Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-20, 09:54   #941
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Men altså - regnbuene og "alt blir bra" er vel for å trøste barn?

Jeg synes også at dette er mer jævlig enn jeg klarer å gi uttrykk for, men det er vårt fordømte ansvar å hjelpe barn til å ikke sitte med oppfatningen at alt går til helvete. VI skal ikke lyve for barn, men vi er voksne, de ser opp til oss og de ser til oss for håp om at ting vil bli bedre, bli annerledes, bli som før eller what ever.

VI behøver jo ikke å realitietsorientere i en slik grad at de blir redde og mister håp.

Regnbuene og håpet er for dem.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 09:58   #942
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Pøblis: Joda. Og ungene må gjerne få holde på med dette. Men voksne folk kan ha seg frabedt å komme "alt blir bra" til meg mens vi prater om hvor kjipt dette er.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 10:00   #943
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Ja, nemlig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 10:08   #944
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Pøblis: Joda. Og ungene må gjerne få holde på med dette. Men voksne folk kan ha seg frabedt å komme "alt blir bra" til meg mens vi prater om hvor kjipt dette er.

Ja, det synes jeg også man kan spare seg.

Men å gå i svart over malte regnbuer i fjæresteinene eller tegnet med fargekritt av unger på fortauet liksom ... Det får da være måte på å være sensitiv. Voksne folk. Ta dere sammen.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 19-11-20, 10:08   #945
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Når du skal komme 0820, og kommer 0834, og unnskyldingen din er at du måtte snu 100 meter ned i veien, kjøre 100 meter tilbake også "øverveien".

Det tar 1 minutt, og ikke 14 minutter, for pokker! Ha nå en skikkelig unnskylding hvis du først skal ha en unnskylding!

Taxi dag 2. Så langt har de 1) Ikke kommet. 2) Vært 10 minutter forsinket. 3) Vært nesten 15 minutter forsinket.

Dette lover godt gitt.

Så irriterende, Serafin. Minste hadde taxi til skolen når hun hadde brukket benet, og det var ikke akkurat stabilt opplegg. De dukket som regel opp, men ytterst sjelden til riktig tid. Hjem kjørte hun sånn grønn taxibuss, det fungerte helt topp - det var bare på morgenen det var vanskelig.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 10:08   #946
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Mens jeg svært gjerne vil noen skal si at alt blir bra, siden jeg liker å lulle meg inn i troen på at det går bra til slutt, og at glasset alltid er halvfullt. Der er ikke alltid like lett å omgås når man er forskjellige, tenker forskjellig og reagerer forskjellig.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 10:09   #947
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, det synes jeg også man kan spare seg.

Men å gå i svart over malte regnbuer i fjæresteinene eller tegnet med fargekritt av unger på fortauet liksom ... Det får da være måte på å være sensitiv. Voksne folk. Ta dere sammen.

Kanskje vi tar oss i sammen av så mye annet, at det er akkurat det vi ikke klarer å la fare?

annemede er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 10:23   #948
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Men altså - regnbuene og "alt blir bra" er vel for å trøste barn?

Jeg synes også at dette er mer jævlig enn jeg klarer å gi uttrykk for, men det er vårt fordømte ansvar å hjelpe barn til å ikke sitte med oppfatningen at alt går til helvete. VI skal ikke lyve for barn, men vi er voksne, de ser opp til oss og de ser til oss for håp om at ting vil bli bedre, bli annerledes, bli som før eller what ever.

VI behøver jo ikke å realitietsorientere i en slik grad at de blir redde og mister håp.

Regnbuene og håpet er for dem.



Noe av skadebegrensningen vi kan gjøre i en krise, er å holde motet oppe så godt vi kan for barna våre.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 10:33   #949
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Joda, ungene kan få tegne i vei, men mine ble ikke trøstet av regnbuer og alt blir bra, derimot kom de hjem og spurte om det var sant, om vi kunne love det, og de ser jo (tilpassede) nyheter, aka supernytt, så de vet jo hva som skjer, og det er ikke så lett å holde maska og love det, når de altså sier "og mormor, mormor er jo risikogruppe, og morfar, og...og.... " så kan ikke jeg bare sitte og svare at "alt blir bra". For det kan jeg ikke love.

Jeg maler dem ikke inn i mitt svarte hjørne, men jeg tenker ikke regnbuer heller

OG ja, det er noe med at det krever mye å undetrykke reaksjoner på mye, så av og tilrenner det over. Jeg lar det ikek renne over til skolen eller ungene over de regnbuene, men jeg går litt i svart inni meg, og det kan renne ut i gruffetråd og såpekassetråd. For en plass må det ut,

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 10:46   #950
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Men altså - regnbuene og "alt blir bra" er vel for å trøste barn?

Jo, det er nettopp det. Det er selvsagt viktig å kommunisere dette håpet, det har jeg null problemer med.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Pøblis: Joda. Og ungene må gjerne få holde på med dette. Men voksne folk kan ha seg frabedt å komme "alt blir bra" til meg mens vi prater om hvor kjipt dette er.

... ja. Det er når voksne mennesker sier dette i fullt alvor mens jeg forteller om at jeg (som de fleste andre) rett og slett synes at dette er skikkelig kjipt.

(på jobb må jeg jo være superoptimist og kommunisere at dette kommer vi snart til å le av. Da blir jeg nok litt mer negativt innstilt på privaten).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 10:49   #951
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Joda, ungene kan få tegne i vei, men mine ble ikke trøstet av regnbuer og alt blir bra, derimot kom de hjem og spurte om det var sant, om vi kunne love det, og de ser jo (tilpassede) nyheter, aka supernytt, så de vet jo hva som skjer, og det er ikke så lett å holde maska og love det, når de altså sier "og mormor, mormor er jo risikogruppe, og morfar, og...og.... " så kan ikke jeg bare sitte og svare at "alt blir bra". For det kan jeg ikke love.

Jeg maler dem ikke inn i mitt svarte hjørne, men jeg tenker ikke regnbuer heller

OG ja, det er noe med at det krever mye å undetrykke reaksjoner på mye, så av og tilrenner det over. Jeg lar det ikek renne over til skolen eller ungene over de regnbuene, men jeg går litt i svart inni meg, og det kan renne ut i gruffetråd og såpekassetråd. For en plass må det ut,

Jeg gjentar meg selv (og dette svaret er generelt og ikke bare til Malama):
Jeg synes også at dette er mer jævlig enn jeg klarer å gi uttrykk for, men det er vårt fordømte ansvar å hjelpe barn til å ikke sitte med oppfatningen at alt går til helvete. VI skal ikke lyve for barn, men vi er voksne, de ser opp til oss og de ser til oss for håp om at ting vil bli bedre, bli annerledes, bli som før eller what ever.

Vi behøver jo ikke å realitietsorientere i en slik grad at de blir redde og mister håp.

Hvis man lar seg provosere av regnbuer, får man finne på noe annet. Men bekymringen for slektninger i risikosonen bør jo møtes for eksempel med at vaksineutviklingen går i rasende fart - og at tiltakene faktisk er laget for å bremse smitte og gjøre ting bedre. Det er fakta der ute som kan brukes - for det ER jo håp.

Og siden dette er såpekassetråden, så benytter jeg meg derfor av anledningen til å si at DET ER IKKE REGNBUENE, for fanden. Hvorfor i HEITE blir dere provosert av at noen prøver å trøste ungene i dette?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 10:54   #952
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

DET ER NÅR REGNBUENE RETTES MOT VOKSNE VI BLIR... VEL, PROVOSERT.

Ja, ok, jeg ble det av at ungene måtte tegne dem, fordi det slett ikke trøstet ungene mine.

Jeg holder håper oppe hos ungene, jeg gjør det. Men jeg kunne ikke trøste med vaksine i mai, ingen ante når de ville komme.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15

Sist redigert av Malama : 19-11-20 kl 11:07. Årsak: Korrektur
Malama er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 10:57   #953
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Og siden dette er såpekassetråden, så benytter jeg meg derfor av anledningen til å si at DET ER IKKE REGNBUENE, for fanden. Hvorfor i HEITE blir dere provosert av at noen prøver å trøste ungene i dette?

Det er vel det vi sier at vi ikke blir, tross alt?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 10:58   #954
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Altså - jeg oppfatter alle regnbuer som rettet mot barn, jeg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 11:05   #955
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

DET ER NPE REGNBUENE RETTES MOT VOKSNE VI BLIR... VEL, PROVISERT.

AT IKKE FOLK KAN LESE LITT KORREKTUR FØR DE POSTER!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 11:07   #956
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Altså - jeg oppfatter alle regnbuer som rettet mot barn, jeg.

Ja, jeg også. Det jeg konkret reagerte på var at et voksent menneske svarte til meg "Alt blir bra" [insert fjollefjes]. Jeg oppfattet det som SINNSYKT provoserende i den konteksten. (nå nevnte jeg aldri regnbuene da).

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 11:08   #957
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

AT IKKE FOLK KAN LESE LITT KORREKTUR FØR DE POSTER!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 11:12   #958
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Det er regnbuer her som ikke er for barn, men mer et kunstprosjekt - utformet som skilter langs turveien, med løkkeskrift. Jeg lar meg ikke provosere, altså. Det er jo uansett så mørkt når man er ferdig med arbeidsdagen og kommer seg ut at det ikke er mulig å se noe uansett.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 11:15   #959
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Jeg forstår hva du mener, Blondie. Jeg gjør det for ofte selv, at jeg prøver å trøste ved å være krampeoptimistisk, i stedet for å møte folk på å anerkjenne at det er kjipt.


Svigermor spurte i høst, da vi var der, om hvordan det går med min mor, og jeg svarte som sant er, at det begynte å tære på med alt (som hun vet hva er). Og da hun prøvde seg på at "jaja, men det nytter nå ikke å engste seg for mye", så fikk hun rett og slett så hatten passet. "Nå er det ikke å "engste seg for mye" å være nedkjørt av at broren hennes døde, at mannen hennes har kreft, at en nær og kjær slektning driver og dør smertefullt foran øynene hennes, og at de alle sammen skal håndtere alt dette midt i koronaen!" Da ble hun stille.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 19-11-20, 11:17   #960
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Kanskje noen voksne finner trøst i å lage regnbuer?

Folk er forskjellige.
Jeg er ganske sikker på at hverken forsikringer om at alt blir bra, eller regnbuer i ulike utgaver er ment å skulle hverken bagatellisere eller provosere.

VÆR LITT RAUSE!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no