Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Etterlyser støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-12, 10:28   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.938
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Etterlyser støvletter

På vei opp flytrappa i påsken hadde kvinnen foran meg et par megakule støvletter. De var lave (litt høyere enn ankelstøvletter), cowboytype, litt avrundet tå, lys brunt naturfarget skinn, og hadde to litt løse remmer med spenne rund ankelen. Har noen sett noe som ligner, vet noen hvilke støvletter jeg snakker om?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 10:35   #2
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Etterlyser støvletter

Primeboots?

https://www.google.no/search?hl=en&q...C6So4gTrue3BBw

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 10:59   #3
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.938
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Etterlyser støvletter

Opprinnelig lagt inn av Carrie, her.

Primeboots?

https://www.google.no/search?hl=en&q...C6So4gTrue3BBw

Oi! Her var det mye å se på (uansett om jeg finner akkurat de jeg leter etter), dette kan jeg ikke gjøre på jobb. Har aldri hørt om Primeboots, men det var på tide synes jeg.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 11:19   #4
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Etterlyser støvletter

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Oi! Her var det mye å se på (uansett om jeg finner akkurat de jeg leter etter), dette kan jeg ikke gjøre på jobb. Har aldri hørt om Primeboots, men det var på tide synes jeg.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 12:15   #5
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etterlyser støvletter

Sånne? (Fra Art, forresten)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 12:40   #6
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Etterlyser støvletter

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

På vei opp flytrappa i påsken hadde kvinnen foran meg et par megakule støvletter. De var lave (litt høyere enn ankelstøvletter), cowboytype, litt avrundet tå, lys brunt naturfarget skinn, og hadde to litt løse remmer med spenne rund ankelen. Har noen sett noe som ligner, vet noen hvilke støvletter jeg snakker om?

Angrer du ikke litt på at du ikke bare spurte henne? Jeg spør alltid når jeg ser ukjente med noe jeg virkelig kunne tenke meg. Ofte synes folk det er svært hyggelig at man stopper og spør om hvor de har kjøpt den fine ditt eller datt

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 13:06   #7
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.938
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Etterlyser støvletter

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Angrer du ikke litt på at du ikke bare spurte henne? Jeg spør alltid når jeg ser ukjente med noe jeg virkelig kunne tenke meg. Ofte synes folk det er svært hyggelig at man stopper og spør om hvor de har kjøpt den fine ditt eller datt

Jo, jeg burde jo ha gjort det, men jeg hadde nok ikke turt. Men hvor skummelt er det egentlig, he he.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 13:11   #8
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Etterlyser støvletter

Noe slikt (fra Primeboots-linken)?

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 14:00   #9
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.938
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Etterlyser støvletter

Nei, fasongen var mer sånn:

men med rett topp tror jeg (og glem den blå fargen, de jeg så var lysebrunt skinn).

Også var de disse remmene rundt, de var litt sånn som på Art-støvletten som vises lenger oppe, litt slakke og gikk hele veien rundt, også var det to remmer på hver støvlett.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 14:06   #10
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etterlyser støvletter

Sånne?

De er av merket Replay.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 14:09   #11
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.938
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Etterlyser støvletter

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Sånne?

De er av merket Replay.

Her begynner vi å nærmer oss. Jeg tror ikke det var dem. Jeg er ganske sikker på det. Tåa var ikke bøyd opp slik, og skinnet var mye mindre "behandlet", mye lysere og ujevnt i fargen. Kanskje, men bare kanskje, en semsketvariant.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 08:55   #12
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.938
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Etterlyser støvletter

Det kan ha vært disse, men jeg minnes dem som mer cowboybootsaktige i formen:

Sixtyseven: Nina Jodphur

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 07:30   #13
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Etterlyser støvletter

OK, dad var det sikkert ikke slike:

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 07:55   #14
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: Etterlyser støvletter

Disse ønsker jeg meg:



Finnes hos Kiman

__________________
2005 - 2007 - 2011
Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 15:13   #15
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.938
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Etterlyser støvletter

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

OK, dad var det sikkert ikke slike:

Nei, ikke sånne. Jeg har ikke kommet helt i mål enda (men jeg har sett veldig mange fine støvletter!).

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 15:17   #16
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Etterlyser støvletter



Edit: Så nå at de skulle ha spenner.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 15:32   #17
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Etterlyser støvletter



Munderingskompagniet?




Frye?



Bronx.


Ellers har vel Sendra mange av den typen.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 16:26   #18
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etterlyser støvletter

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.



Munderingskompagniet?



.


Nice!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 16:40   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etterlyser støvletter

Synes disse fra Fly London også var litt kule!?


__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-12, 19:51   #20
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.938
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Etterlyser støvletter

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Synes disse fra Fly London også var litt kule!?


De var kule!

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no