Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Legge inn bilder

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-07, 21:56   #1
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Legge inn bilder

Kan noen forklare meg til minste detalj hvordan jeg legger inn bilder her ? Får det ikke til.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 22:24   #2
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Legge inn bilder

Opprinnelig lagt inn av lille my, her.

Kan noen forklare meg til minste detalj hvordan jeg legger inn bilder her ? Får det ikke til.

Jeg bruker www.photobucket.com. Der kan man laste inn bilder som du har liggende på maskinen. Du kan også forminske dem der. Så kopierer du Direct link adressen som står under bildet. Så åpner du opp et innlegg her inne, trykker deretter på sett inn bildet (ligner på et brev m/frimerke) og legger inn direct linken som du kopierte og trykk ok. Dette var ned til minste detalj. Vet at noen bruker Foto knudsen, men det har jeg ikke gjort.
Lykke til

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 22:29   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Legge inn bilder

Jeg bruker Photoshop til å forminske bildene. Går på avansert (knappen under her). Klikker på bindersen over og blar igjennom mappene til jeg finner bildet, og laster opp. Etterpå klikker jeg på bindersen igjen, markerer bildet og klikker på det. Da kommer bildet frem.

Jeg har kun bilder på min egen pc.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 07:50   #4
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Legge inn bilder

Takk for tipsene,prøver seinere .

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 08:17   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legge inn bilder

Skal du legge inn bilder fra fotoknudsen (som fungerer helt greit) er det en ting som er viktig:
I den linken du kopierer fra "egenskaper" følger det noen tall og spørsmålstegn etter ".jpg" - disse skal slettes - altså jpg skal stå til slutt i linken.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 18:35   #6
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Legge inn bilder

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Skal du legge inn bilder fra fotoknudsen (som fungerer helt greit) er det en ting som er viktig:
I den linken du kopierer fra "egenskaper" følger det noen tall og spørsmålstegn etter ".jpg" - disse skal slettes - altså jpg skal stå til slutt i linken.

Nå er jeg helt svett her, men jeg får det jo bare ikke til .
Jeg får ikke slettet noe fra "egenskaper" der det står tall og ?.
Jeg får bare det opp og så kan jeg lukke siden. Hva gjør jeg videre da ?
Viss noen gidder å svare , er bare helt grønn på dette feltet .

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 18:40   #7
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Legge inn bilder

Når du skriver innlegg, så går du inn på "behandle vedlegg" under der det står "send svar". Da kommer det opp en egen rute, og "bla igjennom"-muligheter.

Ved å trykke på "bla igjennom", så kan du gå inn på det programmet du bruker til å lagre bildene dine i.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no