Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde dere turt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 13:40   #1
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Hadde dere turt?

Ny attraksjon i Grand Canyon.

Jeg har til vanlig ikke høydeskrekk, men jeg tror aldri jeg hadde turd dette.

Heter det "turd" forresten?

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 13:46   #2
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Ikke med den vekta jeg har nå i hvert fall.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 13:51   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Jeg kjenner jeg blir litt kvalm og svimmel bare jeg ser bildene.

Sambo ville sikkert elsket det. Han vil også ta denne i Las vegas.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 13-02-07 kl 13:56.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 13:51   #4
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Til vanlig har jeg høydeskrekk. Litt i alle fall. Men jeg skulle gjort hva som helst for å få oppleve Grand Canyon.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 13:51   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Jeg blir kvalm bare av å se på bildet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 13:53   #6
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg kjenner jeg blir litt kvalm og svimmel bare jeg ser bildene.

Jeg også Jeg hadde kanskje kunne tittet ned, men da måtte jeg lagt langflat på trygg grunn, med nesetippen såvidt utpå broen.
Jeg har hatt nok problemer og sug i magen med å gå over broen helt øverst på Galleriet

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 13:55   #7
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Ja, det hadde jeg ikke hatt problemer med. Det er jo både et "gulv" og en vegg sånn at man ikke kan falle. At det er glass er litt ekkelt, men det hadde gått fint. Men jeg kunne aldri ligget på magen og sett ned på fjorden på prekestolen. Der kan man jo faktisk falle ned.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 13:56   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere turd?



Jeg har lagt på magen og tittet ned ved Cliffs of Moher. Det holdt i massevis, og da var det enda ikke på den bratteste kanten. (Jeg holdt meg godt innenfor gjerdene og andre sikringer, andre var langt mer dumdristig.)

Jeg er forøvrig like glad i den broen som deg Lilleleo.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 13:59   #9
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.



Jeg har lagt på magen og tittet ned ved Cliffs of Moher.

Der ble jeg svimmel i leggene

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:06   #10
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.


Sambo ville sikkert elsket det. Han vil også ta denne i Las vegas.

Den var helt skrekkelig. X Scream var kjip, men den insanity riden var grusom (videoen altså). Not my cup of tea.

Jeg hadde heller ikke orket å tusle på den hesteskoen i Grand Canyon. Jeg blir svimmel og dårlig bare av å tenke på det.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:08   #11
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde dere turd?

http://www.foreldreportalen.no/forum...1&d=1171372282

Her er det ikke halvparten så høyt, men jeg holdt meg langt unna kanten. Det er Formentorklippen på Mallorca. Jeg tror den er 397 m.

__________________
Tenk positivt.

Sist redigert av kisha : 30-07-07 kl 11:41.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:10   #12
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Han vil også ta denne i Las vegas.

Der ble jeg offisielt kvalm.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:13   #13
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Jeg hadde nok ikke hatt et veldig stort behov for å gå den hesteskoen nei...

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:28   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Den i Las Vegas kunne det ikke falt meg inn å ta. Jeg liker ikke farta, å bli slengt rundt slik. Kontrollfreak som jeg er må jeg styre det selv. Å gå rundt den glassgangen over Grand Canyon skulle gått fint, jeg har ingen problemer med høyder. Grand Canyon står høyt på ønskelista. Hadde jeg først vært der ville jeg neppe greid å la være å gå utpå. Men foretrekker egentlig heller å gå på tur i egen regi, framfor slike kommersielle turistsentra som dette.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:33   #15
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Synes det så råkult ut jeg. Det er jo ikke farlig, så da er det jo bare å gjøre det da.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:34   #16
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Synes det så råkult ut jeg. Det er jo ikke farlig, så da er det jo bare å gjøre det da.

Du får dele dine nær-døden-opplevelser med oss etterpå. Jeg liker meg best med fast grunn under føttene.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:38   #17
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Når vi var på Grand Canyon måtte gubben holde meg godt fast.
Jeg er ikke redd for høyder, men jeg stoler ikke på meg selv og høyder.
Jeg får en merkelig dragning mot stup etc.
Og mange steder på Grand Canyon er det ikke engang rekkverk.
Og der det var det, rakk det deg til knærne enkelte steder.
Det var litt av en opplevelse ja.

Jeg hadde turt å gå på den hesteskoen, da jeg vet at det ikke er mulig for meg og ramle/hoppe ufrivillig utfor.

Eiffel tårnet, der er det gitter helt opp til taket, da kan jeg gå ellers så hadde jeg nektet å blitt med opp.
Høye gitter er en god ting for meg.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:45   #18
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Han vil også ta denne i Las vegas.

:notere:

Jeg har tatt "The Big Shot" og berg-og-dalbanen de pleide å ha på toppen av Stratosphere. Det er veldig fin utsikt derfra. Jeg har ikke sett Grand Canyon, men jeg tror nok Skywalk vil være på programmet når jeg en gang kommer meg dit.

Ben "wheeeeeeeeee!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:46   #19
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Ja denne jeg tenkt meg å prøvd
Hadde nok vært nervøs ja men liker slikt

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:48   #20
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Jepp. Det hadde jeg. Her sitter jeg forøvrig på prekestolen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Prekestolforminsket.JPG (36,7 KB, 35 visninger)
__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no