Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-12, 19:02   #21
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Og finn en som spiller bra musikk, det både løfter puppene og distraherer de andre i svømmehallen slik at fokuset forsvinner fra evt overvekt!

Kjøp heller en fønki hatt til.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:08   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Herbalifedame i svømmehallen? For å frelse overvektige?

Det var tydeligvis derfor hun var der. For å spre for oss gladboller at hvis vi bare begynte å drikke pulvershaker istedet så ville vi føle oss mye mer vel. Jeg driter egentlig i slikt, men jeg kjenner at jeg ikke vil i svømmehallen igjen. Og det går jo ikke.

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Og finn en som spiller bra musikk, det både løfter puppene og distraherer de andre i svømmehallen slik at fokuset forsvinner fra evt overvekt!


Jeg skrev spiller fordi du gjorde det, og jeg tenkte at du sikkert hadde rett.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:08   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kjøp heller en fønki hatt til.




Svømmehatt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:10   #24
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg blir glad innerst i sjelen når jeg ser små tjukkaser i badedrakt og bikini. Herbalife, liksom. Pføy.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:11   #25
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Og finn en som spiller bra musikk, det både løfter puppene og distraherer de andre i svømmehallen slik at fokuset forsvinner fra evt overvekt!




Jeg er sånn ca. str. 46 og bruker vanlig svart (kjedelig) badedrakt. Elsker å bade og herje med ungene og gir blaffen i at jeg er en tjukkas. Var i badelandet i Lalandia i går og i dag og der var det alle slags folk, så ikke ut til at noen la merke til hvordan andre så ut - man har nok med seg selv.
Ikke la en Herbalifetulling ødelegge badegleden for deg!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:11   #26
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

Jeg blir glad innerst i sjelen når jeg ser små tjukkaser i badedrakt og bikini. Herbalife, liksom. Pføy.



Jeg er ingen liten tjukkas, altså. Jeg måler 181 på strømpelesten og er mer en stor tjukkas enn noe annet. Men jeg er glad da. Så det veier opp.

Nå så jeg for meg slike småtykke engler.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:16   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg hadde en litt uheldig svømmehallseanse for en stund siden, der en Herbalifedame absolutt skulle ødelegge badegleden min, så jeg må på en måte starte helt på nytt med å finne ut hvordan jeg skal gjøre det. Første ledd er å finne noe å ha på seg som jeg kan føle meg vel i.

For en utrolig frekk ting å gjøre!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:16   #28
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg har shockabsorber badedrakt. Jeg har aldri gått i badedrakt om ikke jeg er tvunget. Nå kan jeg.
Sånt skjørt ser bare litt teit ut synes jeg. Boksers går fint. Tankini og. Men holdningen kan ikke kjøpes. Det er den som teller.

Jeg er lita, men ville heller vært rundere enn å styre med cellulitter.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:17   #29
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Du er glad og du er vakker Kirsebær!
Herbalifedama fortjener en breiflabb i fleisen, eller kanskje har hun det trist nok. Det høres ut som ganske trist og kjipt å bruke svømmehall som salgssted. Hvor desperat er man da liksom?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:18   #30
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Badedrakten jeg har LØFTER kjipe pupper uten spiler!! Ikke at du har kjipe pupper, de har jeg jo ikke sett. Men mine er.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:25   #31
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Akkurat nå bruker jeg tankini.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:27   #32
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg er forresten litt feil skrudd sammen, ser damer som er klart større enn meg og tenker at "så fin hun var, hun var kjempefin i binkini og hun var da ikke så stor", men jeg samtidig tenker at jeg selv er svær.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:28   #33
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg bruker bikini med maxibukse, fra Lindex. Har strandskjørt som jeg tar på meg på land om jeg må løpe etter unger ect.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:44   #34
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg har en lignende som Shute viser. Mest fordi jeg har store stygge arr nedover lårene etter operasjoner.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 20:03   #35
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg er ytterst, ytterst sjeldent å se i badelandsteder. Hater å vise meg frem. Men jeg har en fin badedrakt som jeg bruker spilebikinioverdelen min under. Da føler jeg meg litt mindre ekkel. Har et sjal rundt meg på land.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 20:09   #36
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.437
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

I mange år unngikk jeg alt som inneholdt bading/strand, men så klarte jeg å hoppe i det. Føler meg ikke super, men ok. Prøvde først badedrakter. Da så jeg bare ut som en stranda hval; kler ikke sort(som veldig mange badrekater i store størrelser er/var), har lite med pupper og mye mage. Så fikk jeg en tankini-topp av ei venninne: Normale stropper og lyserosa. Jeg så ut som miss piggy, grein foran speilet. Der og da bestemte jeg meg for at jeg måtte ha noe som kledde MEG, at det måtte da finnes!?

På Ellos fant jeg. Brun tankini med litt orange og hvitt i, halterneck. Supert for meg med små pupper! Og så en brun badebukse-boxer. Følte meg med ett hundre hakk bedre. Så tipset er; ikke gi opp jakten med det første, finn noe som fremhever det beste/skjuler det verste i farger du kler eller i det minste liker godt så du blir glad!

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 20:10   #37
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg er lett overvektig, og går i det som passer meg der og da, både bikini og badedrakt. Men sånn ellers synes jeg overvektige damer ser flotte ut i bikini. Gjerne litt "kraftige" bikinier med fine farger og mønster. Jeg forstår behovet for å gjemme seg bort bak en stor badedrakt, men siden de ofte er så tettsittende synes jeg egentlig det virker mest mot sin hensikt.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 20:13   #38
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg tenker også som så at vi må vise våre barn at overvektige også kan gå i svømmehall, kose seg og glede seg i vann. For alt jeg vet kan min datter (eller sønn) bli overvektig som voksen, og jeg vil jo gjerne at de skal kunne ha det fint likevel.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 20:14   #39
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

...og Bravissimo har masse fint badetøy for store pupper.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 20:15   #40
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Opprinnelig lagt inn av shute, her.



Noe slikt. Jeg føler meg per definisjon ikke helt vel i noe som helst i en svømmehallgarderobe, men det duger da.

Sånn-ish har jeg også. Min er alt for stor nå, og da ser det bare teit ut, men jeg tenker jeg kjøper meg lik i mindre størrelse.

Bikini i farger og mønstre kommer aldri noensinne til å skje altså.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no