Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp-Jeg trenger en sort bolero

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-12, 13:34   #1
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Hjelp-Jeg trenger en sort bolero

Jeg har en kjole som jeg trenger en bolero til. Ser for meg en slik med omtrent bare ermer, slik at den ikke overdøver kjolen. Kjolen er i litt pyntet stoff, så boleroen bør ikke være for grov, selv om bomull sikkert kan gå.
Noen som vet hvor jeg får tak i noe slik i str L sånn ca.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 13:37   #2
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp-Jeg trenger en sort bolero

Ebay. Alle mulige stoffer og varianter. F.eks denne i viskose, til ca 70 kroner: http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-ITALIA...item43aef3b74e

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 13:39   #3
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp-Jeg trenger en sort bolero

Tusen takk for tips

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Ebay. Alle mulige stoffer og varianter. F.eks denne i viskose, til ca 70 kroner: http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-ITALIA...item43aef3b74e

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-12, 13:40   #4
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp-Jeg trenger en sort bolero

Vil gjerne ha tips om steder i butikk også- hadde vært greit å prøvd med kjolen...

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no