eks. 7, tviler på at en lærer klarer å undervise en klasse.

De færreste barn trenger en-til-en-hjelp hele tiden og de fleste klarer å følge med på flere enn 1 barn i leksetiden.

Å gi barna den oppfølgingen de har behov for handler også om å lære selvstendighet. Å klare å håndtere flere barn samtidig er fullt mulig. Jeg vet om flere eksempler på det. Å klare å være "curlingforeldre" til alle i en stor barneflokk, blir noe annet.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 07:52   #50
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Store barneflokker

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.


Dette er kanskje ikke rette stedet å si det, men jeg er veldig stolt av hele gjengen. Ingen ettermiddag er hyggeligere enn når alle er hjemme. De er blide og sprudlende hele gjengen. Ingen av dem har voldet oss bekymringer så langt.

Og så må jeg bare signere denne! Det beste som finnes er når vi er sammen alle sammen

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 07:54   #51
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, det er skikkelig smart å få så mange barn når man er avhengig av donasjoner for å gi dem mat, klær og et tak over hodet, syns du ikke.

Det er greit å skrive noe om relevansen til diskusjonen også.

Dette er vel en politikerfamilie med et ganske ekstremt religiøst standpunkt. De færreste storfamiliene jeg vet om føler at den familien er særlig representativ.

Donasjoner til politikere og religiøse ledere er vel ganske vanlig "over there". Også for mindre familier.

Forøvrig er det jo ikke uvanlig at man mottar donasjoner når det er noe spesielt. Trillinger, firlinger etc. Det skjer jo her i Norge også.

Men, som sagt; familien er ikke akkurat representativ. De færreste får så mye oppmerksomhet. De færreste har så jernkontroll at det nesten virker psykt. De fleste er nødt til å klare seg selv og ønsker heller ikke å hive seg med i et mediasirkus på den måten.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 08:32   #52
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Store barneflokker

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, det er skikkelig smart å få så mange barn når man er avhengig av donasjoner for å gi dem mat, klær og et tak over hodet, syns du ikke.

Ja, denne familien er jo et godt eksempel på en storfamilie.(?)

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 08:44   #53
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Å gi barna den oppfølgingen de har behov for handler også om å lære selvstendighet. Å klare å håndtere flere barn samtidig er fullt mulig. Jeg vet om flere eksempler på det. Å klare å være "curlingforeldre" til alle i en stor barneflokk, blir noe annet.

Det var igrunnen det jeg prøvde å si.

Barn med mange søsken får ikke like mye individuell oppfølging som andre (i gjennomsnitt), men det er ikke sikkert det er negativt.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:04   #54
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Når det gjelder lekser, så synes jeg det er litt rart at de færreste av de som tviler på om et foreldrepar klarer å hjelpe en søskenflokk på f.eks. 7, tviler på at en lærer klarer å undervise en klasse.

De færreste barn trenger en-til-en-hjelp hele tiden og de fleste klarer å følge med på flere enn 1 barn i leksetiden.

Å gi barna den oppfølgingen de har behov for handler også om å lære selvstendighet. Å klare å håndtere flere barn samtidig er fullt mulig. Jeg vet om flere eksempler på det. Å klare å være "curlingforeldre" til alle i en stor barneflokk, blir noe annet.

Veldig gode poeng, Kie!

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 09:31   #55
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Veldig gode poeng, Kie!

Ja!

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 10:14   #56
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Mange gode poeng fra Kie, her.

Sitron: det verste med det bildet var i grunnen at de hadde slike dølle dølle og like klær.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 10:19   #57
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Sitron: det verste med det bildet var i grunnen at de hadde slike dølle dølle og like klær.

Og kjipe hårfrisyrer. Potensielle forbrytere, antakelig.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 10:19   #58
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Sitron: det verste med det bildet var i grunnen at de hadde slike dølle dølle og like klær.

Jeg er fascinert av frisyrene. Er hun ene jenta med annerledes frisyre familiens rebell? Hvorfor fikk faren lov til å ha skillen på motsatt side av alle de andre? Er dette første gangen på mange år at de kvinnelige medlemmene av familien fikk løse opp flettene sine? Osv. osv. i det uendelige.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 10:37   #59
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Om man først skal bruke andre storfamilier som eksempler, tror jeg at mange i større grad kjenner seg igjen i dette:
http://www.inthetrenchesofmotherhood.com/

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 10:45   #60
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Om man først skal bruke andre storfamilier som eksempler, tror jeg at mange i større grad kjenner seg igjen i dette:
http://www.inthetrenchesofmotherhood.com/

Jepp.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no