Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Barberer mannen din seg under armene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Barberer mannen din seg under armene?
Ja 4 1,74%
Nei 203 88,26%
Vet ikke 2 0,87%
Av og til 17 7,39%
Whatever 4 1,74%
Deltakere: 230. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-12, 11:45   #41
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Er det flere som ser på Paradise

Jeg risikerer å miste venner på facebook om jeg snakker mer om paradise

Men tilbake til spørsmålet, så nei. Ikke er han så hårete heller at det gjør noe.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 11:50   #42
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Jeg er ikke spesielt hårete, men hårene under armene blir ganske lange og jeg syns det ser teit ut når de titter frem selv når jeg har armene ned. Så når det kommer så langt stusser jeg lengden, og det skjer vel omtrent en gang i året, typisk på våren. Visste ikke at det var et sosialt stigma som mann, men jeg står gjerne frem.

Bill. mrk. «Fjerner også ørehår»

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 12:00   #43
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.


Bill. mrk. «Fjerner også ørehår»

Ørehår og nesehår er helt klart en god deal å fjerne altså.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 12:37   #44
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Wow.
Jeg ble skikkelig overrasket over noen av kommentarene og smileybruken her, jeg trodde æsjing, knegging og liknende over andre menneskers forholdende til egen kropp var langt forbi FP-kutyme.
Jeg skulle likt å sett en liknende tråd om kvinners evt. fjerning av kroppshår.

Når det gjelder tema så er mannen min verken ung, idrettsutøver eller femi, men han fjerner armhulehår likevel.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 12:47   #45
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Hvor er denne æsjingen dere er så bestyrtet over? Og hvor er denne fordømmelsen av andres forhold til egen kropp?

Jeg liker menn med skjegg bedre enn dem uten. Er denne personlige preferansen også fordømmende overfor glattbarberte menn?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 12:55   #46
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvor er denne æsjingen dere er så bestyrtet over? Og hvor er denne fordømmelsen av andres forhold til egen kropp?

Jeg liker menn med skjegg bedre enn dem uten. Er denne personlige preferansen også fordømmende overfor glattbarberte menn?

Mulig det var my bad, at det ikke står Æsj noen plasser, men det både uffes, nei-heldigvis-ikkes, eh-neies osv.
For meg fremstår dette som en negativ tilbakemelding over andre menneskers kroppslige valg, og det misliker jeg.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 12:55   #47
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Min hoderistende latter kom i hvert fall av at jeg prøvde å se for meg mannen min bry seg om dette i det hele tatt, men det er virkelig ikke ham og ikke noe han ville tenke på en gang.

For min del måtte han gjerne rake av seg alt om han ville, det er hans sak, ikke min.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 12:58   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

For meg fremstår dette som en negativ tilbakemelding over andre menneskers kroppslige valg, og det misliker jeg.

Da syns jeg du har en smule lange tær. For meg er det helt soleklart at man i denne tråden kun snakker om sin egen mann, og hvilke preferanser man har for akkurat ham.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 12:59   #49
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Da syns jeg du har en smule lange tær. For meg er det helt soleklart at man i denne tråden kun snakker om sin egen mann, og hvilke preferanser man har for akkurat ham.

Mulig tærne er lange, og det lever jeg fint med.
Heller det ennå å latterliggjøre slik jeg opplever at det gjøres av enkelte i tråden her.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 13:56   #50
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Dere som sier : æsj, nei! og Heldigvis ikke! og slikt, hva mener dere?
Mener dere det er ekkelt med menn som fjerner hår? Eller ekkelt med folk som fjerner hår? Eller hva?
Jeg tror ikke jeg liker den holdningen når det kommer til personlige valg som hårfjerning og selvpleie.

Jeg tenkte på det samme. Det er jo helt normalt at damer gjør det. Og heller unormalt at de ikke gjør det. Så hvorfor er det "eh nei"-rart at menn kunne finne på å gjøre det? Eksen gjorde det ikke (men han fikk noen rare hårfjerningsvaner på slutten av forholdet, så det er mulig at han gjør det nå. ), men jeg hadde ikke reagert nevneverdig negativt om jeg traff en mann som gjorde det. Altså barberte seg her og der, inkludert under armene.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 14:01   #51
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Enig med Kirsebær. Jeg har igrunnen aldri tenkt så mye på problemstillingen, men jeg har forståelse for at menn med mye kroppshår ikke lar det vokse fullstendig fritt og hemningsløst alle steder. Det er et veldig langt stykke mellom det og å være metroseksuell med rosa støvler.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 14:03   #52
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg er ikke spesielt hårete, men hårene under armene blir ganske lange og jeg syns det ser teit ut når de titter frem selv når jeg har armene ned. Så når det kommer så langt stusser jeg lengden, og det skjer vel omtrent en gang i året, typisk på våren. Visste ikke at det var et sosialt stigma som mann, men jeg står gjerne frem.

Bill. mrk. «Fjerner også ørehår»

Nesehårene da? Du vet at på menn så slutter håret på hodet etter en stund å vokse utover, det vokser i stedet innover og begynner å tyte ut gjennom ører og nese i stedet. Helt sant!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 15:19   #53
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Trodde ikke det skulle være nødvendig å nevne det, men joda, jeg tar nesehårene også. Noe jeg ser at det hender damer burde gjøre oftere også.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 16:04   #54
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Jeg så en eller annen medisinproff uttalte seg da David beckham ble avbildet med barberte armhuler. Å nei og nei, slik unaturlig trendgreier, det var medisinsk dårlig, ja. Man kunne få problemer med mye rart.

Litt festlig siden det ikke er så mange kjente bivirkninger av barberte armhuler hos kvinner.

  Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 16:58   #55
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Trodde ikke det skulle være nødvendig å nevne det, men joda, jeg tar nesehårene også. Noe jeg ser at det hender damer burde gjøre oftere også.

Jeg gjør... *Står fram!*

Men jeg har ikke nevnt det for sambo. Jeg er ikke spesielt sart av meg, men tror han ville fått problemer med at vi deler nesehårsfjerner. Jeg skyller den da....

Jeg tok hans tannbørste en gang, ved en feil selvsagt. Var noe ustø ved handlingen, så rart jeg i det hele tatt ønsket å få pusse tenner. Men det er kanskje en annen diskusjon...

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 17:00   #56
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

En liten stuss ved de edlere deler, nese og ører, og innimellom rydde litt oppi øyenbryn ser jeg på som en selvfølge.

Hadde han rydda hele brystpartiet, under armene og andre steder ville jeg nok protestert litt. Men bevares, han får gjøre som han vil. ( Om han orker og gidder)

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 17:51   #57
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Av og til, han har tatt litt under armene når han skal til varmere strøk, å ha to lodne hamstere der er da litt varmt. Litt sånn som torsk skriver om.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 17:57   #58
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det tror jeg ikke har ramlet ham inn hverken i halvsøvne eller våken tilstand.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 20:23   #59
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Nei, men han barberer leggene om sommeren.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 20:48   #60
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barberer mannen din seg under armene?

Nei. Jeg spurte ham nå nettopp om hvorfor han ikke gjør det og han bare lo av tanken og svarte at det anså han som totalt unødvendig og dessuten som en veldig feminin ting å gjøre.
Jeg foretrekker absolutt menn som ikke pynter og ordner, speiler og jåler seg noe særlig, så han passer meg aldeles utmerket.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no