Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde dere turt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 14:49   #21
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Nei det hadde jeg ikke, i så fall jeg hadde kommet meg ut i den hestskoen, så hhadde jeg nok krabbet på alle fire. Jeg klarer heller ikke gå i en trapp med gitter, vist dere skjønner. Sånn man kan se igjennom. Da får jeg problemerl, sier jo litt.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:50   #22
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Synes det så råkult ut jeg. Det er jo ikke farlig, så da er det jo bare å gjøre det da.

Jepp.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:57   #23
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Her sitter jeg forøvrig på prekestolen.

Tenkte du ikke på hvor flau du ville ha blitt om det hadde kommet et plutselig vindkast og du hadde falt utfor?

Ben "you have to be this tall to sit on the edge" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 14:57   #24
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Jeg har skikkelig høydeskrekk, så dette er ikke noe for meg.

Myrsnipa: Jeg ble skjelven av å se at du satt på kanten

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:03   #25
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Tenkte du ikke på hvor flau du ville ha blitt om det hadde kommet et plutselig vindkast og du hadde falt utfor?

Ben "you have to be this tall to sit on the edge" Murphy

Man er ikke flau når man er død. :basiskunnskap:

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:04   #26
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Myrsnipa: Jeg ble skjelven av å se at du satt på kanten

Jeg og. Tror jeg hadde besvimt.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:09   #27
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jepp. Det hadde jeg. Her sitter jeg forøvrig på prekestolen.

Hadde svimt av skulle jeg sittet sånn, uten noe å holde meg fast i.
Er ikke redd for høyder, bare livredd for å dette ned..............
Har stått på toppen av Eiffeltårnet, det gjorde meg ingen ting, fast grunn (nesten) under føttene og rekkverk som holdt meg trygt der jeg skulle være.

Den hesteskoen hadde jeg IKKE likt meg på, glass kan man jo se igjennom....
Karuseller er morsomme de, men ikke ørten hundre meter over bakken.
Derfor utgår den i Las Vegas.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:10   #28
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Heter det "turd" forresten?

Det heter turt eller tort. :rettskrivningspoliti:

Ellers kan jeg ikke fordra dødsangst, og ligger langt unna sånne ting.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:11   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

:notere:

Jeg har tatt "The Big Shot" og berg-og-dalbanen de pleide å ha på toppen av Stratosphere. Det er veldig fin utsikt derfra. Jeg har ikke sett Grand Canyon, men jeg tror nok Skywalk vil være på programmet når jeg en gang kommer meg dit.

Ben "wheeeeeeeeee!" Murphy

Jeg tror nesten du og sambo får reise til Las Vegas sammen, i stedet for med meg. Dere kan kjøre kjipe rides og fortelle hverandre nerdete Hunter S. Thompson-vitser hele kvelden.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:11   #30
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Man er ikke flau når man er død. :basiskunnskap:

Nei, men hadde du rødmet hele veien ned?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:13   #31
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Nei, men hadde du rødmet hele veien ned?

Det ville jo faktisk vært ganske god tid til rødming.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:15   #32
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det heter turt eller tort. :rettskrivningspoliti:

Ellers kan jeg ikke fordra dødsangst, og ligger langt unna sånne ting.

Det er bra vi har rettskrivningspoliti her.
Muntlig så sier jeg jo tørd, men det blir jo i hvert fall helt feil skriftlig.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:18   #33
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jepp. Det hadde jeg. Her sitter jeg forøvrig på prekestolen.

Jeg får vondt i magen bare av å se på.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:20   #34
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Synes det så råkult ut jeg. Det er jo ikke farlig, så da er det jo bare å gjøre det da.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 15:22   #35
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jepp. Det hadde jeg. Her sitter jeg forøvrig på prekestolen.

Du gale, gale menneske! Er du klar over hvor langt det er ned der? :skingrestemme:

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 16:22   #36
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jepp. Det hadde jeg. Her sitter jeg forøvrig på prekestolen.

Der svimlet jeg helt!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 16:26   #37
Ruth
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 8
Ruth har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Jeg hadde nok turd, men jeg ville vel ikke være den som oppfordret til hopping og jenkadans der nei

Ruth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 16:31   #38
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Jeg syns Myrsnipas stunt ser mye skumlere ut, enn å gå i den glass-hesteskoen.
Jeg kunne nok likt å prøve hesteskoen, herlig med litt magasug, så lenge man "vet" at det går bra uansett.
Men i Myrsnipepositur - og f.eks en akutt kløe i bakenden -

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 17:17   #39
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Jeg hadde glatt turt Grand Canyon nye attraksjon, men Myrsnipas stunt holder jeg meg langt unna. Gale, gale menneske.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 17:26   #40
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde dere turd?

Aldri i verden!

Snipa, jeg ble helt kvalm av å se på deg og det var ment på en veldig hyggelig og omsorgsfull måte.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no