Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Har du Kindle?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Har du Kindle
Ja, har hatt en god stund 46 36,22%
Har nettopp fått 7 5,51%
Har bestilt!! 0 0%
Vurderer 8 6,30%
Nei 51 40,16%
Annet 3 2,36%
Nei, men har annet lesebrett 8 6,30%
Nei, men vurderer annet lesebrett 4 3,15%
Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-13, 15:44   #41
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du Kindle?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kan flytte stemmen din, jeg. Når jeg nå har laget eget alternativ til deg og alt.

Åh, så snill du er!

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 15:45   #42
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du Kindle?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

En annen fordel (eller ulempe, alt etter hvordan man ser det) med å ha Kindle er at veien fra man har fått tips om en bok til den er kjøpt inn er kort. Her om dagen satt det to karer på jobb og skrøt heftig av en bok, så da bare gikk jeg inn på Amazon og kjøpte den og begynte lesingen på vei hjem fra jobb. Så kunne jeg være med i diskusjonen allerede neste dag.

Det er ein veldig stor fordel, ja.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 15:48   #43
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du Kindle?

Ja, har hatt den i 2-3 år, brukes mye
Lett å lese på, kjapp nedlasting med både 3G og wifi, kan laste ned hvor som helst via 3G og det går på 1-2-3.
Kan leses på i solen uten problem, den er lett i hånden og utvalget av bøker er enormt

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 16:02   #44
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Har du Kindle?

Jeg har veldig lyst på, men leser såpass lite for tiden at jeg kan ikke si jeg trenger en.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 16:03   #45
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du Kindle?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, jeg har ingen tro på å få et statistisk representativt svar her, altså.

(Og hvis noen har tall på Kindlebruk i befolkningen så blir jeg glad for det også).

Vanskelig å finne noe, men det nevnes (helt udokumentert) 70-100 000 i kommentarfeltet her: http://nrkbeta.no/2013/08/20/ascheho...indle-brukere/

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 16:05   #46
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du Kindle?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Mannen min påstår at det er utrolig SPESIELT å ha Kindle, og sier at bare 2-3% av befolkningen har det. Ellers leser folk papir eller på nettbrett.

Men her får jeg inntrykk av at det er noe nesten alle har eller vurderer.

Må sjekkes.

Men sånn for å kommentere utgangspunktet for pollen (og ikkje bare henge seg opp i bruken av merkenamn som substantiv), har eg inntrykk av at veldig mange bruker e-bøker. Eg har søkt litt på nett nå, men eg klarer ikkje finne marknadsundersøkingar som skil mellom å lese e-bøker på nettbrett og telefon eller liknande og på å lese på lesebrett.

NRK viser til ei undersøking kor 10% av befolkninga har kjøpt e-bøker det siste året.

Klassekampen skriv om at dei aller fleste av dei 150 000 registrerte brukarane av e-bøker i norske bokhandlarar har bare lese ei bok. (Her kjem jo ikkje Kindle med, i og med at det ikkje blir registrert i norske bokhandlarar).

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 16:21   #47
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du Kindle?

Jeg har hatt i litt over ett år, og elsker den. Vi har huset fullt av bøker, så det er veldig fint å kunne kjøpe bøker som ikke tar plass i hyllen. Jeg leser vanlige bøker også, og har akkurat oppdaget at vi har et fantastisk bibliotek i kommunen som jeg har tenkt å bruke. Jeg er veldig glad i å lese vanlige bøker, men jeg må si at Kindle er utrolig kjekk og praktisk å ha med seg, og ikke minst at en kan kjøpe en bok på null komma svisj. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke kjøpte Paper white, for jeg får ikke lest på sengen. Jeg tror dog ikke den fantes på det tidspunktet.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 16:27   #48
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du Kindle?

Jeg svarte annet. Jeg har en kindle, men den virker ikke lengre. Min kjære datter har lånt den og klart å ødelegge skjermen. Men jeg har kindle-appen på padden og iphonen. Og får meg nok en ny kindle etter hvert.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 16:28   #49
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du Kindle?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.


Klassekampen skriv om at dei aller fleste av dei 150 000 registrerte brukarane av e-bøker i norske bokhandlarar har bare lese ei bok. (Her kjem jo ikkje Kindle med, i og med at det ikkje blir registrert i norske bokhandlarar).

Og de fleste av dem har bare lest en gratisbok de fikk ved innmelding.
Vanskelig å finne tall for ebokbrukere i Norge. Men det er et ekstremt lite norsk marked. Foreløpig går alle forlagene i underskudd på eboktitlene sine. Samlet ebokomsetning i Norge er på ca 0,5 % av totalmarkedet.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 16:33   #50
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du Kindle?

Hurra, det finnes Kindle-app for Android også, jo!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 16:38   #51
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du Kindle?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Men sånn for å kommentere utgangspunktet for pollen (og ikkje bare henge seg opp i bruken av merkenamn som substantiv), har eg inntrykk av at veldig mange bruker e-bøker. Eg har søkt litt på nett nå, men eg klarer ikkje finne marknadsundersøkingar som skil mellom å lese e-bøker på nettbrett og telefon eller liknande og på å lese på lesebrett.

NRK viser til ei undersøking kor 10% av befolkninga har kjøpt e-bøker det siste året.

Klassekampen skriv om at dei aller fleste av dei 150 000 registrerte brukarane av e-bøker i norske bokhandlarar har bare lese ei bok. (Her kjem jo ikkje Kindle med, i og med at det ikkje blir registrert i norske bokhandlarar).

Men der er det jo mange som kun bruker nettbrett og f.eks. Ark-appen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 16:40   #52
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du Kindle?

Jeg har en signert Patti Smith-bok som jeg vet er kjempegod, som jeg bare ikke får lest fordi den er i papir. Jeg har den aldri med meg!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 16:49   #53
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du Kindle?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men der er det jo mange som kun bruker nettbrett og f.eks. Ark-appen.

Det registreres som en ebok, det.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 17:11   #54
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du Kindle?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Det registreres som en ebok, det.

Nettopp, men det forteller ikke noe om man har lesebrett, som var spørsmålet her.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 18:00   #55
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.974
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du Kindle?

Jeg har hatt Kindle i snart to år, og det er et av de lureste kjøpene jeg har gjort. jeg leser fremdeles norske bøker i bokformat, og engelske paperbacks som jeg arver etter min mor, men jeg liker best å lese på kindelen, for den har innebygget ordbok, er lett og hendig å ha med seg og trenger ikke bokmerke.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 18:11   #56
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du Kindle?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men der er det jo mange som kun bruker nettbrett og f.eks. Ark-appen.

Jeg er på min tredje Kindle nå.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 18:29   #57
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du Kindle?

Storesøster fikk sin for to år siden og bruker den daglig og på skolen. Jeg sytes hun fortjente å få Paperwhite (og jeg hadde også lyst på) så da overtok jeg hennes gamle da den kom. Som så mange andre bruker jeg appen på iDingsene innimellom når Kindelen ikke er tilgjengelig eller tom for batteri.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 18:29   #58
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du Kindle?

Nei, Candy, det var akkurat det eg sa - eg klarer ikkje finne finne tal som skil mellom lesebrett og anna utstyr for å lese e-bøker.

Eg les e- og p-bøker om ein annan, eg. Mønsteret er at eg les norsk på papir og engelsk på skjerm. Det handler mest om tilgjengegheit for min del.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 19:07   #59
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du Kindle?

Nei, ikke ennå, men ønsker meg til bursdag. Enn så lenge har jeg Kindle app på iPaden.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 19:31   #60
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du Kindle?

Nei, og jeg leser så lite at jeg har ikke tenkt på det heller.

En dings hadde sikkert vært gøy, men når jeg leser, så foretrekker jeg egentlig norsk, og da er jo ikke kindle det enkleste, så vidt jeg vet, så det har jeg egentlgi ikke lagt ned mer energi i å tenke på. Fikk ei bok, papir ja, til bursdagen min i år, og leste den på to kvelder, det var kjempekoselig, virkelig! Jeg leste myyyyyyyyyyyyye før, og innser at jeg gjerne kunne lest mer. Men jeg er nok i hovedsak på norsk, ja.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no