Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sportsbh for ikke fullt så store pupper?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-12, 18:33   #1
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sportsbh for ikke fullt så store pupper?

Det føles merkelig å spørre om det.

Jeg driver med høyintensitets trening, med mye løp og hopp. (I tillegg til spinning, zumba, styrke og andre morsomme ting.) Tidligere har jeg brukt toppmodellen til Shock absorber, uten at det har støttet nok.

Nå som jeg har gått fra 75E til 75C (aner ikke hvilke størrelse det blir på sikt, når hevelse og slikt er nede), så aner jeg ikke helt hva jeg skal se etter.
Den må gi god støtte (for jeg er redd jeg skal ødelegge de fine puppene mine ), pris er ikke et tema.

Hva velger man?

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 18:51   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sportsbh for ikke fullt så store pupper?

Gratulerer med nytt og lettere frontparti! .

Jeg er B/C og liker svært godt Swegmark og Nike. Shoc Absorber har jeg sett på hos www.timarco.no, de har noen litt lettere modeller også, det skal jeg ha neste gang.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 18:56   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sportsbh for ikke fullt så store pupper?

Jeg er skrint utstyrt og godt fornøyd med shock absorber - tror det merket funker for alle størrelser.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 19:45   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sportsbh for ikke fullt så store pupper?



http://www.ellos.no/d/Undertoy-bad-B...41nd?Nr=133427

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 21:39   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sportsbh for ikke fullt så store pupper?

Jeg har omtrent den størrelsen, og har brukt mange forskjellige sportsbh-er uten at puppene har blitt "ødelagt". Det hender til og med at jeg bruker vanlige gamle bh-er og det går helt fint. Jeg har en Shock Absorber og den er fin når jeg først får presset meg inn i den. Jeg kan ikke fordra sånne som må over hodet, det er et mareritt med vond skulder og når en i tillegg er svett ...

Fant en på Lindex i vinter med lukking bak, den er veldig grei.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 22:18   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sportsbh for ikke fullt så store pupper?

Jeg har noen fra Triumph med lukking foran, de gir god støtte og holder seg godt. Men er ikke like myk og komfortabel, og det er lett å kjenne stroppene.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 22:40   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sportsbh for ikke fullt så store pupper?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har omtrent den størrelsen, og har brukt mange forskjellige sportsbh-er uten at puppene har blitt "ødelagt". Det hender til og med at jeg bruker vanlige gamle bh-er og det går helt fint. Jeg har en Shock Absorber og den er fin når jeg først får presset meg inn i den. Jeg kan ikke fordra sånne som må over hodet, det er et mareritt med vond skulder og når en i tillegg er svett ...

Fant en på Lindex i vinter med lukking bak, den er veldig grei.

Hvis du tenker på en bh til å bruke nå i ukene framover, ville jeg nok valgt en med hekter foran eller bak, ja. Shock absorber er jo reine tvangstrøyene (skjønt det finnes kanskje i det merket, det også, for alt jeg veit).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 22:42   #8
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sportsbh for ikke fullt så store pupper?

Jeg har to stykker jeg varierer med nå. Jeg tenker på om noen uker, når jeg kan begynne å trene igjen. Gleder meg!

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no