Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Punktert hjul på barnevogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-07, 10:03   #1
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Punktert hjul på barnevogn

Jeg karte å få en torn inn i det ene hjulet på TFKen til Snupp i dag. Er det noen som vet hva jeg må gjøre for å fikse dekket? Må jeg bytte hele, eller er det mulig å få tak i løs slange?

Jeg har inntil videre stappet tornen tilbake i hullet, så jeg håper dekket holder på luften til jeg finner ut hvordan jeg skal få repartert det. Vi er helt avhengige av vogn i barnehagen, da han sover i den. Og vi har bare denne. Sukk, altså.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no