Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Lei hjemmeferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-12, 17:39   #1
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lei hjemmeferie

Jeg er nå altså ganske lei hjemmeferie. Vi bor på solkysten, men jeg tror sola her er brukt opp for de siste åra har det vært dårlig med sol. Før kunne det være sol fra skyfri himmmel i dagesvis og vi var strandslaver og bada hver dag. Nydelig. Vi har båt, men søren heller, været er så ustabilt at en båttur innebærer både sol, overskya, regnvær og vind.

Nå babler jeg.

Jeg trenger tips til en ferie som innebærer sol og sol og bading. Siden vi har konfirmasjon neste år blir det sommeren 2014 som er målet. Blir da å ha ferie uke 26,27 og 28. Vi er da 2 voksne og straks 16 åring, 13 åring og straks 6 åring.
Altså, det er lenge til, men jeg trenger noe å "drømme" om. Det er en jungel der ute og drømmen var egentlig å ta de med til Filippinene, men det blir dyrt.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no