Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPhone, iTunes, iCloud

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-12, 23:37   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Rødme

iPhone, iTunes, iCloud

Hjeeeeeelp. Jeg har forsøkt å gjøre noe jeg ikke kan og det ble bare med forsøket for å si det sånn.

Jeg har jo tatt en del bilder med iPhonen min, de bildene vil jeg gjerne ha over til PC'n. Tenkte at det var lurt med synkronisering. Men det som skjer er jo at bare noen få av bildene fra telefonen la seg til PC'n, mens massevis av bilder fra PC'en begynte å legge seg inn på telefonen. Det vil jeg slett ikke, for jeg har nesten 10 000 bilder liggende. Det bli litt mye å dra med seg liksom.

Og dette iCloud greiene skjønner jeg virkelig ikke noe av. Noen som kan opplyse meg?

Men - nå får jeg ikke til å slette bildene som er overført til telefonen min. Hjelp! Hva har jeg gjort, hva skulle jeg ha gjort og hva bør jeg gjøre nå?

Noen iKyndige som har lyst på en kopp kaffe?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 05:49   #2
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPhone, iTunes, iCloud

Jeg kobler telefonen til pcen, går inn på "min datamaskin" og går inn til bildene derfra, som en vanlig usb-stick eller minnekort. Så klipper jeg ut fra mappen der, og limer inn i mappen jeg vil ha dem i.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 12:08   #3
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.780
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone, iTunes, iCloud

..henger rundt her i tilfelle det kommer mer info. dette trenger jeg skjønner ikke det icloud greiene jeg heller, jeg prøvde å slette bildene fra min 4S, og de la seg tilbake gitt. Grrrr! Og kan jeg virkelig ikke slette alle bildene fra telefonen samtidig? Jeg har slettet ett og ett bilde med en grusom følelse av at det er noe jeg ikke har funnet ut ennå.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 13:02   #4
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone, iTunes, iCloud

Det som er rart er at jeg ikke ar mulighet til å slette de bildene som ble overført fra pc til iphone. Selv om jeg forsøker å slette ett og ett bilde.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 15:33   #5
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPhone, iTunes, iCloud

Du har nok fått synkronisert bilder til telefonen via iTunes. Og da går de, til stor irritasjon for alle som har gjort det, ikke an å slette igjen uten å synce på nytt fra iTunes.

For å slette dem må du i så fall koble telefonen til PCen du brukte, velge telefonen på venstre side i iTunes, velge fanen for bilder, og fjerne kryss på de du ikke vil ha. Så synkroniserer du på nytt ved å høyreklikke på telefonen og velge synkroniser.

Hvis du ikke har PCen du brukte, kan du slette dem ved å koble til en annen maskin og synke bilder mot den i iTunes uten å krysse av for noen bilder.

Ben "Apple fail" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no