Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Male stua

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-19, 14:26   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Male stua

Stua har vært moden for endringer i lang tid, med en lys beige tapet som begynner å bli temmelig slitt, med merker her og der. Det er ørlitegrann struktur i tapeten, men ikke veldig mye. Etter å ha hatt beslutningsvegring i noen år(!) nå, har vi kommet til at vi prøver å bare male over den. Men er litt spent på hvor bra det blir, siden det må sparkles her og der, og jeg er redd det blir for mye forskjell mellom sparkel og tapet. Men vi må nesten bare prøve.

Nå er det, som sagt, bare en litt sånn kjedelig, nøytral, lys stue. Så nå har jeg lyst på litt mørkere og litt mer farge, men uten å være helt crazy bananas, siden maling og oppussing ikke er noen yndet aktivitet verken hos meg eller mannen, for å si det mildt, så det blir trolig noen år til neste gang. Jeg tror ikke jeg har lyst på noen kontrastvegg. Vi har ingen "hele" vegger, det er store vindu eller dører på alle veggene, bortsett fra en, og der har vi TV og diverse hyller. Så jeg tenker det blir best å holde det mest mulig enhetlig, siden det er så mye variasjon likevel. Gulvet er bjørkeparkett, som har mørknet og gulnet en hel del, så det må være noe som ikke kræsjer med den. Interiøret ellers går mye i ymse naturfarger, brunt eller hvitt på større ting, med fargerike innslag innimellom (gult, orange, rødt ..). Huset er et trehus fra 1950-tallet, og ganske typisk for tidsperioden. Store vindu, mønetak, rette linjer og lite krimskrams.

Kriterier ellers: Ikke grått eller blåtoner. De store trendfargene som Deco blue (som dessuten er for mørk) og de støvete mintfargene fra de siste par årene utgår med andre ord.

Jeg liker generelt varme farger, og litt gyldnere og gulere grønntoner. Har sett på for eksempel "Laurbær" fra Jotun. Er det noen som har prøvd eller sett den i stue?

Jeg er også åpen for andre forslag og erfaringer fra egne stuer, om hva som fungerer bra og ikke.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-02-19 kl 14:57.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-19, 14:35   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male stua ...

Hvis du velger en supermatt maling så vil den generelt være mer tilgivende for ujevnheter i overflatene, i hvert fall.

Jeg anbefaler egentlig helsparkling. Det høres helt jævlig ut, men er faktisk ikke så helt ille med riktig verktøy og teknikk.

Jeg skulle til å anbefale den ganske mørke, støvete blåfargen Byge eller Kveldshimmel, til jeg kom til slutten der, så ingen fargetips herfra.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-19, 14:47   #3
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Male stua ...

Finnes en maling fra Jotun som heter Revive som jevner ut vegg slik at du kanskje slipper unna sparkling. Har ikke prøvd den selv, men det ser ut som det blir fine matte vegger.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-19, 14:55   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male stua ...

Tusen takk for tips om utjevnende maling! Skal spørre i butikken om det. Slipper nok ikke unna sparkling uansett, vi snakker om store hull her og der (spikerhull der det har hengt bilder, som har blitt større, fordi det er gipsvegger), men det jevner kanskje overgangen mellom sparkel og tapet. Har uansett lyst til å ha supermatt maling. Synes det er finest.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-19, 14:59   #5
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male stua ...

Vi tok en quickfix i stua for snart 8 år siden, sparklet det verste og malte over tapet. Det gikk helt greit, og er sånn ennå . Joda, ikke helt perfekt, men det blir jo fort bruksmerker uansett - vi har nå en annen del av huset med helt nye vegger, men der ble det sannelig ganske fort merker av tre barns daglige bruk.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-19, 15:03   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male stua ...

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Vi tok en quickfix i stua for snart 8 år siden, sparklet det verste og malte over tapet. Det gikk helt greit, og er sånn ennå . Joda, ikke helt perfekt, men det blir jo fort bruksmerker uansett - vi har nå en annen del av huset med helt nye vegger, men der ble det sannelig ganske fort merker av tre barns daglige bruk.

Ja, jeg tenker at det nok er slik man ser mest med det samme det er gjort, så forsvinner det ut av bevisstheten, og kamufleres blant andre merker, med tiden. Med mindre man er veldig perfeksjonist (noe vi ikke er) eller fagfolk (noe vi definitivt ikke er).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-19, 15:31   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male stua ...

Laurbær fra Jotun er min ultimate favorittfarge og jeg har hatt den i noen rom i noen år. Den er behagelig uten å være kjedelig, og jeg er særdeles kresen på tonene i fargene jeg omgir meg med. Jeg ville definitivt gått for den!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-19, 15:48   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male stua ...

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Laurbær fra Jotun er min ultimate favorittfarge og jeg har hatt den i noen rom i noen år. Den er behagelig uten å være kjedelig, og jeg er særdeles kresen på tonene i fargene jeg omgir meg med. Jeg ville definitivt gått for den!

Det var jo oppløftende!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-19, 15:52   #9
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Male stua ...

Jeg synes fargen du viser ser veldig fin ut. Ikke for lys eller for mørk, bare fin. Vi har selv blå, men ikke så mørk som deco eller de. Jeg husker ikke hva vår heter. Hver eneste gang vi har nye folk på besøk kommenterer de hvor utrolig behagelig det er å ha noe annet enn hvite vegger i stua.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-19, 15:56   #10
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Male stua ...

Treasure er fin, litt samme som stil som Laubær.

Så akkurat en reklame for en ny maling fra Jotun som kan brukes på tapeter med litt struktur for å få slettere vegg. Husker selvfølgelig ikke hva den het. Mulig det var noe med mineral?

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-19, 16:01   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male stua ...

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Treasure er fin, litt samme som stil som Laubær.

Så akkurat en reklame for en ny maling fra Jotun som kan brukes på tapeter med litt struktur for å få slettere vegg. Husker selvfølgelig ikke hva den het. Mulig det var noe med mineral?

Mineral er vel den malinga man bruker for å få litt betong-aktig utseende? Det har vi brukt på en vegg på rommet til yngstejenta. Men skal spørre om dette i malerforretningen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-19, 18:42   #12
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Male stua ...

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Finnes en maling fra Jotun som heter Revive som jevner ut vegg slik at du kanskje slipper unna sparkling. Har ikke prøvd den selv, men det ser ut som det blir fine matte vegger.

Denne var vi og spurte om i butikken nå på lørdag. Det var visst mye jobb og ikke så enkelt som jeg hadde håpet,, så vi endte med å bare male over.

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-19, 19:35   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male stua ...

Opprinnelig lagt inn av Heddamor, her.

Denne var vi og spurte om i butikken nå på lørdag. Det var visst mye jobb og ikke så enkelt som jeg hadde håpet,, så vi endte med å bare male over.

Det ble vår konklusjon også, etter å ha spurt litt i dag. Med den malingen vil også veggen få en "betong-look", som jeg anser som å være en trendgreie som blir sååå 2018 om noen år (på samme måte som lasurmalingen fra 90-tallet som fikk alt til å se ut som en gresk taverna). Og skal man male over den så suger den veldig mye maling. Så vi prøver å bare male over med vanlig maling først, og ser hvordan det blir.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-02-19 kl 19:41.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-19, 20:11   #14
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male stua ...

Jeg synes nettsidene til Jotun er superbra. Og så kan man få personlig fargeveiledning og tips - vanligvis i løpet av en arbeidsdag.

Jeg likte denne veldig godt.https: //www.jotun.com/no/no/b2c/colour-inspiration/colours/interior/7628-treasure-interior.aspx

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-19, 22:27   #15
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Male stua ...

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg synes fargen du viser ser veldig fin ut. Ikke for lys eller for mørk, bare fin. Vi har selv blå, men ikke så mørk som deco eller de. Jeg husker ikke hva vår heter. Hver eneste gang vi har nye folk på besøk kommenterer de hvor utrolig behagelig det er å ha noe annet enn hvite vegger i stua.

Er det ikke byge?

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-19, 22:55   #16
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Male stua ...

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Er det ikke byge?

Nei, den har jeg ikke hørt om engang. De navna som høres kjent ut er Skyggeblå og Kveldshimmel. Tror det er en av de.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-19, 23:32   #17
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Male stua

Jeg har hatt laurbær i hele stuen noen år nå, og er enda langt fra lei! Virkelig elsker fargen!

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-19, 00:20   #18
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Male stua ...

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Laurbær fra Jotun er min ultimate favorittfarge og jeg har hatt den i noen rom i noen år. Den er behagelig uten å være kjedelig, og jeg er særdeles kresen på tonene i fargene jeg omgir meg med. Jeg ville definitivt gått for den!

En av mine favoritter også.

Vi har den både i spisestua (med to vinduer mot vest og dobbel terrassedør ut mot en liten vinterhage mot sør), og på kontoret/biblioteket mitt i kjelleren, med to små kjellervinduer mot sør. Fargen er fin i begge rom, men framstår ganske forskjellig.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 19-02-19 kl 14:28.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-19, 00:27   #19
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male stua ...

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Nei, den har jeg ikke hørt om engang. De navna som høres kjent ut er Skyggeblå og Kveldshimmel. Tror det er en av de.

Kveldshimmel er helt nydelig, svært nær Byge, men et lite hakk lysere.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-19, 12:44   #20
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Male stua

Vi har også laurbær, men på kjøkkenet. Det er en delikat og rolig grønnfarge som jeg tror de fleste vil trives med. Jeg personlig ville valgt en mørkere grønn på stua (for eksempel evening green), men dette er jo smak og behag.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no